ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سوپرمارکت آنلاین
رپورتاژ آگهی

برای خرید از سوپر مارکت‌های آنلاین باید به کجا مراجعه کرد؟

اگر فرصت کافی برای خرید مایحتاج منزل را ندارید یا بنا به شرایطی ممکن است نتوانید از منزل خارج شوید، می توانید تمامی خریدهای روزانه خود را از سوپر مارکت‌های آنلاین انجام دهید. از این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر فرصت کافی برای خرید مایحتاج منزل را ندارید یا بنا به شرایطی ممکن است نتوانید از منزل خارج شوید، می توانید تمامی خریدهای روزانه خود را از سوپر مارکت‌های آنلاین انجام دهید. از این رو اگر سری به سایت‌های مربوط به سوپرمارکت های آنلاین بزنید، با تعداد زیادی از این سایت‌ها روبرو می شوید و ممکن است به هنگام انتخاب آن‌ها دچار سردرگمی شوید.

سوپرمارکت آنلاین

اما برای آنکه بهترین انتخاب را داشته باشید باید به چند نکته دقت کنید:

1.تضمین کیفیت کالا

سوپر مارکت‌های آنلاین باید این اطمینان را به مشتریان بدهند که همه کالا هایی که به مشتریان ارائه می دهند دارای تاریخ انقضا و بسته بندی هستند. چرا که خریدهای غیر حضوری بر اساس اعتماد مشتریان و اعتبار فروشگاه‌ها انجام می شود؛ به همین دلیل کیفیت و تاریخ مصرف محصولات مورد توجه است.

2.پشتیبانی

خدمات پس از فروش یا همان پشتیبانی محصولات و فروش، یکی از راه‌های موفقیت و جذب اعتماد مشتریان است. از این رو پشتیبانی تلفنی و آنلاین نیز یکی از لازمه‌های خدمات سوپر مارکت‌های آنلاین است، زیرا ممکن است مشتریان پس از دریافت سفارش خود با مسایلی همچون دریافت کالای مشابه و یا موارد دیگر مواجه شوند که در این صورت کار اصلی پشتیبانی ها آغاز می‌شود.

البته یکی دیگر از وظایف پشتبانی‌ها، دیدن و شنیدن نظرات، انتقادها و خواسته های مشتریان است، چرا که این امر هم به ماندگاری مشتریان و هم افزایش کیفیت ارائه خدمات آن شرکت کمک می‌کند.

سوپرمارکت آنلاین

3.ارسال رایگان

شاید یکی از مهمترین مزایای سوپر مارکت‌های آنلاین، ارسال رایگان محصولات باشد. چرا که این امر خود تمایزی میان رقبا است و سوپرمارکت آنلاینی که سفارشات را رایگان ارسال کند، محبوبیت بیشتری دارد که تزول، سریعترین سوپرمارکت آنلاین این امکان را فراهم کرده است.

4.زمان تحویل کالا

صرفه جویی در زمان یکی دیگر از اولویت های این روزهای خریداران آنلاین است. چرا که اگر فرصت رفتن به فروشگاه را داشتند، دیگر اینترنتی خرید نمی‌کردند. به همین جهت ارسال کمتر از یکساعت آن هم در مدت 45 دقیقه یکی دیگر از مزایای خرید از تزول است که تا کنون توانسته نظر مشتریان خود در این زمینه را جلب کند.

تزول، سریعترین سوپر مارکت آنلاین

تزول، سریعترین سوپر مارکت آنلاین در تهران است که به خوبی توانسته تمامی مناطق تهران را تحت پوشش قرار دهد و به عبارتی، تزول همه چهار ویژگی‌ ذکر شده را یکجا در اختیار دارد.

شما می توانید با نصب و خرید از تزول، تمامی ویژگی هایی که یک سوپر مارکت آنلاین باید داشته باشد را در تزول مارکت مشاهده و دریافت کنید. زیرا تزول، با بیش از 1500 سوپرمارکت در تهران همکاری دارد، به همین جهت مشتریان پس از تکمیل سفارش و پرداخت هزینه سفارش خود علاوه بر تحویل رایگان و کمتر از 45 دقیقه، سفارششان را از نزدیک ترین سوپرمارکت محله‌شان تحویل می‌گیرند و این امر می‌تواند اقتصاد سوپر مارکت محله آن‌ها را زنده نگه دارد و دیگر آن ها را از افتتاح روز به روز هایپرمارکت‌ها به جاده ورشکستگی نکشاند.

اکنون می‌توانید اپلیکیشن تزول را هم از طریق وبسایت و هم فروشگاه‌های آنلاین برای تلفن های همراه اندروید و ios، دانلود کنید. همچنین می‌توانید، از طریق وبسایت تزول نیز سفارش های خود را به سرانجام رسانید.

یادتان نرود که می توانید پس از خرید از تزول مارکت، این اپلیکیشن را به دوستان خود معرفی کنید و کد تخفیف ویژه ای نیز به همین مناسبت دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

    سـلام دوستـان دیجیاتـویی?
    عـرض خستـه نباشیـد...
    دوستـان گلـم یـه ذره دلخـورم ازتــون?
    نـرم افـزارتـون عالیـه فقـط 2 تـا عیـب بـزرگ داره،اول اینکـه:چـرا نـرم افـزارتون بـرای سیستـم عامـل IOS نیـستش؟! دوم اینـکه: وقتـی یه کلیـپ رو به صـورت بـزرگ نمایـی اجـرا میـکنیم وسـط صفحـه عکـس اون کلیـپ مـی مـونه! و کاریـش نمیـشه کـرد و از سـر مجبـوری کلیـپ ها رو بصـورت کـوچیک تماشـا میـکنیم و ایـن خیـلی خیـلی بـد و ضــدحــاله?
    لطـف کنیـن ایـن 2 تـا عیـب رو سریـع تـر درستـش کنیـم?
    سپـاس فـراوان

  • amironline
    amironline | ۱۷ اسفند ۱۳۹۷

    یکبار ازشون خرید کردم و همون دفعه اول پشیمون شدم، محصولاتی که سفارش داده بودم و توی سایت موجود بود رو گفتن موجودی نداریم و من هم کنسل کردم

مطالب پیشنهادی