ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آموزش ساز در محل؛ وقتی دردسرهای آموزش موسیقی به صفر می‌رسد!

با فراگیر شدن دسترسی مردم به گوشی‌های هوشمند و اینترنت، دسترسی به موسیقی‌های روز ایران و جهان نیز پیشرفت چشمگیری کرده است. خوب که دقت می‌کنیم در هر طرفی، هندزفری به گوش‌هایی می‌بینیم که در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با فراگیر شدن دسترسی مردم به گوشی‌های هوشمند و اینترنت، دسترسی به موسیقی‌های روز ایران و جهان نیز پیشرفت چشمگیری کرده است. خوب که دقت می‌کنیم در هر طرفی، هندزفری به گوش‌هایی می‌بینیم که در حال گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه‌ی خود هستند. در واقع می‌توان ادعا کرد دسترسی به دنیای دیجیتال، شنونده‌های موسیقی حرفه‌ای از مردم ساخته است که شاید پیش از این امکان پذیر نبود.
اما تا به حال فکر کرده‌اید همین گوشی‌های هوشمند چطور می‌توانند یادگیری موسیقی را برای ما فراهم کنند؟
در دنیای پر مشغله‌ی امروزی، شکل زندگی مردم تفاوت‌های چشمگیری کرده است. انسان امروزی وقت و فرصت شرکت در کلاس های ساز و آواز برای یادگیری انواع سازها را ندارد. از این بابت کسب و کاری که آموزش این موارد را برای مردم تسهیل کند با استقبال چشمگیری مواجه می‌شود. چی باکی یکی از این شرکت‌هاست که در این راستا قدم گذاشته است و با استقبال خوبی هم روبرو شده است.

آموزش گیتار از طریق چی باکی

چی باکی در واقع پلتفرمی برای ارتباط دادن متخصصین مختلف با شماست. این پلتفرم که از سال  1396شروع به کار کرده است، بر روی معرفی رایگان و سفارشی سازی شده‌ی متخصصین به افراد تمرکز کرده است. این کسب و کار نو پا، حرفه‌ای و رو به پیشرفت، با ثبت رایگان درخواست شما و ارسال آن برای متخصصین مختلف، امکان ارسال پیام همکاری به شما و ارائه قیمت دقیق درخواست‌تان را مهیا کرده است. مثلا اگر تمایل داشته باشید مدرس مجربی برای آموزش گیتار در روز و ساعت مشخصی استخدام کنید، به صورت کاملا رایگان به صفحه  آموزش گیتار وارد می‌شوید و درخواست‌تان را با جزئیات کاملی که چی‌باکی از شما می‌پرسد، ثبت می‌کنید.

وقتی آموزش ساز به صورت سفارشی انجام می‌شود!

این قابلیت که می‌توانید در روزها و ساعات مدنظرتان متخصصی حرفه‌ای استخدام کنید یکی از مزیت‌های ویژه‌ی اپلیکیشن و سایت چی باکی برای مخاطبانش است. این پلتفرم سعی کرده است فرآیند استخدام مدرس برای دریافت هر آموزشی، از آموزش پیانو، تا آموزش گیتار، آموزش تار و سایر سازهای معروف را برای شما شخصی سازی کند.
در واقع با استفاده از چی باکی این شما هستید که تعیین می‌کنید در کجا آموزش گیتار ببینید، چه کسی بهتان آموزش پیانو ارائه کند و یا با چه قیمتی تحت آموزش تار قرار بگیرید.

چرا چی باکی توصیه می‌شود؟

استخدام مدرس خصوصی با چی باکی بسیار راحت است. این نکته اولین موضوع حائز اهمیت است که باعث شده استفاده از خدمات سایت چی باکی روز به روز بیشتر شود.
همچنین خدمات این سایت به صورت کاملا رایگان به سفارش دهندگان ارائه می‌شود. یعنی وقتی درخواستی برای آموزش هر سازی مثلا آموزش پیانو ثبت می‌کنید، علاوه بر اینکه از هزینه‌های مراجعه به آموزشگاه‌های موسیقی و ترافیک و آلودگی و ... اجتناب کرده اید نیاز نیست هیچ هزینه‌ی مادی خاصی متحمل شوید؛ تنها هزینه‌ی شما مبلغی است که برای استخدام متخصص به خود متخصص می‌پردازید. البته این هزینه نیز با ابزارهایی که چی باکی به شما ارائه کرده قبل از استخدام به خوبی قابل ارزیابی و سنجش است.
و مهم تر از همه اینکه چی باکی علاوه بر درصد اطمینانی که به هر متخصص می‌دهد، امکان اطلاع از نظرات افرادی که پیشتر با متخصصین مختلف کار کرده‌اند را نیز برای عموم فراهم کرده است. این موضوع در کنار در نظر گرفتن هزینه‌ای برای ارسال درخواست متخصصان به مشتریان، باعث شده متخصصان مختلف به دلیل هزینه بر بودن پیشنهاد همکاری، صرفا برای افرادی که به طور کامل توانایی رفع نیاز و انجام سفارش‌شان را دارند درخواست ارسال کنند.

متخصصین حرفه‌ای استخدام کنید!

به طور کلی، اگر شما هم به دنبال استخدام فردی هستید که بتواند به صورت سفارشی به شما ساز بیاموزد ، چی باکی بهترین گزینه برای شماست. چرا که این پلتفرم رو به رشد، متشکل از هزاران متخصص مجرب در همه حوزه‌هاست و دریافت هر خدمتی را فارغ از دردسرهای معمول برای شما مقدور ساخته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی