ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آیا خرید اینترنتی لباس کار درستی است؟

حتما برای شما هم پیش آمده که یکی از دوستان‌تان لباس هایش را به صورت اینترنتی خریداری کرده و سعی کرده باشد که شما را نیز قانع کند که حتما این روش را امتحان کنید. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حتما برای شما هم پیش آمده که یکی از دوستان‌تان لباس هایش را به صورت اینترنتی خریداری کرده و سعی کرده باشد که شما را نیز قانع کند که حتما این روش را امتحان کنید.

اما مساله‌ای که همیشه و به خصوص برای ما ایرانی ها وجود دارد این است که خرید اینترنتی لباس با سایر خرید های اینترنتی فرقی اساسی دارد.

وقتی مثالا می‌خواهیم کتاب یا کالایی دیجیتال با برندی مشخص را خریداری نماییم، تقریبا از همه ابعاد به درستی انتخابمان مطمئن هستیم و از قبل تحقیقات خودمان را هم کرده‌ایم.

اما خرید لباس ، آن هم به صورت اینترنتی همواره این مشکل را داشته که آیا لباس درست متناسب با فرم بدن من طراحی شده؟

آیا لباس کیفیت پارچه و رنگ مناسبی دارد و هزار سوال دیگر که همگی باعث می‌شوند تا کمتر کسی به سمت خرید آنلاین لباس ترغیب شود.

اما به نظر شما امکان ندارد که بتوان این مسائل را هم مانند سایر مسائل مشابه خرید های اینترنتی برطرف کرد؟

چه می‌شد اگر می‌توانستیم از بین هزاران مدل لباس مختلف، آن‌هایی را که دقیقا برای ما مناسب بود را انتخاب می‌کردیم؟

و چه می‌شد اگر از صحت اطلاعات آن لباس ها و کیفیت آن‌ها مطمئن می‌شدیم که قطعا کیفیت مطلوب ما را خواهد داشت؟

چه می‌شد اگر بدون این که نیاز باشد تا ساعت ها وقت مان را صرف گشتن در خیابان های مختلف - به این امید که شاید در یکی فروشگاه ها، بالاخره لباسی را که دقیقا دنبالش بودیم پیدا می‌کردیم- می‌توانستیم به سادگی به انتخابی مطمئن برسیم؟

این سوالات دقیقا همان چیز هایی بودند که تیم شی بای حدود پنج سال پیش از خودش پرسید و سعی کرد که راه حلی برای آن پیدا کند.

نتیجه این شد که امروز وب سایت شی بای، به مرجعی برای حدود ۹۰۰۰ مزون و فروشگاه لباس از سراسر تهران تبدیل شده که تمامی محصولات آن‌ها را می‌توانید با هم مقایسه کنید.

دیگر لازم نیست وقت خود را صرف گشتن در بین فروشگاه های نام‌آشنا و حتی گم نام کنید تا بتوانید بالاخره یکی از مانتو های آن‌ها را انتخاب نمایید.

بلکه صرفا با چند کلیک ساده ، می‌توانید از بین ده‌‌ها هزار مدل متنوع لباس، دقیقا به همان لباسی که می‌خواهید برسید و با خیال راحت خریدتان را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

پوشاک، سیسمونی، طلا و جواهر، فرش و تابلو فرش، مبلمان و ظروف مختلف از جمله محصولات اصلی هستند که تمام فروشندگان آنلاین و سنتی در آن اصناف مشغول معرفی محصولات خود در وب سایت شی بای هستند.

لذا از جهت قیمت و رقابت هم خیالتان می‌تواند راحت باشد که به صرفه‌ترین محصول مورد نیازتان را در یکی از این شش گروه، به سادگی در شی بای قابل یافتن است.

به همین دلیل اگر دفعه بعدی خواستید مدل لباسی خاص را، مثلا یک لباس مجلسی جدید تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر کاری، سری به وب سایت شی بای بزنید.

پس شاید بهتر باشد که بعد از آشنایی با شی بای، یک بار دیگر این سوال را از خودتان بپرسید که آیا خرید زمان ان نرسیده که به خرید اینترنتی لباس اعتماد کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • peyman57
    peyman57 | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    خیلی ریسکه خرید اینترنتی لباس ب خصوص اگه تو تهران نباشی و بخری اندازت نباشه بندازی دور راحت تری تا پس بفرستی

  • جانی سینز علیه حسن دزده
    جانی سینز علیه حسن دزده | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    نه.

مطالب پیشنهادی