ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استادکار
رپورتاژ آگهی

نقاشی ساختمان یا کاغذ دیواری؟ کدام روش برای تغییردکوراسیون قبل از عید بهتر است؟

با نزدیک شدن به اسفند ماه و فرارسیدن نوروز یکی از دغدغه‌های ما تغییر چیدمان منزل و دلپذیر کردن فضای خانه است. یکی از ترفندهایی که می‌توانیم برای تغییر دکوراسیون داخلی استفاده کنیم نقاشی دیوارها ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۹

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با نزدیک شدن به اسفند ماه و فرارسیدن نوروز یکی از دغدغه‌های ما تغییر چیدمان منزل و دلپذیر کردن فضای خانه است. یکی از ترفندهایی که می‌توانیم برای تغییر دکوراسیون داخلی استفاده کنیم نقاشی دیوارها یا کاغذ دیواری کردن است. حتی می‌توانیم با کمی خلاقیت از ترکیب رنگ و کاغذدیواری استفاده کنیم. یک رنگ شاد و پرانرژی می‌تواند انرژی موردنیاز ما در طول روز را تامین کند و یک رنگ سرد می‌تواند در کاهش استرس کمک کند. پس بهتر است با وسواس و دقت بیشتری به انتخاب رنگ و متریال بپردازیم. برای اینکه انتخاب برای ما آسان‌تر شود بهتر است با توجه به بودجه و نیازمان برای تغییرات برنامه‌ریزی کنیم. رنگ و کاغذ دیواری هرکدام مزایا و معایب مختص به خود را دارند و برای یک انتخاب آگاهانه بهتر است هر کدام را از زوایای مختلف بررسی کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب‌ترین تصمیم را بگیریم. در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با مزیت‌ها و ویژگی‌های رنگ و کاغذدیواری آشنا کنیم.

مزیت‌های نقاشی ساختمان

برای فضاهایی که کوچک هستند رنگ گزینه بهتری به حساب می‌آید زیرا می‌تواند فضا را بزرگ‌تر جلوه دهد. همچنین اگر خانه شما نورگیر نیست، رنگ کردن می‌تواند به روشن‌تر شدن فضا کمک کند. رنگ‌ها با اینکه ساده هستند اما می‌توانند با کمی خلاقیت جلوه‌ای خاص و زیبا پیدا کنند. اما همانطور که در بالا اشاره کردیم بهتر است تمامی جوانب را در نظر بگیرید و پس از آن دست به انتخاب بزنید. سعی کنید برای رسیدن به بهترین نتیجه از یک نقاش ماهر برای نقاشی ساختمان استفاده کنید تا هم در هزینه ها صرفه جویی کنید و هم کار مورد نظرتان زودتر از موعد مورد انتظار تمام شود.

مزیت‌های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری از آن دسته متریال‌هایی است که در بازار از تنوع بسیاری برخوردار است و سرعت نصب آن به مراتب از رنگ کردن دیوار بالاتر است. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود جنس و نوع کاغذ دیواری را انتخاب کنید. امروزه کاغذدیورای‌ با قابلیت شست‌و شو نیز به انتخاب‌های ما اضافه شده‌است. همچنین کاغذدیواری مشکلات بوی رنگ و تینر را نیز برطرف کرده است. پیش از نصب کاغذدیواری بهتر است دیوارها را بررسی کنیم و در صورت نیاز به زیرسازی، اقدامات لازم توسط متخصصین انجام شود. نصب کاغذ دیواری نیاز به مهارت، سرعت و دقت دارد و بهتر است برای رسیدن به بهترین نتیجه از یک نصاب ماهر برای نصب کاغذدیواری استفاده کنید.

ترکیب کاغذدیواری و رنگ

یک راهکار خلاقانه این است که از ترکیب رنگ و کاغذدیواری استفاده کنیم تا از ویژگی‌های هر دو متریال بهره‌مند شویم. شما می‌توانید برای فضاهای پررفت و آمد و شلوغ از کاغذ دیواری طرح‌دار استفاده کنید زیرا در صورت چرک شدن، کثیفی آن کم‌تر به چشم می‌آید. برای فضاهای کوچک بهتر است از کاغذ دیواری شلوغ و طرح‌دار استفاده نکنید زیرا باعث ‌می‌شود فضا تنگ‌تر بنظر برسد. اما در نظر داشته باشید که تصمیم نهایی با شماست و این مقاله تنها سعی دارد به تصمیم‌گیری شما کمک کند.

مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه پیدا کردن متخصص نقاشی ساختمان و نصاب کاغذ دیواری چیست؟

استادکار

روش‌های مختلفی برای پیدا کردن متخصصانی که خدمات نقاشی ساختمان و نصب کاغذدیواری ارائه می‌کنند، وجود دارد. یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که جست‌و جو را برای شما آسان‌تر میکند، اپلیکیشن استادکار است. شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن متخصصان باتجربه و ماهر را پیدا کنید. همچنین می‌توانید نظرات کاربران دیگر را دنبال کنید و از میان آن‌ها متخصص موردنظر خود را انتخاب کنید.شما می‌توانید تمامی خدمات ساختمانی اعم از نقاشی ساختمان، لوله‌کشی، تاسیسات و حتی تعمیرات لوازم منزل را از اپلیکیشن استادکار سفارش دهید.‌

برای اطلاع از خدمات نقاشی ساختمان، نصب کاغذدیواری و هر خدمتی که مورد نیاز شماست، می‌توانید به اپلیکیشن و یا سایت استادکار مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی