ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نمایندگی های شرکت مدیران خودرو در ایام نوروز فعال هستند

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال 1381 در منطقه ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال 1381 در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو که به صورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.
بنا به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو ، این شرکت با شیفت بندی نمایندگی های خود در هفته اول و دوم نوروز سال 98 در بحث فروش و خدمات پس از فروش آماده سرویس دهی به مشتریان محصولات خود است.

مدیران خودرو

لذا با مراجعه به سایت های www.mvmco.ir و www.cheryco.ir  مالکان خودروهای چری و ام وی ام می توانند از نحوه ارائه خدمات و لیست نمایندگی ها اطلاعات لازم را کسب نمایند.

‏Modiran khodro dealerships are open in New Year Vacation

‏According to modiran khodro , PR section , this company has sale and after sales service activities with dealerships in new year vacation , this company divide dealerships to  2 parts , first week part 1 are ready give service and second week , part 2 , customers who want earn more information , can go to Chery and MVM website and visit dealers list .

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی