ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

علی بابا با بالاترین امتیاز، لوح تقدیر همایش رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

علی بابا به عنوان مطرح‌ترین استارت‌آپ حوزه گردشگری، لوح تقدیرطلایی «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را با بالاترین امتیاز از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

علی بابا به عنوان مطرح‌ترین استارت‌آپ حوزه گردشگری، لوح تقدیرطلایی «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را با بالاترین امتیاز از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.

این لوح طلایی، طی مراسمی که شب چهارشنبه 28 فروردین‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به علی بابا ارائه شد.

این لوح و تقدیرنامه براساس بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) به علی بابا تعلق گرفته است.

علی بابا به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر به دلیل ارائه خدمات شایسته‌ای چون، پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم 247 نفره، امکان استرداد مبلغ پرداختی در صورت لغو سفر و... توانسته است به انتخاب اول مسافران برای خرید بلیط سفر تبدیل شود و لوح تقدیر همایش سراسری رضایتمندی مشتری را با بالاترین امتیاز دریافت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dandelion
    dandelion | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

    واقعا من از علی بابا راضی ام. خیلی سیستم قشنگ و ترو تمیزی دارن

مطالب پیشنهادی