ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت گوشی موبایل
رپورتاژ آگهی

موبایل‌هایی که با کمتر از 5 میلیون تومان می‌توانید بخرید

خرید یک اسمارت فون به صرفه و در عین حال مدرن و امروزی اگر دغدغه همه ما نباشد، حداقل دغدغه نیمی از مردم ایران است. آن هم با قیمت‌های کنونی بازار و بالا پایین‌های نرخ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید یک اسمارت فون به صرفه و در عین حال مدرن و امروزی اگر دغدغه همه ما نباشد، حداقل دغدغه نیمی از مردم ایران است. آن هم با قیمت‌های کنونی بازار و بالا پایین‌های نرخ ارز و ... همه این‌ها بر قدرت خرید تاثیر گذاشته است. با این حال، تلفن همراه یک کالای مصرفی در کشور است که نمی‌توان روی آن را قلم گرفت یا از زندگی‌ها حذف کرد. به یمن تکنولوژی خیلی چیزها تغییر کرده است. سخن را کوتاه کنیم و به قول دیروزی‌ها، به سراغ اصل مطلب برویم. به نظر شما با کمتر از 5 میلیون تومان چه گوشی‌های هوشمندی می‌توان صاحب شد؟ در این یادداشت کوتاه سعی کردیم با توجه به آگهی‌های سایت دیوار و محدود کردن فیلتر قیمت گوشی موبایل در کمتر از 5 میلیون تومان به معرفی چند مورد از آن‌ها بپردازیم.

تا یک میلیون تومان

از گوشی‌های کم قیمت شروع کنیم؛ به هر حال هستند کسانی که به دنبال تلفن همراه دوم یا اصلا به هر دلیل به دنبال گوشی ارزان قیمت باشند. البته باید دقت کنید در این رنج قیمت حتما موبایل‌های کارکرده پیدا خواهید کرد. پس چه بهتر که قبل از تصمیم و خرید نهایی، به وبلاگ سایت دیوار در جهت خواندن یادداشت‌های راهنمای خرید گوشی دست دوم و معامله امن رجوع کنید.

خب، با کمتر از یک میلیون تومان در سایت دیوار می‌توانید هواوی Y5، G630، سامسونگ S5، S7، J5 2016 و J1 خریداری کنید. دقت داشته باشید این‌ها، اسمارت‌ فون‌هایی هستند که در این سایت با چنین قیمتی آگهی‌های بیشتری به خود اختصاص داده‌اند. برای مثال قیمت موبایل j5 2016 در یک آگهی 750 هزار تومان و در آگهی دیگر 870 هزار تومان عنوان شده  است. همچنین در دو مورد دیگر J1 هر دو در حد نو و با تست سلامت 900 و 950 هزار تومان به فروش می‌رسد.

یک تا سه میلیون تومان

با یک تا سه میلیون تومان، می‌توانید اغلب میان‌رده‌های در حد نو یا حتی آکبند سامسونگ را صاحب شوید. A7، J7 prime، S6 و J5 pro در دیوار بیشترین آگهی‌های خرید موبایل با کمتر از سه میلیون تومان را به خود اختصاص داده‌اند. مثلا A7 2017 در این سایت در یک آگهی دو میلیون و 450 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. البته نباید از کنار هوآوی و حتی آیفون‌های آگهی شده نیز به سادگی گذشت. برای مثال هواوی Y5 prime 2018 آکبند و کاملا نو در سایت دیوار یک میلیون و 750 هزار تومان ارزش‌گذاری شد است.

سه تا پنج میلیون تومان

آیفون 6، آیفون 6 اس، سامسونگ S7 Edge، A8 plus 2018 و شیائومی Mi 8 Se، گوشی‌های هوشمندی هستند که با قیمت‌هایی میان سه تا پنج میلیون تومان در سایت دیوار در اکثر آگهی‌ها به چشم می‌خورند؛ به خصوص آیفون 6 و دیگر اعضای خانواده آن مانند 6 اس و پلاس و ... به عنوان مثال خرید گوشی موبایل آیفون 6s 64 در این سایت در یک آگهی با 4 میلیون و 400 هزار تومان و در آگهی دیگر با 4 میلیون و 100 هزار تومان است. البته در یک مورد نیز همین مدل، سه میلیون و 850 هزار تومان به فروش می‌رسد، آن هم به دلیل زدگی کوچکی که در قسمت سمت چپ دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • 0930Mohammad1378
    0930Mohammad1378 | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    یادش بخیر من s7 edge رو تازه اومده بود دیگه گرون تیرن بود دو میلیون و هفتصد خریدم الان زیر ۵ تومن مگه میان رده بخری....?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️

  • hassan13766
    hassan13766 | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    خودتون گفتین تبلیغاتیه درست؛ ولی چرا خودتون همچین مقایسه ای نمیذارید تا مردم بتونن بهترین گوشی تو اون قیمتو بخرن

  • hassan13766
    hassan13766 | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    یک تا سه میلیون...آنر 10 لایت ....پی اسمارت 2019 ....ردمی نوت 7.....y9 2019...اینا خیلی بهتر از لیست شما هستن واقعا نمیدونم چرا اینارو نذاشتین تو لیست

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    خخخخ

    مرسی که هستی دیجیاتو

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    خخخخ


    مرسی که هستی دیجیاتو ...

مطالب پیشنهادی