ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هفت میوه
رپورتاژ آگهی

خرید آنلاین هفت میوه ارزان‌تر شد!

با پیشرفت تکنولوژی، خرید آنلاین یکی از ملزومات زندگی سریع امروزی شده به طوری که از خرید لباس و کفش گرفته تا خرید ابزار و وسایل و حتی لوازم سنگین منزل نیز به صورت اینترنتی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با پیشرفت تکنولوژی، خرید آنلاین یکی از ملزومات زندگی سریع امروزی شده به طوری که از خرید لباس و کفش گرفته تا خرید ابزار و وسایل و حتی لوازم سنگین منزل نیز به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می‌شود. در این میان یکی از بهترین خریدهای آنلاین که حتی به صورت روزانه می‌تواند صورت بگیرد، خرید میوه و تره‌بار است. زیرا هم می‌توان به صورت تازه محصول مورد نظر را خریداری کرد و هم از تنوع بسیاری در زمینه میوه، تره‌بار و صیفی‌جات بهره برد.

شاید بسیاری از شما با خرید آنلاین میوه و سبزیجات آشنا نباشید. طبیعی‌ست که با خود فکر کنید، چگونه می‌شود میوه و سبزیجاتی که در آن، تازگی و طراوت حرف اول را می‌زند را به صورت اینترنتی سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت؟ باید بگوییم که شما از یک بازار تره‌بار مجازی خرید می‌کنید، اما از یک بازار تره‌بار واقعی برای شما محصول ارسال خواهد شد. در واقع به جای اینکه شما وقت و هزینه خود را هدر دهید و به یک بازار تره‌بار مراجعه کنید، فروشگاه آنلاین میوه این کار را برای شما انجام می‌دهد و میوه‌ها و سبزیجات یا صیفی‌جاتی که مدنظرتان باشد را درب منزل تحویلتان خواهد داد. اما از کدام بازار آنلاین میوه و تره‌بار خرید کنیم؟ با ما در ادامه همراه باشید.

خوب انتخاب کنید تا عالی را در اختیار داشته باشید

هفت میوه

سایت هفت میوه به عنوان فروشگاه خرید آنلاین میوه و صیفی‌جات توانسته است بخش عمده‌ای از بازار میوه و تره‌بار را با حذف واسطه‌ها در اختیار بگیرد تا محصول را به قیمت خوب و مناسب به دست مشتری برساند. علاوه بر قیمت مناسب، انتخاب محصول خوب، دست‌چین کردن میوه و فرنگیجات، تنوع محصولات و... از جمله مزیت‌های انتخاب سایت هفت میوه است.

پیک ارسال محصول هفت میوه برای خریدهای بالای صد هزار تومان رایگان است و در سراسر تهران می‌توانید خرید خود را درب منزل دریافت کنید. هفت میوه تمام تلاش خود را بر این گذاشته است که در کمترین زمان ممکن (کمتر از دو ساعت) محصولات سفارشی شما را تحویل داده و رضایت شما را جلب کند. اگر از کیفیت میوه‌ها یا فرنگیجات خود راضی نباشید. جای هیچ نگرانی نیست چون به راحتی می‌توانید محصول خریداری شده را پس بدهید و پول خود را دریافت کنید. زیرا هفت میوه تمام تلاش خود را می‌کند تا محصولات سالم و تازه را در زمان مناسب و با هزینه به‌صرفه به دست شما برساند.

برای خرید آنلاین میوه تا یک سوم قیمت تخفیف بگیرید

هفت میوه

برای اینکه لذت خرید آنلاین فرنگیجات و میوه جات را تجربه کنید می‌توانید به سایت هفت میوه مراجعه کنید و برای اولین خرید خود از کد تخفیف 35 درصدی DIGIATO استفاده کنید. به این ترتیب برای اولین خرید خود، تخفیف یک سوم قیمت دریافت خواهید کرد.

پس همین حالا با مراجعه به سایت هفت میوه هزینه‌ها و زمان خود را مدیریت کنید و با انتخابی هوشمندانه بهترین محصولات را با هزینه مناسب، در اسرع وقت و در بسته‌بندی‌های کاملاً بهداشتی، درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • natilus2020
    natilus2020 | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سلام
    من دوبار بهشون سفارش دادم
    دفعه اول اصلا نیاوردن
    دفعه دوم بجای بازه زمانی 13 الی 16 ساعت 19:30 به من تحویل دادن
    قسمت پشتیبانی هم فقط بلدن عذرخواهی کنن
    بعد در تبلیغات سفارشات در پاکت های کاغذی نشان داده میشوند ولی در عمل کل سفارش من رو ریخته بودن تو یه نایلون سفید ساده بزرگ
    من به شخصه دیگه هیچوقت بهشون مراجعه نمیکنم

مطالب پیشنهادی