ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید نیسان
رپورتاژ آگهی

ایمن‌ترین خودروهای نیسان را بیشتر بشناسید

امنیت و ایمنی خودرو اصلی‌ترین فاکتورها در هنگام خرید آن است، با ما همراه باشید تا در این مطلب نگاهی به خودروهای تولید شده  کمپانی نیسان و میزان امنیت و ایمنی آنها داشته باشیم. یکی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امنیت و ایمنی خودرو اصلی‌ترین فاکتورها در هنگام خرید آن است، با ما همراه باشید تا در این مطلب نگاهی به خودروهای تولید شده  کمپانی نیسان و میزان امنیت و ایمنی آنها داشته باشیم.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید خودرو جدید توسط خریداران باید به آن توجه شود، بحث امنیت، ایمنی و تجهیزات مرتبط به کار رفته در خودرو است. امکانات و تجهیزات امنیتی که در هنگام حادثه از خطرات جانی و بروز خسارات غیرقابل جبران جلوگیری می‌کنند. خودروی دارای استانداردهای به‌روز در زمینه ایمنی به راحتی می‌تواند از فجایع و تصادفات رانندگی زیادی جلوگیری کنند.

در همین راستا کمپانی ژاپنی نیسان در اکثر مدل‌های تولیدی خود بالاترین استانداردهای ایمنی را لحاظ می‌کند تا خطر وقوع تصادفات و اتفاقات ناگوار ناشی از مشکلات ایمنی خودرو را به حداقل برساند. در ادامه مطلب پنج مدل از خودروهای تولیدی این شرکت را از نظر ایمنی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نیسان روگ

با کسب رتبه 5 ستاره در آزمون تصادفات رانندگی، نیسان روگ (کراس اور) خودرویی مناسب برای افرادی است که امنیت را در چیزی بیشتر از یک ماشین بزرگ می‌خواهند. نیسان روگ جدا از جثه بزرگ و مقاوم خود، از ایربگ‌های استاندارد تعبیه شده در دور تا دور خودرو، ترمزهای ضدقفل، ترمز کمکی، سیستم کنترل کشش و سیستم الکترونیکی حفظ پایداری نیز بهره می‌برد که این ویژگی‌ها نیسان روگ را عملا به یک ماشین امن تبدیل می‌کنند.

نیسان کیوب

با توجه به بررسی‌های انجام شده تمامی خودروهای تولیدی نیسان به راحتی و با امتیاز بالا تست‌های مختلف ترافیکی را می‌گذرانند. اما در این میان خودرو نیسان کیوب نسبت به دیگر خودروهای خانواده نیسان فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. در سال 2016 نیسان کیوب پس از گذراندن تست‌های مختلف موفق شد بالاترین رتبه را در میان خودروهای مختلف در بخش حفاظت از راننده به خود اختصاص دهد. اگر به دنبال یک مدل کوچک، جمع و جور، مقرون به صرفه و البته ایمن در میان خودروها هستید. خرید نیسان کیوب یک انتخاب بسیار ایده‌آل برای شماست.

نیسان آلتیما

موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا IIHS از خودرو نیسان آلتیما به عنوان بهترین خودروی ایمن و استاندارد یاد کرده است. یکی از برتری‌های این خودرو نسبت به دیگر رقیبانش بهره‌گیری از استانداردهای پیشرفته در سیستم ایربگ‌ها بود. این استانداردها شامل ایمنی از چندین قسمت جلویی خودرو و عملکرد به موقع و سریع سنسورها به‌کار رفته در بخش‌های مختلف خودرو است. نیسان آلتیما دارای سپر امنیتی نیسان نیز است که بسیاری از امکانات امنیتی را برای راننده خودرو فراهم می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها امکان اخطار نقاط کور و پیش بینی برخورد با جلو برای راننده است.

نیسان سنترا

اگر شما در یک نمایشگاه خودرو به دنبال یک مدل مقرون به‌صرفه و امن از مدل‌های مختلف در اطرافتان می‌گردید، نیسان سنترا همان مدل مدنظر شماست. با کسب رتبه بالا در تست ایمنی، نیسان سنترا یکی از امن‌ترین خودروهای نیسان است. سنترا به امکانات امنیتی بسیاری مانند کنترل هوشمند فاصله با دیگر خودروها، سیستم الکترونیک حفظ پایداری و نمایشگر پیشرفته کمکی راننده مجهز است که به شما کمک خواهد کرد تا چشم‌هایتان را همیشه به جاده معطوف کنید.

نیسان مورانو

نیسان مورانو یکی از جذاب‌ترین و پیشرفته‌ترین مدل‌های SUV حال حاضر در بازار است. تست‌های ایمنی این خودرو نشان از کسب رتبه عالی در تست تصادف از جلو و تست تصادفات همراه با واژگونی دارد. این خودرو امکانات امنیتی بسیاری مانند اخطار توجه راننده، سیستم هوشمند کروزکنترل، ترمزهای اضطراری، اخطار نقطه کور، ایربگ‌های زانوی راننده، کنترل نیروی محرکه خودرو و سیستم نمایشگر فشار لاستیک‌ها را در خود جای داده است.

خودروهای بسیاری نیستند که امکانات امنیتی فراوانی مانند آنچه که تقریبا در همه مدل‌های نیسان وجود دارد را ارائه بدهند. اگر امنیت برای شما در اولویت قرار دارد پس دلیلی ندارد که مدل‌های مطرح شده بالا در لیست انتخاب‌های مد نظر شما قرار نگرفته باشند. توجه به ایمنی می‌تواند بهترین راه برای حفظ سلامت شما و خانواده باشد. در پایان این نکته را می‌توان افزود که جدا از مدل‌های مطرح شده در این مطلب، تمامی خودروهای تولید شده توسط کمپانی بزرگ نیسان از استانداردهای روز دنیا در بخش‌های مختلف برخورداره بوده و در تست‌های معتبر ایمنی همواره بالاترین امتیازها را کسب می‌کنند. کمپانی نیسان هم اکنون با خودروهای پیشرفته تولیدی خود سهم بزرگی از خرید و فروش خودرو در بازارهای دنیا را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی