ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین هتل‌های چهار ستاره مشهد کدامند؟

مشهد پرمسافرترین شهر ایران است و هتل‌های بسیار زیاد و متنوعی دارد که از لحاظ امکانات و قیمت با هم متفاوتند. هتل‌های چهار ستاره مشهد اغلب کیفیت بسیار بالایی دارند و اگرچه امکاناتشان از هتل‌های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مشهد پرمسافرترین شهر ایران است و هتل‌های بسیار زیاد و متنوعی دارد که از لحاظ امکانات و قیمت با هم متفاوتند. هتل‌های چهار ستاره مشهد اغلب کیفیت بسیار بالایی دارند و اگرچه امکاناتشان از هتل‌های پنج ستاره کمتر است، اما از سطح بالایی برخوردارند. اسنپ‌ تریپ در این مطلب بهترین هتل‌های چهار ستاره مشهد را معرفی کرده است.

هتل نگین پاسارگاد مشهد

معمولا بیشتر افرادی که به مشهد سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند در هتل‌هایی اقامت داشته باشند که نزدیک به حرم هستند. هتل نگین پاسارگاد یکی از بهترین هتل‌های چهارستاره مشهد است که در فاصله کمی از حرم و در خیابان شیرازی مشهد واقع شده.

این هتل نوساز ۱۶ طبقه دارد و علاوه بر اتاق‌های یک تخته و دو تخته دارای سوئیت و آپارتمان نیز هست. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل امکانات خوبی دارند امکانات ورزشی و تفریحی مثل سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی نیز مهیاست. رستوران هتل نیز علاوه بر غذاهای ایرانی، انواع غذاهای فرنگی، دریایی و عربی را نیز سرو می‌کند. هزینه رزرو اتاق دو تخته دابل در هتل نگین پاسارگاد مشهد ۴۶۶ هزار تومان است.

می توانید هتل های نزدیک حرم امام رضا(ع) را از اسنپ تریپ رزرو کنید.

هتل الماس نوین مشهد

اگر به دنبال رزرو هتل‌ های مشهد  هستید باید بدانید الماس نوین، یکی دیگر از بهترین هتل‌های چهار ستاره مشهد است که مثل بیشتر هتل‌های معروف مشهد در فاصله کمی نسبت به حرم واقع شده. از هتل الماس نوین با ده دقیقه پیاده‌روی به حرم می‌رسید. این هتل ۱۶ طبقه تقریبا نوساز است و در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسیده است.

هتل الماس نوین ۱۶ طبقه دارد و علاوه بر اتاق دارای سوئیت هم هست و به‌طور کلی تنوع اتاق‌های این هتل بالا است. این هتل از لحاظ امکانات در سطح بهترین هتل‌های چهار ستاره قرار دارد. هتل الماس نوین نیز مثل هتل قبلی، دارای استخر، سونا و جکوزی است. همچنین هتل الماس نوین علاوه بر رستوران چایخانه سنتی نیز دارد. رزرو برخی واحدهای اقامتی هتل الماس نوین همراه با صبحانه، ناهار و شام است. البته رستوران هتل منوی متنوعی ندارد. هزینه رزرو اتاق یک تخته هتل الماس نوین ۳۲۰ هزار تومان است.

هتل رفاه مشهد

مهم‌ترین ویژگی هتل رفاه را می‌توان فاصله بسیار کم آن از حرم دانست. این هتل نوساز که یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره مشهد است در فاصله ۶۵۰ متری حرم قرار دارد. هتل رفاه هتلی ۱۶ طبقه است که ۱۱۵ واحد اقامتی دارد که همگی بزرگ و دلباز هستند و امکانات خوب و مناسبی دارند. کیفیت صبحانه هتل نیز بالاست و تنوع خوبی دارد. کیفیت و تنوع غذاهای رستوران هتل رفاه نیز خوب است اما رستورانی نسبتا گران محسوب می‌شود. واحدهای اقامتی هتل رفاه متنوع هستند. هزینه رزرو اتاق یک تخته این هتل ۲۳۷ هزار تومان است. برای رزرو گران‌تری واحد اقامتی این هتل که آپارتمان دوخوابه پنج تخته (همراه با صبحانه، ناهار و شام) است باید هر شب ۱ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان بپردازید.

شما علاوه بر رزرو هتل‌های مشهد می‌توانید، رزرو هتل در سراسر ایران را با قیمت مناسب از سایت اسنپ تریپ انجام دهید و سفر رایگان از اسنپ هدیه بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی