ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

لوازم خانگی بخریم یا دست نگهداریم؟

در گرانی های اخیر، می توان گفت بازار لوازم خانگی بیشتر از بقیه بازارها تحت تاثیر تورم قرار گرفت. افزایش شدید قیمتی در بازار لوازم خانگی باعث شده تا مردم برای خرید لوازم خانگی دچار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در گرانی های اخیر، می توان گفت بازار لوازم خانگی بیشتر از بقیه بازارها تحت تاثیر تورم قرار گرفت.

افزایش شدید قیمتی در بازار لوازم خانگی باعث شده تا مردم برای خرید لوازم خانگی دچار معضل شوند، زیرا تنوع قیمت و عدم ثبات بازار و تورم باعث ایجاد سردرگمی مشتری می شود.

اغلب مشتری ها برای خرید دو دل هستند، عده ای فکر می کنند حباب قیمتی در بازار لوازم خانگی وجود دارد و برای خرید بایستی دست نگه دارند. عده ای دیگر معتقدند که  همین امروز بخرید، فردا دیر است!

اما واقعا برای خرید لوازم خانگی در شرایط فعلی و با قیمت های کنونی چه راه حلی داریم؟

در ادامه چند توصیه برای خرید لوازم خانگی در اوضاع فعلی اقتصادی توصیه می شود:

اگر به دنبال مارک خاصی هستید و در بازار کمیاب است آن را نخرید و به دنبال مارک هایی با فراوانی بالای عرضه باشید تا برای قیمت واقعی پول پرداخت کنید.

در مواقعی که بازار متشنج است مردم تا ثبات قیمت ها خرید نکنند. البته این کار را همه خریداران باید انجام دهند تا اثر بخشی داشته باشد.

اگر به اندازه کافی پول نقد ندارید و منتظرید برای خرید پول بیشتری ذخیره کنید، این کار اشتباه است، زیرا تا زمانی که پول بیشتری جمع کنید تورم باعث بالاتر رفتن قیمت کالا می شود.

دنبال خرید لوازم خانگی به صورت چکی نباشید، زیرا اولا باید دنبال فروشگاه هایی باشید که با این شرایط کالا می فروشند، بنابراین انتخاب های محدودی خواهید داشت. دوما مستلزم پرداخت 20تا 50 درصد نبلغ کالا به صورت نقد هستید و معمولا خریدهای چکی شامل تخفیف نمی شوند.

خرید افساطی را توصیه نمی کنیم، زیرا کارمزد فروش اقساطی در بازار بین ۴ تا ۵ درصد ماهیانه است که با حساب سر انگشتی حدود 50 درصد سالیانه است. معمولا زمان تسویه حساب بسیار کوتاه و بین ۶ تا ۱۰ ماه است.

لوازم خانگی

 

اما بهترین راه حل چیست؟

خرید از طریق وام بانکی

درست است که گرفتن وام بی دردسر نیست، اما مزایای بالایی نسبت به راههای قبل دارد. زیرا دیگر محدود به انتخاب از فروشگاه هایی مشخص نیستید. علاوه بر آن خرید به صورت نقدی باعث می شود تا بتوانید از تخفیف های چشمگیری بهر مند شوید. ز آنجایی که سود بانکی معمولا بین ۱۸ تا ۲۰ درصد می باشد. تفاوت این کارمزد نسبت به خرید اقساطی در سال حدود ۳۰ درصد خواهد بود و زمانی ارزش آن بیشتر خواهد شد که تخفیف خوبی در هنگام خرید هم گرفته باشید. همچنین بازپرداخت وام زمان بیشتری نسبت به خرید اقساطی دارد.

در انتها از اهمیت انتخاب فروشگاه‌های معتبر و منصف غافل نشوید. فروشگاهی که رقم اتکیت هاش قیمت واقعی باشد.

فروشگاه برندس یکی از فروشگاههای اینترنتی است که کالاهای خود را با بالاترین کیفیت اما با پایین ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها عرضه می کند. خبر خوب اینکه برندس یک فروشگاه اینترنتی است و شما می توانید به راحتی در هر زمان و مکان به مقایسه کیفیت و قیمت کالاهای آن بپردازید و سپس با آگاهی خرید کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed19859
    saeed19859 | ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

    یه وضعی ساختن که فقط مونده بگیم
    زندگی کنیم یا نکنیم

  • herogame
    herogame | ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

    واقعا مسخرست میگه بیاین برین زیر وام از ما جنس بخرین! توی سایتشم فقط جنس آشغال ایرانی داره چون ارزون تره

  • iMori
    iMori | ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

    اینهمه صغرا و کبری چیدین که بگین از این فروشگاه بیایین بخرید ؟؟؟ خیلی جک خوبی بود!!

مطالب پیشنهادی