ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پارادایس هاب انصار
رپورتاژ آگهی

پارادایس هاب شعبه بانک انصار، برای استارتاپ‌های شرق تهران

اگر در منطقه شرق تهران هستید و این سؤال را با خودتان تکرار می‌کنید که کجا کار کنم که فضای مثبت و جذابی برای پرورش ایده‌هایم داشته باشد، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر در منطقه شرق تهران هستید و این سؤال را با خودتان تکرار می‌کنید که کجا کار کنم که فضای مثبت و جذابی برای پرورش ایده‌هایم داشته باشد، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

پارادایس هاب مجموعه‌ای است که فضای کاری لازم برای فعالیت کسب و کارها و افراد مختلف را در اختیارشان می‌گذارد تا بتوانند ایده‌های خود را شکوفا کنند. این مجموعه تلاش می‌کند تا بهترین امکانات ممکن برای ایجاد فضای کار اشتراکی را در اختیار کسب و کارهای مختلف قرار دهد.

دسترسی

شعبه بانک انصار پاردایس هاب در اتوبان بعثت شرق، ورودی شهرک شهید بروجردی، خیابان امام خمینی، خیابان شهید همت، ساختمان بانک انصار، طبقه اول، مرکز فینتک بانک انصار قرار دارد. این شعبه برای افرادی که در شرق شهر تهران و شهرک‌های اطراف آن هستند، کاملا مناسب است. اجازه دهید در ادامه با مزایای این مجموعه در شعبه انصار آشنا شویم تا بتوانیم به سؤال شما که «کجا کار کنم؟» بود پاسخ دهیم.

مزایای شعبه بانک انصار مجموعه پارادایس هاب

پارادایس هاب انصار

ظرفیت

این شعبه 7 عدد صندلی اختصاصی برای کارهای فردی دارد که شما می‌توانید با در اختیار گرفتن آن‌ها به کارهای شخصی خود برسید. علاوه بر این به منظور ایجاد فضای کار اشتراکی مناسب 3 عدد میز پنج نفره و 15 صندلی اشتراکی در این شعبه تعبیه شده است تا افراد بتوانند، کارهای گروهی خود را نیز در شعبه بانک انصار انجام دهند.

دفتر شرکتی

پارادایس هاب انصار

این شعبه یک دفتر شرکتی دارد که استارتاپ‌های مختلف می‌توانند برای در اختیار گرفتن آن تماس گیرند. این دفتر به استارتاپی که مورد تائید پاردایس هاب باشد، اجاره داده خواهد شد. به این وسیله استارتاپ مورد نظر می‌تواند از مزایای یک دفتر شرکتی مجهز، شیک و به روز برای انجام فعالیت‌های خود استفاده کند. برای رزرو صندلی‌ها یا اجاره کردن دفتر کار باید با مجموعه پارادایس هاب تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم برای شروع فعالیت شما انجام شود.

اتاق جلسات

پارادایس هاب انصار

در این شعبه اتاق جلساتی تعبیه شده است که افراد به همراه تیم کاری خود می‌توانند از آن استفاده کرده و فعالیت‌های گروهی خود را انجام دهند و فضای کار اشتراکی جذابی را تجربه کنند. داشتن اتاق جلسات مجزا یکی از مزایایی است که حتی در بسیاری از شرکت‌های اختصاصی وجود ندارد اما مجموعه پارادایس هاب با شناسایی نقاط عطف کسب و کارها و استارتاپ‌های مختلف تصمیم گرفته تا در این شعبه هم یک اتاق جلسات مجزا ایجاد نماید.

اینترنت پر سرعت

پارادایس هاب انصار

از جمله مزایای دیگر این شعبه در دسترس بودن اینترنت پر سرعت برای افراد فعال در شعبه است. وجود اینترنت پر سرعت برای استارتاپ‌هایی که همه یا قسمتی از کارهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، نعمت بزرگی است که می‌تواند باعث افزایش راندمان و عملکرد بیشتر شود. این امکانات از جمله مواردی است که اعتقاد داریم برای کسانی که سؤال «کجا کار کنم» را دارند، ضروری و حیاتی به نظر می‌رسد. اینترنت تعبیه شده در این شعبه قابلیت استفاده برای چندین نفر به صورت هم‌زمان را دارد.

آشپزخانه و پذیرایی

همچنین در این شعبه امکاناتی همچون پذیرایی و آشپزخانه وجود دارد که می‌تواند برای بهبود عملکرد کسانی که در این محیط هستند، تأثیرگذار باشد. در آشپزخانه، افراد می‌توانند غذای خود را به وسیله وسایل مختلفی که در آن تعبیه شده گرم کنند.

داشتن چنین امکاناتی برای فضای کاری هزینه‌های زیادی در پی دارد و همین موضوع یکی از دلایلی است که بسیاری از استارتاپ‌ها نمی‌توانند فضای کاری مناسبی را برای خود تهیه کنند تا محصول و خدمات خود را عرضه نمایند. بدیهی است وجود برخی امکانات به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی فضای کار اشتراکی ما تأثیرگذار است.

پارادایس هاب انصار

شاید در بسیاری از موارد نتوانیم در شروع کار استارتاپ خودمان چنین فضاهایی را تهیه کنیم و همیشه نگران آن هستیم که نبود امکانات مناسب می‌تواند روی عملکرد ما تأثیرگذار باشد. با مراجعه به شعب مختلف پارادایس هاب از جمله شعبه بانک انصار می‌توانید فضای کاری مناسبی را تجربه کنید که به بهبود عملکرد شما و استارتاپی که روی آن کار می‌کنید، کمک کند.

آدرس: اتوبان بعثت، بعثت شرق، ورودی شهرک شهید بروجردی، خیابان امام خمینی، خیابان شهید همت، ساختمان بانک انصار، طبقه اول، مرکز فینتک بانک انصار

ظرفیت:

  • صندلی اختصاصی 7 عدد
  • صندلی اشتراکی 15 عدد (سه عدد میز 5 نفره)
  • دفتر شرکتی 1 عدد (به استارتاپ مورد تایید اجاره داده می شود)

امکانات: اتاق جلسات، اینترنت، پذیرایی، آشپزخانه

قیمت‌: از 200 هزار تومان تا 350 هزار تومان



دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی