ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چطور یک مترجم می‌تواند درآمد آنلاین شما را چندبرابر کند؟

همین ابتدای کار به شما بگوییم که اگر فکر می‌کنید محتوا و کیفیت و تاثیرش در بهبود رتبه سایت در گوگل ناچیز است، سخت در اشتباهید! اشتباهی که کسب ‌و کار شما را از دور ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۳

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همین ابتدای کار به شما بگوییم که اگر فکر می‌کنید محتوا و کیفیت و تاثیرش در بهبود رتبه سایت در گوگل ناچیز است، سخت در اشتباهید! اشتباهی که کسب ‌و کار شما را از دور رقابت خارج می‌کند؛ بنابراین لطفاً محتوا و کیفیت آن را جدی بگیرید! با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

قبل از هر چیز: بازاریابی محتوا چیست؟

کانتنت مارکتینگ یا همان بازاریابی محتوایی را می‌توان فرایندی متشکل از بازاریابی مبتنی بر تولید و ترویج محتوای با ارزش و جذاب دانست؛ این اقدامات به منظور جذب و برقراری ارتباط با مخاطبان هدفی است که از قبل برای کسب و کارتان شناسایی کرده‌اید. یک بازاریابی محتوایی موفق، می‌تواند وفاداری مشتری با خود به همراه داشته باشد.

اهمیت بازاریابی محتوا را جدی بگیرید!

بازاریابی محتوا را برای افزایش فروش، کاهش هزینه‌ها و تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل و افزایش وفاداری‌شان انجام می‌دهیم. علاوه بر این، بازاریابی محتوا زمانی بااهمیت‌تر می‌شود که با کمی بررسی متوجه می‌شویم که بیشتر مدیران سایت‌ها‎ از افزایش روزافزون اثرگذاری محتوای سایت یا وبلاگ در رشد و ترقی آن‌ها در فضای مجازی صحبت می‌کنند. اگر هنوز هم باور نمی‌کنید از مدیران سایت‌ها بپرسید، این هم مدرک!

برای تولید محتوا و بازاریابی محتوا از کجا شروع کنیم؟

اولین قدم این است که بفهمیم هدفمان از تولید و بازاریابی محتوا چیست. در مرحله بعد لازم است که بدانیم مخاطبان ما از چه افراد و جامعه‌هایی تشکیل شده‌اند و چه نیازهایی دارند، به هر حال هر چه نباشد این محتوا برای آن‌هاست! همین‌جا این موضوع که مخاطب و کاربر مهم‌ترین فاکتور در این چرخه است را بگوییم که بعداً به مشکل برنخوریم!

شناخت مخاطبان و رفتاری که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دارند و علایقشان، بخش مهم دیگری از بازاریابی محتوا را تشکیل می‌دهد.

ترجمه و مترجم کجای قصه هستند؟

تا اینجای کار روی مخاطب و مشتری تمرکز داشتیم، حالا وقت آن رسیده که نیم‌نگاهی به خودمان داشته باشیم و ببینیم چه توانایی‌ها و استعدادهایی داریم. آیا نیروی تولید محتوای خبره در اختیار داریم؟ چقدر با تهیۀ استراتژی محتوا آشنا هستیم؟ توانایی ترجمه محتوای معتبر و به‌روز را داریم؟ اصلا چه محتوایی را ترجمه کنیم؟ صرفاً ترجمه کافیست؟ اگر ترجمه کافیست پس این همه محتوای بی‌روح از کجا آمده‌اند؟ چقدر سوال! در بخش بعدی جواب این سؤالات را می‌دهیم.

برون‌سپاری ترجمه و تولید محتوای استاندارد و کاربرپسند

اجازه دهید کمی بیشتر روی این موضوع دقیق شویم؛ دو گزینه پیش روی خود دارید، یا نیروی انسانی مورد نیاز را استخدام کنید و یا تمامی فرایند ترجمه، تدوین و تولید محتوا را به یک تیم و یا شرکت دیگر برون‌سپاری کنید. شاید سؤالات بالا شما را سردرگم کرده باشند، نگران نباشید، سایت ترجمه تخصصی و ترجمه مقاله آنلاین ترنسیس جواب همۀ سؤالاتتان را می‌دهد.

راهکار سازمانی ترنسیس، حلال مشکلات!

تمرکز ترنسیس بر روی انتخاب بهترین مترجمین برای کسب و کارهای مختلف است و نتیجۀ آن آسوده‌خاطربودن شما و مدیریت هرچه بهتری روند ترجمه و تولید محتوا است. به علاوه، نظارت همیشگی در طی انجام ترجمه صورت می‌گیرد و همین خود باعث تضمین کیفیت خروجی نهایی می‌شود؛ با این حال باز هم در صورت صلاحدید شما، در کمترین زمان ممکن اعضای تیم ترجمه می‌تواند تغییر کنند. همچنین، تیم‌های ارزیابی و ویراستاری ترنسیس، محتوای ترجمه‌شده را به‌طور کامل بررسی و ویرایش می‌کنند.

بیایید این دو راهکار را از جوانب مختلف بررسی کنیم:

1. قیمت ترجمه

با در نظر گرفتن هزینه‌های پنهان استخدام کارمندان، ترجمه برون سپاری‌شده به یک سایت ترجمه، مقرون به‌‌صرفه‌تر از استخدام و آموزش یک تیم درون‌سازمانی می‌‌باشد. ترنسیس در تلاش است تا با ارائه قیمت ترجمه تخصصی مناسب، هزینه ی ترجمه و تولید محتوا را برای شما تا حد چشمگیری کاهش دهد.

2. مدیریت روند کارها در ترجمه

داشتن مترجم‌‌های درون سازمانی کار را برای تنظیم انجام پروژه‌‌های فوری به منظور پاسخگویی به تغییرات لحظه آخری آسان می‌‌کند. در هر صورت، پروژه‌‌ها از نظر پیچیدگی متنوع هستند و ممکن است نیاز به مدیریت پروژه و پشتیبانی فنی و زبان‌شناسی اضافی داشته باشند.

3. کنترل کیفیت ترجمه

بدیهیست که هیچ مکانیزم و شخصی بهتر از خودتان نمی‌تواند گنجایش و توانایی‌های شما و شرکت‌تان را بسنجد. اما در عین حال، تضمین کیفیت ترجمه با تعداد محدودی از متخصصینی که بر روی ترجمه‌‌ها کار می‌کنند ممکن است مشکل باشد.

وابستگی به منابع داخلی، تولید انواع مختلف محتوا را سخت می‌‌کند. درحالیکه مترجمین شما ممکن است در تولید محتوای بازاریابی عالی باشند، اما رابط‌‌های وب/اپلیکیشن یا مستندات فنی، خارج از حوزۀ تخصصی آن‌ها باشد.

سایت ترجمه و تولید محتوای ترنسیس در رشته‌های تخصصی مختلف مترجمین حرفه‌ای متعددی در همان رشته در اختیار دارد. اگر به ترجمه مقاله و پست برای سئوی سایت برای بالا بردن بازدید سایت خود هستید و به دنبال آن توسعه و رشد کسب و کار خود هستید، ترنسیس توانایی تولید ترجمه و تولید محتوای سئوشده، متناسب با نیازهای شما را داراست.

4. مقیاس‌پذیری ترجمه

هرچه کسب و کارمان رشد بیشتری داشته باشد، اندازه‌گیری مدیریت داخلی ترجمه، دشوارتر می‌شود. کار با یک تیم داخلی به این معناست که تعداد متخصصان موجود برای شما بسیار محدود است، بنابراین اگر شرکت تصمیم به توسعه در بازارهای جدید دارد، دسترسی به منابع ترجمۀ اضافه سخت خواهد بود.

با کمک یک شریک ترجمه، مانند ترنسیس، که عملکرد آن قابل اندازه‌‌گیری باشد، به راحتی می‌توانید زبان‌‌ها و ویژگی‌‌های جدید اضافه کنید. ترنسیس بخش اعظمی از دغدغه‌های شما در این زمینه را برطرف می‌کند و توانایی ترجمه انواع محتوا در چندین زبان مختلف را داراست.

مزیت‌های بازاریابی محتوایی چیست؟

در ادامه به برخی از مزایایی که تأثیر مستقیم یا غیرمستقیم بر کسب و کار ما می‌گذارند، خواهیم پرداخت:

بازاریابی محتوا ترافیک ورودی سایتتان را بالا می‌برد

به جرأت می‌توان گفت که مهم‌ترین کارکرد بازاریابی محتوایی در توسعۀ یک کسب و کار، افزایش ترافیک ورودی به سایت باشد. با تولید محتوای به‌روز، معتبر و کاربرپسند امکان تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل فراهم می‌شود و احتمال اینکه آن‌ها با محصولات شما آشنا شوند را افزایش می‌دهد.

کانتنت مارکتینگ: کلید بهبود سئوی سایت!

همه می‌خواهند در صفحۀ اول نتایج گوگل حضور داشته باشند؛ این مسئله بدون محتوای با کیفیت میسر نیست؛ گوگل به دنبال محتوای با ارزش و مفید برای کاربران خود است، آنچه که گوگل می‌خواهد رضایت کاربر است! رعایت این موارد رشد قابل توجهی در کسب و کارتان ایجاد می‌کند. باز هم تکرار می‌کنیم، این کار بدون محتوا محال است!

جذب مشتری: به صورت مستقیم و غیرمستقیم

اگر بتوانیم توضیحات قانع‌کننده‌ای به مخاطبان خود ارئه بدهیم می‌توانیم میزان فروش را تا حد قابل توجهی بالا برد. از طرفی اگر استراتژی محتوایی خوبی داشته باشید و برای مشتریانی که هنوز بالفعل نشده‌اند محتوا تولید کنید، مخاطبان به محصولات شما علاقۀ بیشتری نشان ‌می‌دهند و به چه بسا مشتری شما شوند.

با بازاریابی محتوایی همکاری تیمی افزایش می‌یابد!

بازاریابی محتوا مزایای زیرپوستی هم دارد! تولید محتوای با کیفیت، به اطلاعات به‌دست‌آمده از بخش‌های مختلف کسب و کار ما نیازمند است و حتی کارمندان بخش‌های دیگر نیز می‌توانند در این بازی مهیج همبازی ما باشند!

برندسازی!

چه چیزی مهم‌تر از برندینگ؟ تولید محتوای غنی به مخاطب دلیلی برای اظهارنظر و بازخورد می‌دهد. با این کار بدون هیچ هزینه و زمانی مشتریانتان برای شما مخاطبان جدید جذب می‌کنند.

و اما کلام آخر

اگر در این مسیر صبر به خرج ندهید، همه چیز را از دست می‌دهید! مزایای آن بسیار زیاد است و در عین حال تولید محتوای با کیفیت و بازاریابی محتوا اصولی به هزینه و زمان نیاز دارد. تردید را کنار بگذارید! سعی کنید محتوایی تولید کنید که تاریخ انقضا نداشته باشد یا برای مدت زیادی به‌روز باقی بماند. اگر برای محتوای سایت خود نیاز یه ترجمه و تولید محتوای اصولی، سئوشده و استاندارد هستید، ترنسیس می‌تواند تمامی دغدغه‌های پیش‌ روی کسب و کارها را شناسایی کرده و با توجه به چالش‌های موجود راهکارهای مؤثر سئویی و محتوایی ارائه دهد. نظر شما در این باره چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farshid_McCormack
    Farshid_McCormack | ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

    یه چیزی که تجربه شخصی خودمه اینه که درسته کیفیت دفاتر ترجمه رسمی بالاتره، ولی قیمتی که ارائه میدن خیلی خیلی بالاست و برای اکثر اسناد و متون صرفه و توجیه اقتصادی نداره، سایتای آنلاین رو به دفتر ترجمه رسمی ترجیح میدم.

مطالب پیشنهادی