ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

3 سال با چری تیگو 5 در بازار ایران

3 سال از حضور نخسین و پر فروش ترین محصول چری در  بازار ایران  می گذرد، محصولی که در طول این مدت با استقبال بسیار مناسب روبرو گردید و توانست جزو پر فروش ترین خودروهای ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

3 سال از حضور نخسین و پر فروش ترین محصول چری در  بازار ایران  می گذرد، محصولی که در طول این مدت با استقبال بسیار مناسب روبرو گردید و توانست جزو پر فروش ترین خودروهای شاسی بلند قلمداد گردد.
از همین روی شرکت مدیران خودرو برای تقدیر از مشتریان قدیمی و وفادار خود ، مراسمی را روز 5 شنبه مورخ 20 دی ماه در محل خدمات پس از فروش خود برگزار نمود.
در این مراسم مشتریان از محل دفتر مرکزی خدمات پس از فروش و همچنین انبار مرکزی قطعات بازدید نمودند ، تا به لحاظ تامین قطعه و سرویس های لازم برای مشتریان اطمینان حاصل گردد، طبق گفته مدیران واحد خدمات پس از فروش این شرکت، قطعات به مقدار کافی تامین گردیده و مشتریان از این باب مشکلی نخواهند داشت.

پیشرانه ای که چری برای تیگو 5 (Tiggo 5) در نظر گرفته است یک موتور 1971 لیتری با تنفس طبیعی بوده و توان خروجی این موتور برابر با حداکثر 136 اسب ‌بخار در 5750 دور در دقیقه و گشتاور آن 182 نیوتن ‌متر در 4540 دور در دقیقه است که نیروی خود را از طریق یک جعبه دنده CVT به چرخ های جلو می فرستد.
مصرف سوخت تیگو 5 با جعبه دنده دستی 8.5 لیتر و با جعبه دنده اتوماتیک 8.9 لیتر در سیکل شهری است. طبق اعلام چری این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است.
تیگو 5 از نظر تجهیزات رفاهی و ایمنی در سه مدل تولید می شود که کاملترین آنها مجهز به رینگ ‌های 17 اینچی، چراغ ‌های زنون، گرمکن صندلی، چراغ‌ های مخصوص روز، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، روکش چرمی صندلی ها و غربالک فرمان، سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو و با قابلیت پخش DVD، صفحه نمایش 7 اینچی، سیستم ‌های ترمز و پایداری ABS، EBD، ASR، HHC، EBA، سیستم نشان ‌دهنده باد لاستیکها (TPMS)، سنسور دنده عقب و دوربین عقب و ایربگ برای کلیه سرنشین است.
از سوی دیگر بسیاری از مشتریان این خودرو با کارکردهای بالا ( حدود 100.000 ) کیلومتر از خودروی خود و خدمات آن رضایت کامل را داشتند و تیگو 5 را انتخابی مناسب در بازار ایران نامیدند.
در همین راستا برای خریداران خودروهای تیگو 5، همانند سایر محصولات چری، 2 سال یا 5 نوبت سرویس رایگان در نظر گرفته خواهد شد .تیگو 5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی