ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نوروز 98، مالکان محصولات مدیران خودرو (ام وی ام- چری) آسوده سفر کنند

سال 1397، صنعت خودروسازی کشور شرایط بحرانی را تجربه نمود، که منجر به کاهش تولید و تقاضا ، ممنوعیت واردات گردید. از سوی دیگر نه تنها در تولید، بلکه در بحث خدمات پس از فروش ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سال 1397، صنعت خودروسازی کشور شرایط بحرانی را تجربه نمود، که منجر به کاهش تولید و تقاضا ، ممنوعیت واردات گردید.
از سوی دیگر نه تنها در تولید، بلکه در بحث خدمات پس از فروش نیز مشکلاتی پدید آمد، طوری که بسیاری از خودروسازان با مشکل تامین قطعات یدکی مواجه شدند و متاسفانه شرایط سختی را برای بسیاری از دارندگان خودرو پدید آورد.

شرکت فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو (سهامی خاص) در سال 1383، به منظور ارائه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی، تاسیس و با انجام اقدامات زیربنایی زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است. در حال حاضر این شرکت از طریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیر ساختهای لازم به منظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام بر می دارد.

مدیران خودرو

حال با توجه به نزدیکی نوروز، قطعا پیش بینی می شود که حجم سفرهای نوروزی افزایش خواهد یافت، و قطعا خودروسازان باید بتوانند برنامه مناسبی را برای سرویس دهی مشتریان در حد مطلوب ارائه دهند، شرکت مدیران خودرو نیز به عنوان سومین شرکت تولید کننده خودرو کشور با داشتن حجم بالایی از مشتریان، برای سال 98 سعی نموده تا خدمات مطلوبی را فراهم کند، در این شرایط که شرکت های وارد کننده خودرو و برخی تولید کنندگان به واسطه مشکلات تحریم و نقل و انتقال بانکی با مشکلات فراوان روبرو هستند، شرکت مدیران خودرو مزیت نسبی خود در تامین قطعه با همکاری شریک چینی خود می بیند و با تامین مناسب قطعات برنامه مطلوبی را در بخش خدمات و تامین قطعات دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی