ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نتایج قرعه کشی بزرگ مرکز خرید گالریا مشخص شد؛ اهدای چهار خودرو پژو 206 و یک دستگاه هاوال H2 به مشتریان خوش شانس

به نقل از کسری شیروانی، مدیر روابط عمومی مرکز خرید گالریا، محمدرضا ضیایی مدیرعامل مرکز خرید گالریا در مراسم قرعه کشی این مرکز خرید که در سالن اجلاس سران برگزار می‌شد، اظهار داشت: طی یکسال ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به نقل از کسری شیروانی، مدیر روابط عمومی مرکز خرید گالریا، محمدرضا ضیایی مدیرعامل مرکز خرید گالریا در مراسم قرعه کشی این مرکز خرید که در سالن اجلاس سران برگزار می‌شد، اظهار داشت: طی یکسال گذشته 3 دستگاه خودرو به همراه جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر به مشتریان اهدا شده است. همچنین 4 دستگاه پژو 206 امروز بین اعضای باشگاه مشتریان مرکز خرید گالریا قرعه کشی می‌شود. این 4 دستگاه پژو 206 بین مشتریانی که در طول دوران فعالیت باشگاه مشتریان مرکز خرید گالریا از این مجموعه خرید کرده اند، قرعه کشی شد.

گالریا

اسامی برندگان 4 دستگاه خودرو پژو 206
در این مراسم قرعه کشی که اجرای آن بر عهده علی ضیاء بود، آقای علیرضا بختیاری تربتی و خانم‌ها ناهید برزکار، نیکا آوینی طهرانی و مژگان نعمتی برنده 4 دستگاه خودرو پژو 206 شدند. همچنین در ادامه بین حاضران در مراسم به قید قرعه 3 جایزه نفیس توسط کسری شیروانی مدیر روابط عمومی مرکزخرید به برندگان اهدا شد.

برنده خودرو هاوال H2
در بخش پایانی مراسم قرعه کشی یک دستگاه خودرو هاوال H2 انجام شد. این چهارمین هاوال است که در یکسال گذشته به مشتریان مرکز خرید گالریا اهدا می‌شود و برنده خوش شانس خودرو هاوال امروز خانم نسرین قربانی شریف بود.
گفتی است که مرکز خرید گالریا در زمستان 96 به بهره برداری رسید که شامل 17 طبقه شمالی و 15 طبقه جنوبی است. همچنین دارای 55 واحد تجاری و 2 طبقه غذایی است.محمدرضا ضیایی مدیرعامل مرکز خرید گالریا در مراسم قرعه کشی این مرکز خرید که در سالن اجلاس سران برگزار می‌شد، اظهار داشت: باشگاه مشتریان مرکز خریدگالریا 20 اسفند امسال با 12 هزار و 830 عضو یکساله شد. وی ادامه داد: طی یکسال گذشته 3 دستگاه خودرو به همراه جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر به مشتریان اهدا شده است. همچنین 4 دستگاه پژو 206 امروز بین اعضای باشگاه مشتریان گالریا قرعه کشی می‌شود. این 4 دستگاه پژو 206 بین مشتریانی که از 12 آذر تا 20 اسفندماه خرید کرده‌اند قرعه کشی خواهد شد.

اسامی برندگان 4 دستگاه خودرو پژو 206
در این مراسم قرعه کشی که اجرای آن بر عهده علی ضیاء بود، آقای علیرضا بختیاری تربتی و خانم‌ها ناهید برزکار، نیکا آوینی طهرانی و مژگان نعمتی برنده 4 دستگاه خودرو پژو 206 شدند. همچنین در ادامه بین حاضران در مراسم به قید قرعه 3 جایزه نفیس توسط کسری شیروانی مدیر روابط عمومی گالریاسنتر به برندگان اهدا شد.

برنده خودرو هاوال H2
در بخش پایانی مراسم قرعه کشی یک دستگاه خودرو هاوال H2 انجام شد. این چهارمین هاوال است که در یکسال گذشته به مشتریان مرکز خرید گالریا اهدا می‌شود و برنده خوش شانس خودرو هاوال امروز خانم نسرین قربانی شریف بود.
گفتی است که مرکز خرید گالریا در زمستان 96 به بهره برداری رسیده که شامل 17 طبقه شمالی و 15 طبقه جنوبی است. همچنین دارای 55 واحد تجاری و 2 طبقه غذایی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

    عجب!!!¡!!!!!!!!!!¡

مطالب پیشنهادی