ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

خودرو هان تنگ ایکس ٧ موفق به اخذ استانداردهای ٨۵ گانه ایران شد

هان تنگ خودروساز چینی دیگری است که قرار است محصولات خود را به صورت مونتاژ داخل توسط بخش تولیدی هولدینگ عظیم خودرو در ایران بفروش برساند. چندی پیش اولین خودرو تولیدی هان تنگ از خط ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هان تنگ خودروساز چینی دیگری است که قرار است محصولات خود را به صورت مونتاژ داخل توسط بخش تولیدی هولدینگ عظیم خودرو در ایران بفروش برساند. چندی پیش اولین خودرو تولیدی هان تنگ از خط تولید شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو خارج شد.
خودرو هان تنگ ایکس 7 (HANTENG X7) اولین خودرو چینی تولیدی در ایران است که موفق به اخذ استانداردهای 85 گانه خودرویی گردید.
شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو نماینده رسمی برند HANTENG AUTO چین، موفق شد تا با تلاشی مجدانه استانداردهای 85 گانه را برای اولین بار در بخش خودروهای تولیدی در داخل کشور اخذ نماید.شایان ذکر است محصولات برند هان تنگ ( سری ایکس 7 و ایکس 5 ) از سری خودروهای کراس اوور هستند که در سایت تولیدی شرکت عظیم خودرو واقع در شهر بروجرد و در استان لرستان، برای اولین بار در کشور منطبق با استانداردهای اتحادیه اروپا تولید می شوند.
اولین سری تولیدی خودرو هان تنگ ایکس 7 در بهمن ماه سال گذشته تحویل خریداران گردید و پیرو وعده‌ای که به مشتریان این شرکت داده شده بود، مقرر گردید تا در اردیبهشت ماه سال 1398 مراحل شماره گذاری این خودرو با کیفیت تولیدی در ایران نهایی گردد.
این خودرو در سگمنت کراس اور های میان سایز قرار دارد و بر اساس پلت فرم زوتی T210 که در ایران با نام کوپا T210 عرضه شده، بسط و توسعه یافته است.محصول هان تنگ X7 که اولین محصول تولیدی صنایع تولیدی عظیم خودرو است، با قوی ترین پیشرانه قابل انتخاب برای این خودرو یعنی موتور دو لیتری توربو با قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر در ایران عرضه می شود.
از رقبای تولیدی این محصول در بازار ایران، می توان به زوتی کوپا، چری تیگو 7، هایما اس 7، جک اس 5 و سوزوکی گرند ویتارا اشاره کرد که با توجه به مشخصه‌های فنی موجود در این خودرو و قابلیتهای فنی و تجهیزات رفاهی متفاوت آن، رقیبی سرسخت برای رقبا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • aliresa
    aliresa | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    این۸۵ئی هارو فرقونهای داخل هم رعایت میکنن؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی