ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

 اپلیکیشن خرید سریع و ارزان بلیط هواپیما با ترانسفر رایگان

پیک خورشید، اپلیکیشنی برای خرید سریع و ارزان بلیط هواپیما است که توسط آژانس هواپیمایی پیک خورشید، در دو نسخه اندروید و ios طراحی و در گوگل پلی، اَپ استور، سیب اَپ و کافه بازار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پیک خورشید، اپلیکیشنی برای خرید سریع و ارزان بلیط هواپیما است که توسط آژانس هواپیمایی پیک خورشید، در دو نسخه اندروید و ios طراحی و در گوگل پلی، اَپ استور، سیب اَپ و کافه بازار منتشر شده است.

اپلیکیشن پیک خورشید اگر چه مشابه اپلیکیشن‌های علی بابا ، مستر بلیط ، سپهر 360  | فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان یا تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک، وب‌سایت خرید بلیط هواپیما است اما مزیت‌هایی همچون ترانسفر رایگان و تورهای رایگان همانند علی بابا به صورت ماهیانه را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

در شبانه روز افراد بسیار زیادی با خطوط هوایی به نقاط مختلف جهان و یا کشور خود سفر می‌کنند ؛ مسافرت از طریق هواپیما به دلایل زیادی از جمله مقرون به صرفه بودن و همچنین سرعت بخشیدن در طی سفر به مقصد همراهان و مشتریان بالقوه‌ای دارد. در سال‌های پیش خرید بلیط هواپیما نیازمند خرید حضوری به آژانس‌های هواپیمایی بود که به دلیل گسترش اینترنت در بین مشتریان و کاربران، در حال حاضر هر شخصی فقط و فقط با تهیه یک رایانه یا گوشی همراه،  بلیط هواپیما مقصد خود را برای تمامی مسیرهای دنیا خریداری کند.

پیک خورشید نام اپلیکیشنی مشابه علی بابا برای خرید سریع و ارزان بلیط هواپیما است که توسط آژانس هواپیمایی پیک خورشید، در دو نسخه اندروید و ios طراحی و در گوگل پلی، اَپ استور، سیب اَپ و کافه بازار منتشر شده است.

این اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما با دارا بودن یک تکنولوژی ویژه به خریداران کمک می‌کند تا به جست‌وجو ارزان‌ترین بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس بپردازند و بلیط مقصد هدف خود را با تعداد کمی، کلیک یا تاچ خرید کنند.

با توجه به مقاله فوق، ویژگی‌های این وبسایت و اپلیکیشن خرید بلیط، ارزان بودن قیمت بلیط‌ها و خدمات رایگان از جمله بیمه و ترانسفر رایگان هستند؛ به شکلی که با سادگی هر چه تمام کلیه آژانس‌های هواپیمایی ارزان قیمت تمامی خطوط هوایی جهان را جستجو کرده و در تلاش است تا به غیر از  بلیط، تور تفریحی ارزان را انتخاب کنند. به جز این در موقع خرید بلیط‌ها شانس برنده شدن تخفیف در هتل‌های مجلل و لاکچری را خواهند داشت و یک سفر فوق العاده دلچسب را می‌توانند تجربه کنند.

برخی از امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن و برنامه پیک خورشید:

- خرید بلیط تمامی خطوط هوایی از جمله ایران ایر، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی آتا، کیش ایر، هواپیمایی قشم، هواپیمایی معراج، هواپیمایی تابان، هواپیمایی ایران ایر تور، هواپیمایی کاسپین، تفتان ایر، هواپیمایی اترک، هواپیمایی کارون، هواپیمایی ساها، هواپیمایی سپهران، هواپیمایی وارش

- کلیه شرکت‌های اتوبوس‌رانی از جمله: سیر و سفر، ایران پیما، همسفر، رویال سفر، ...

- شرکت‌های ریلی راه آهن از جمله رجا، سفیر، نو آفرین یا فدک، بن ریل، نور، ریل سیر کوثر، قطارهای ریل ترابر سبا (صبا)، قطارهای مهتاب سیر جم، وانیا ریل و  ....

- امکان شرکت در تورهای تفریحی و رزرو هتل با ارزان‌ترین قیمت ممکن

- جست‌وجوی عمیق و دقیق برای یافتن بهترین قیمت‌ها

- دسترسی سریع و آسان به سیستم خطوط هوایی و مشاهده نقشه صندلی رزرو شده

- اپلیکیشن مرجع خرید بلیط در سراسر دنیا

- درصد پروازها، قطارها، اتوبوس‌ها‌ و هتل‌ها

- پشتیبانی ۲۴ ساعته ۲۴۷ نفره پیک خورشید

با نصـب رایگان اپلیکیشن پیک خورشید، به آسانی و در کمتر از دو دقیقه می‌توان بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس خرید و از بین تمام هتل‌های ایران، هتل مورد نظر را رزرو کرد.

اپلیکیشن پیک خورشید قابلیتی را ارائه داده است تا به سادگی و با ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیمای خود را به صورت رایگان خریداری و در آینده پرداخت را انجام دهند. همواره خریداران بلیط قادرند بلیط قطار با ارزان‌ترین نرخ را با اپلیکیشن پیک خورشید تهیه کنند.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که منجر به خریدن نکردن بلیط هواپیما از طریق اپلیکیشن می‌شود، هراس خریداران بلیط هواپیما از نداشتن اعتبار اپلیکیشن و سایت‌ها است که خدمات فروش بلیط هواپیما و قطار و اتوبوسارائه می‌دهند.

تمامی سایت‌های فروش بلیط قدرت و یا مجوزهای لازم برای فروش بلیط هواپیما به صورت اینترنتی را ندارند. در زمان خرید اینترنتی بلیطهواپیما باید به اعتبار سایت و یا اپلیکیشن دقت کرد. اگر سایتی دارای نماد اعتبار و پل‌های ارتباطی نیست به هیچ‌وجه نباید بلیط هواپیما خود را از آن سایت یا اپلیکیشن خریداری کرد.

پیک خورشید یکی از بزرگترین و ارزان‌ترین سایت‌های ایران در ارائه خدمات مسافرتی از جمله بلیط به شمار می‌رود. این سایت هم دارای مجوزهای رسمی از سامانه مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال است و هم وزارت صنعت، معدن و تجارت. این دو مجوز در کنار مجوز‌های مربوط به گردشگری اعتبار لازم را به سایت پیک خورشید می‌بخشد.

در نهایت خریداران با خیال آسوده قادر هستند از طریق اپلیکیشن پیک خورشید، خرید بلیط هواپیما را انجام دهند.

پیک خورشید تلاش کرده است برند و نام خود را در ذهن خریداران بلیط با شعار سفر تخصصی ثبت کند و با تضمین بلیط هواپیما ارزان رضایت خریداران را نیز کسب کرده است.

چرا استفاده از اپلیکیشن پیک خورشید؟

پیک خورشید

در پیک خورشید بدون نیاز به ثبت نام هم می‌توان بلیت خریداری کرد، اما اگر ثبت‌نام انجام شود برای تمامی مسیرها به کاربر کد تخفیف ویژه عضویت ارائه می‌شود.  امکان مقایسه مسیر با انواع وسایل نقلیه نیز در این سایت به کاربران داده شده است و از طرفی قیمت‌های یک روز قبل و یک روز بعد را هم می‌توان دید و مقایسه کرد.

در اپلیکیشن پیک خورشید امکان کنسل کردن و استرداد بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس، حتی بلیط چارتر نیز فراهم شده است.

برای خرید بلیط هواپیما کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفر را انتخاب کرده مسیرهای پیشنهادی را دید، ممکن است سفر با قطار یا اتوبوس بهتر باشد و سپس قیمت روز قبل و بعد را مقایسه کرد. حالا از بین تمام هواپیمایی‌ها می‌توان زمان پرواز و بلیط مورد نظر را انتخاب کرد و دکمه رزرو آنلاین را زد. با مشاهده صورتحساب باید طلاعات شخصی خود را وارد کرده، تایید کرد و در نهایت به صفحه پرداخت رفت.

برای خرید بلیط قطار کافی است مبدا، مقصد، تاریخ و نوع کوپه (عادی،خواهران، برادران) را انتخاب کرده و سپس مسیرهای پیشنهادی و قیمت روز قبل و بعد را با یک نگاه مقایسه کرد. از بین قطارهای رجا، فدک و سفیر، زمان و جزئیات آنها می‌توان بلیط مورد نظر را انتخاب کرد. و پس از مشاهده صورتحساب اطلاعات خود را وارد کرده  و سپس وارد صفحه پرداخت شد.  قطارهای مسافربری به 2 دسته کلی تقسیم می‌شوند: قطارهای سالنی و کوپه‌ای.

برای  خرید بلیط اتوبوس باید، مقصد و تاریخ سفر را انتخاب کرده پس از مشاهده مسیرهای پیشنهادی، از بین تمام شرکت‌های اتوبوسرانی رویال سفر، سیر و سفر، همسفر و ایران‌پیما و مشاهده جزئیات آنها، بلیط مورد نظر را انتخاب کرد. در این مرحله پس از مشاهده صورتحساب می‌توان اطلاعات خود را وارد کرد  و سپس وارد صفحه پرداخت شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • fg
    fg | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

    لینک کردن اسم رقبا به سایت تبلیغ دهنده بسیار غیر اخلاقی و دور از شان دیجیاتوست.

مطالب پیشنهادی