ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایران تلنت
رپورتاژ آگهی

ناب‌ترین استعدادهای ایرانی را در طرح ویژه «ایران تلنت» برای استارتاپ‌ها پیدا کنید

ممکن است برای استارت‌آپ‌های کوچک‌تر که در آغاز راه پیشرفت قرار دارند، فرآیند حرفه‌ای جذب و استخدام نیرو پیچیده و دست‌وپاگیر به نظر برسد و انعطاف‌پذیری و چابکی سازمان را، که لازمه گذر سریع از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ممکن است برای استارت‌آپ‌های کوچک‌تر که در آغاز راه پیشرفت قرار دارند، فرآیند حرفه‌ای جذب و استخدام نیرو پیچیده و دست‌وپاگیر به نظر برسد و انعطاف‌پذیری و چابکی سازمان را، که لازمه گذر سریع از بحران‌هاست، تهدید کند. در این میان، آنچه ممکن است نادیده گرفته ‌شود مزایای بی‌شمار فرایند استخدام حرفه‎ای است.

نگاه حرفه‌ای به مساله استخدام می‌تواند مزایایی مانند ایجاد فرایندهای درست جذب، آموزش و نگهداری از کارمندان، تعریف عناوین شغلی موردنیاز کسب‌وکار و تعیین حقوق و دستمزد عادلانه را برای این سازمان‌ها داشته باشد و باعث کاهش محسوس هزینه‌های منابع انسانی شود. مدیریت صحیح فرایند استخدامی، به‌خصوص در شرایط سخت اقتصادی، که منابع مالی کسب‌وکارها محدود می‌شود، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند.

ایران تلنت

با تشخیص این نیازها بود که ایران تلنت، باسابقه‌ترین وبسایت استخدامی کشور تصمیم گرفت طرحی ویژه استارتاپ‌ها ارائه دهد. طرح استارتاپی ایران تلنت، شامل بسته‌هایی با امکاناتی مانند جستجوی نامحدود میان رزومه‌های موجود در وبسایت ایران ‌تلنت، انتشار آگهی شغلی و دسترسی به اطلاعات تماس افراد برای استارتاپ‌ها است و می‌تواند کمک بزرگی به جذب صحیح و اصولی نیروهای انسانی در استارتاپ‌ها باشد.

علاوه بر این، برای ثبت‌نام‌کنندگان در این طرح، یک دوره آموزشی رایگان در نظر گرفته شده که مدرسان آن آسیه حاتمی، تیم منابع انسانی ایران تلنت و جمعی از بهترین متخصصان حوزه منابع انسانی در کشور خواهند بود.

این کارگاه آموزشی مهارت‌های زیربنایی جذب و نگهداشت نیرو مانند تحلیل رزومه، سوابق کاری و shortlisting، آموزش‌های اولیه و Orientation نیروی انسانی و آموزش مقدماتی مفاهیم نگهداری و مدیریت نیروی انسانی را در برمی‌گیرد.

ایران ‌تلنت، اولین وبسایت استخدامی ایرانی است که در سال 82 راه‌اندازی شد و به گواه صاحبنظران عرصه کسب و کار، استخدام نیرو در کشور را با تحول جدی مواجه کرد. این مجموعه در حال حاضر به بسیاری از شرکت‌های دیجیتال مطرح ایرانی مانند دیجیکالا، ایرانسل، اسنپ، تپسی و بسیاری از استارتاپ‌های نوپا خدمات حرفه‌ای در زمینه استخدام نیرو ارائه می‌دهد.

کارگاه استخدام حرفه‌ای ایران‌ تلنت، برای کارفرمایانی که در طول زمان کمپین از بسته‌های پیشنهادی خریداری کنند، برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به صفحه این کمپین استارتاپی مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی