ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بزرگ‌ترین شعبه هایپراستار در بازار بزرگ ایران افتتاح شد

هایپراستار بزرگ‌ترین شعبه خود را 7 اسفند 1397 در بازار بزرگ ایران واقع در غرب تهران، بزرگراه شهید خرازی افتتاح کرد. هایپراستار بازار بزرگ ایران با بیش از 9400 متر مربع فضای فروش و 800 ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هایپراستار بزرگ‌ترین شعبه خود را 7 اسفند 1397 در بازار بزرگ ایران واقع در غرب تهران، بزرگراه شهید خرازی افتتاح کرد.

هایپراستار بازار بزرگ ایران با بیش از 9400 متر مربع فضای فروش و 800 نفر پرسنل سعی دارد سطح جدیدی از کیفیت بالای خرید را به مشتریان خود ارائه کند. ساعت کار این فروشگاه هر روز از ساعت 9 صبح تا 12 شب است و مشتریان می‌توانند از خدمات این فروشگاه مانند 7000 پارکینگ اختصاصی استفاده کنند.

از ویژگی‌های هایپراستار بازار بزرگ ایران باید به موقعیت مکانی مناسب آن اشاره کرد. این فروشگاه در منطقه 22 یعنی شمال غربی تهران واقع شده و از بزرگراه شهید همت و شهید خرازی به راحتی قابل دسترسی است. از دیگر ویژگی‌های مکانی هایپراستار ایران‌مال این است که این فروشگاه در حاشیه پارک چیتگر و در نزدیکی دریاچه خلیج‌فارس قرار گرفته است.

تنوع کالایی بی‌نظیر هایپراستار گام بزرگی در آسان کردن خرید خانوار ایرانی است و دسته‌بندی زیر را شامل می‌شود:

مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی، شامل کالاهای اساسی مصرفی مانند برنج و روغن، خواروبار، لبنیات، محصولات تازه و منجمد، شیرینی و تنقلات، محصولات شست‌وشو و نظافت و کالاهای بهداشتی و آرایشی.

مواد غذایی تازه، شامل میوه و سبزیجات تازه، محصولات پروتئینی تازه، نان و شیرینی‌های تازه و غذاهای متنوع ایرانی و خارجی پخت روز و انواع سالاد که به صورت روزانه تهیه شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

کالاهای غیرمصرفی شامل لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزارآلات، لوازم آشپزخانه غیربرقی، لوازم تحریر، وسایل پیک‌نیک و کمپینگ و باغبانی، لوازم خودرو، اسباب‌بازی، کتاب، لوازم ورزشی و چمدان.

لوازم برقی خانگی و دیجیتال، شامل لوازم برقی آشپزخانه، موبایل و لوازم جانبی، لوازم خانگی برقی، وسایل صوتی تصویری، لپ‌تاپ و تبلت.

پوشاک و لوازم خواب و حمام، پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌گانه، لوازم مادر و کودک و لوازم خواب و حمام.

یک فرصت طلایی

هایپراستار به مناسبت افتتاح شعبه ایران‌مال 3 جایزه 500 میلیون ریالی برای مشتریان خود در نظر گرفته که از طریق قرعه‌کشی به 3 نفر تعلق می‌گیرد. برای اینکه شانس خود را امتحان کنید کافی است پس از اینکه خرید خود را انجام دادید به صفحه اختصاصی قرعه‌کشی هایپراستار بازار بزرگ ایران مراجعه و کدهایی را که هنگام خرید دریافت کرده‌اید وارد کنید.

صفحه اینستاگرام هایپراستار هم به مناسبت افتتاح شعبه بازار بزرگ ایران به‌مدت 10 شب 10 مسابقه برگزار می‌کند که جایزه هرکدام کارت هدیه 5 میلیون ریالی خرید از هایپراستار بازار بزرگ ایران است.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی هایپراستار بازار بزرگ ایران

هایپراستار بازار بزرگ ایران یک فروشگاه اختصاصی برای محصولات آرایشی  و بهداشتی دارد که با هدف آسان کردن تجربه خرید مشتریان عزیز، طیف وسیعی از برندها و محصولات آرایشی، مراقبت از پوست و مو، بهداشت فردی و عطر اصل و باکیفیت را با قیمت مناسب عرضه می‌کند.

خرید آنلاین از هایپراستار

در حال حاضر 3 روش برای خرید اینترنتی از هایپراستار در اختیار مشتریان قرار دارد:

اگر در تهران هستید می‌توانید خرید سوپرمارکتی خود را از هایپراستار از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌مارکت انجام دهید و ظرف چند ساعت درب منزل تحویل بگیرید.

اگر در شهرستان هستید هم می‌توانید از هایپراستار آنلاین خرید کنید. برای این کار کافی است به وب‌سایت یا اپلیکیشن بامیلو مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید و خرید خود را در عرض دو روز در منزل تحویل بگیرید.

هایپراستار روزانه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی گرم و تازه را به مشتریان ارائه می‌کند. مشتریان برای سفارش آنلاین و دریافت سریع غذاهای هایپراستار در تهران می‌توانند از وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌فود استفاده کنند.

نگاهی به هایپراستار

هایپراستار مجموعه‌ای از هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای با 10 سال سابقه  و 15 شعبه در سراسر ایران می‌باشد. در حال حاضر 7 هایپرمارکت هایپراستار در استان‌های تهران، فارس، اصفهان، یزد و کرج و 8 هایپراستار مارکت در استان تهران فعال هستند.

هدف هایپراستار ارائه محصولات باکیفیت از برندهای متنوع و معتبر با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان است. هایپراستار تنها هایپرمارکتی است که در ایران با اطمینان از کیفیت و قیمت محصولات خود قانون تضمین ارزان‌ترین قیمت را به مشتریان خود می‌دهد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پرویز‌ پرتوکیا
    پرویز‌ پرتوکیا | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

    اسم دریاچه : دریاچه شهدای خلیج فارس ه

  • Mostafa_Eftekhari
    Mostafa_Eftekhari | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

    واقعا هم رقیبی تو ایران نداره به امید روزی که تحریم ها برداشته بشه و مثل فروشکاه مرجع خودش یعنی کرفور پر از اجناس با کیفیت و قیمت مناسب بشه

مطالب پیشنهادی