ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بی ام و مدل ایکس 6 خودرویی شاسی بلند و کوپه

شرکت bmw در سال 2007 در نمایشگاه فرانکفورت، مدلی مفهومی از خودرویی را به نمایش گذاشت که در سال 2008 تولید و به بازار جهانی عرضه شد. این محصول جدید و محبوب، bmw x6 نام ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت bmw در سال 2007 در نمایشگاه فرانکفورت، مدلی مفهومی از خودرویی را به نمایش گذاشت که در سال 2008 تولید و به بازار جهانی عرضه شد. این محصول جدید و محبوب، bmw x6 نام داشت. محصولی که  سبک جدیدی را بنیان نهاد. با توجه به اینکه دو مدل x6 35i و x6 50i از بی ام وx6  وارد ایران شده است، در این مقاله نگاه مختصری به این ماشین محبوب و جذاب می اندازیم.

طراح خودرو بی ام و x6 شخصی به نام پیر لکلرک است که قبل از آن، bmw x5 جدید را طراحی کرده بود. این خودرو علاوه بر اینکه شاسی بلند بود، اسپرت هم محسوب می شد، که در نوع خود جدید بوده و بنیانگذار سبک تازه ای به نام شاسی بلند کوپه شد. این سبک محبوبیت زیادی پیدا کرد و در برند ها و کمپانی های رقیب هم محصولاتی با این سبک تولید شد و کمپانی بی ام و برای این که از این رقابت دور نماند سال های بعد محصول دیگری به نام bmw x4 را با همین سبک عرضه کرد.

مصرف سوخت bmw x6 :

وزن این خودرو حدود 2 تن است که این وزن زیاد باعث افزایش مصرف سوخت آن شده است. به نحوی که مصرف سوخت این ماشین داخل شهر 17.7 لیتر و بیرون شهر 9.6 و در حالت ترکیبی، 12 لیتر در صد کیلومتر است.

امکانات رفاهی بی ام وx6 :

تنظیم خودکار ارتفاع، نمایشگر هدآپ، استارت بدون کلید، کروز کنترل و تنظیم برقی صندلی های جلو در 10 جهت به همراه 2 حافظه خودکار، از جمله امکانات رفاهی هستند که باعث راحتی راننده و سرنشینان خودرو میشوند.

مشخصات فنی bmw x6 :

موتور 3 لیتری همراه با 6 سیلندر که 306 اسب بخار قدرت دارد، باعث ایجاد گشتاور 400 نیوتن متر شده است. این ماشین داری 8 دنده‌ی خودکار استپ ترونیک میباشد.

طراحی داخلی:

با توجه به سقف شیبدار، bmw x6 اتاق تنگی دارد. مخصوصا برای صندلی های عقب و قسمت صندوق عقب فضای کمی باقی مانده است. البته در قسمت بار برای جبران ارتفاع کم، عمق زیادی دارد.

مشخصات فنی مدل bmw x6 50i  :

این مدل از ماشین bmw x6, دارای موتور 4.4 لیتری همراه با 8 سیلندر است که 407 اسب بخار قدرت دارد و 600  نیوتن متر گشتاور ایجاد می کند. و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت و شتاب 0 تا 100 را در 4.6 ثانیه طی می کند که برای یک خودروی شاسی بلند شتاب خوبی محسوب می شود.

مشخصات فنی مدل bmw x6 35i  :

این مدل از بی ام و x6 موتور 3 لیتری همراه با 6 سیلندر دارد که 306 اسب بخار قدرت ، و 400 نیوتن متر گشتاور تولید میکند و همانند مدل x50i داری 8 دنده خودکار استپ ترونیک است.

در سال 2018 مدل جدیدی از x6 عرضه شد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

این مدل دارای موتور 8 سیلندر استاندارد است ولی با این وجود و بر خلاف انتظارات، تاثیری بر کاهش مصرف سوخت این ماشین نداشته است.

موتور آن توربوی m یا mpower است که توان 567 اسب بخار و گشتاوری برابر با 750 نیوتن متر ایجاد می کند. 0 تا 100 را ظرف 3.8 ثانیه شتاب می گیرد و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت دارد.

ماشین bmw x6 امکانات رفاهی بیشتری نسبت به مدل قبلی خود دارد. به عنوان مثال می توان از شارژ بیسیم تلفن همراه، wifi، سیستم صوتی با صدای سه بعدی فراگیر، رینگ های 20 و 21 اینچی اسپورت آلیاژ به صورت انتخابی و باز و بسته شدن درب ها به صورت الکتریکی، نام برد.

برای خرید این خودروی لاکچری و محبوب میتوانید آگهی های سایت دیوار، که بزرگترین سایت خرید و فروش خودرو است، را ملاحظه کنید تا در کمترین زمان ممکن ماشین مورد نظر خود را پیدا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی