ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بنز S350؛ یک دهه نماد تمام عیار برند آلمانی

حضور و عدم حضور یک خودرو در بازار داخلی به مسائل بسیاری مرتبط است. برای مثال سال تولید یکی از آن موضوعاتی است که تصمیمات بسیاری از برندهای معروف بر آنها گرفته می‌شود. از همین‎رو ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حضور و عدم حضور یک خودرو در بازار داخلی به مسائل بسیاری مرتبط است. برای مثال سال تولید یکی از آن موضوعاتی است که تصمیمات بسیاری از برندهای معروف بر آنها گرفته می‌شود. از همین‎رو اگر خریدوفروش بنز S350  را در نظر بگیریم با موارد مشابهی روبه‌رو می‌شویم. اینکه مدل‌های 2006 تا 2008 این خودرو به‌وفور در بازار خودروی ایران خریدوفروش می‌شوند اما مدل‌های بالاتر به‌ندرت و به‌سختی یافت می‌شوند. این مورد وقتی عجیب‌تر می‌شود که مدل نیوفیس این خودرو باقیمت 700 میلیون تومان در بازار خودمان به فروش می‌رسد.

این قیمت بنزS350 هم درست به مواردی چون مدل برمی‌گردد و هر چه مدل آن بالاتر باشد قیمت بیشتر است.  خریدوفروش بنزS350   در مدل‌های 2010 تا 2011 معمولاً در رنج قیمتی یک تا یک میلیارد و دویست میلیون تومان انجام می‌شود و مدل‌های پایین‌تر از همان 650 میلیون تومان شروع می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا قیمت این بنزها را باقدرتشان مقایسه کنیم.

خریدوفروش بنز S350   در مدل‌های مختلفش معمولاً تفاوتی ندارد و همه آن‌ها قدرتی مشابه را ارائه می‌کنند اما بااین‌حال موضوع  اینکه بنز S350  یک خودروی سدان است اصلاً وزن بالای آن  را توجیه نمی‌کند. این خودروی تقریباً 2 تنی همچون تمامی سواری‌های دیگر تنها گنجایش 4 سرنشین را دارد. راننده دسترسی مستقیم به قدرتی فوق‌العاده از موتوری 4000 سی‌سی خواهد داشت. همچنین با خرید بنز S350  به 306 اسب بخار قدرت مجهز خواهید شد که توان حداقل 250 کیلومتر سرعت نهایی را دارد. این سرعت با شتاب 7 ثانیه‌ای برای رسیدن از صفر تا صد یکی از فوق‌العاده‌ترین ویژگی‌های این خودروی قدیمی است.

در ضمن خریدوفروش بنز S350 معمولاً با 7 دنده و موتوری سوار بر دیفرانسیل عقب انجام می‌شود. موتور بنز S350 در داخل شهر مصرف سوخت بالایی دارد و بااینکه نکته عجیبی در مورد بنزها نیست اما هنوز هم رقم بالایی به‌حساب می‌آید. البته وقتی پای مصرف جاده‌ها و بزرگراه‌ها به‌حساب می‌آید 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف خواهید کرد. اکثر خریدوفروش بنز S350 بر پایه میانگین این دو عدد یعنی 8.1 لیتر انجام می‌شود و به‌نوعی قبل از خرید می‌دانید که خودرو پرمصرفی انتظار شمارا می‌کشد. بنز S350  مجهز به 12 کیسه هوای ایمنی است که شامل: جلو، جانبی، پرده‌ای محافظ سر، پرده‌ای جلو و عقب، سرنشینان عقب می‌شود و سیستم امنیتی خود را با ست کامل ترمز چندگانه ABS, EBD, DSC, ESP, ABC, BAS, HAS کامل می‌کند. همچنین کیت الکترونیکی این خودرو مجهز به‌قدرت کمکی الکتروهیدرولیکی به همراه سیستم هوشمند الکترونیکی فرمان و سیستم حساس به‌سرعت مجهز شده است که خرید بنز S350 را بیش‌ازپیش اهمیت می‌بخشند.

در نهایت با در نظر گرفتن امکانات ویژه این اتومبیل می‎توان انتظار آینه الکتروکرومیک جهت سهولت دید راننده در شب ، آینه‌های خارجی با حالت الکتروکرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED دارای گرمکن ، چراغ‌های روشنایی بر روی آینه‌ها و سیستم حافظه برای ضبط اکثر اطلاعات اتومبیل را داشت که با توجه به مدل‎های قدیمی و یا جدیدتر ممکن است، متفاوت باشند. اما بااین‌حال نکته‌ای که باید به آن توجه کرد تشابه اکثر این مدل‌ها با یک دیگر است. تقریباً بیشتر بنزهای سری S350  دارای ویژگی‌های پایه‌ای چون سیستم پیش‌اخطار خواب‌آلودگی، سیستم دید نقطه کور، سیستم رادار، سیستم محدودیت سرعت، قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک درب صندوق‌عقب با سیستم ایمنی، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کروزکنترل هوشمند هستند و این موضوع برای همه خریداران جذاب است.

در اکثر بنزها سیستم پیش‌اخطار خواب‌آلودگی، سیستم دید نقطه کور، سیستم رادار، سیستم محدودیت سرعت، قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک درب صندوق‌عقب با سیستم ایمنی، مجهز به سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کروز کنترل هوشمند باقابلیت حفظ فاصله با خودروی مقابل بر پایه همین امکانات استوار است و این نکته که مرسدس بنز بر روی امکانات اتومبیل‎ها با توجه به سال تولیدی آنها تفاوتی قائل نمی‎شود، ستودنی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی