ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شارژ کارتریج پرینتر در محل

همان طور که میدانید پرینترها از جمله دستگاه هایی هستند که جزء ملزومات اساسی برای شرکت ها و موسسات به شمار می روند. امروز بزرگ ترین دغدغه شرکت ها و موسسات خرید کارتریج برای این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همان طور که میدانید پرینترها از جمله دستگاه هایی هستند که جزء ملزومات اساسی برای شرکت ها و موسسات به شمار می روند. امروز بزرگ ترین دغدغه شرکت ها و موسسات خرید کارتریج برای این دستگاه است. امروز می خواهیم شما را با شرکتی آشنا کنیم که می تواند کارتریج های شما را دقیقا مثل روز اول با همان کیفیت شارژ کند. لازم است در جریان باشید که شارژ کارتریج در محل شما انجام می گیرد و دیگر نیازی به ارسال کارتریج با پیک موتوری به مراکز شارژ کارتریج را ندارید. این موضوع باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد شد.

شارژ کارتریج

قیمت شارژ کارتریج در محل شما بین 25000 الی 30000 تومان است

انواع خدمات شرکت ایران چاپگر

شرکت ایران چاپگر مفتخر است که خدمات شارژ کارتریج اچ پی به همراه شارژ کارتریج کانن را با بهترین کیفیت در اسرع وقت و در محل شما انجام دهد. پس دیگر با خیال راحت و تنها با یک تماس می تونید کارتریج پرینتر خودتان را در محل شارژ نمایید. این خدمات فعلاً در تهران ارائه می شود و به زودی در شهرهای دیگر هم راه اندازی خواهد شد.

شارژ کارتریج

خرید پرینتر همراه با گارانتی و ارسال رایگان

لازم به ذکر است که این مجموعه علاوه بر فعالیت های خدماتی همچون شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر یکی از بزرگ ترین مراکز فروش و خدمات پس از فروش انواع پرینتر hp و کانن است. لذا شما مشتریان عزیز جهت خرید پرینتر می توانید با این مجموعه در تماس باشید. پرینترهای  ارائه شده در این مجموعه با گارانتی اصلی و با کیفیت بالا به فروش می رسند.

شارژ کارتریج

تعمیر پرینتر در ایران چاپگر

مشتریان عزیز در جریان باشند که این مجموعه علاوه بر خدمات شارژ کارتریج در محل، یکی از بزرگ ترین مراکز در زمینه تعمیر پرینتر است. لذا مشتریان چنانچه با مشکلاتی از قبیل کیفیت پایین پرینت و یا عدم کشیدن کاغذ و یا همچنین ایجاد صداهای ناهنجار مواجه شدند می توانند با قسمت پشتیبانی این مجموعه تماس حاصل فرمایند و نسبت به رفع مشکل پرینتر خود اقدام کنند. این اطمینان به شما داده می شود که بعد از ثبت اولین تماس، تکنسین های این مجموعه در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر شوند.

شارژ کارتریج

خرید پرینتر و انواع ماشینهای اداری در ایران چاپگر

این مجموعه علاوه بر فعالیت های خدماتی همچون شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر، یکی از بزرگ ترین مراکز عرضه ماشین های اداری است. خرید پرینتر، خرید اسکنر به همراه خرید انواع دستگاه های فکس را می توانید با گارانتی های معتبر از ایران چاپگر تهیه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۲ تیر ۱۳۹۸

    واقعا چطور میشه به شرکتی که فرق «کارتریج» و «تونر» رو نمیدونه اعتماد کرد و پرینترت رو بدی بهش تعمیر کنه؟؟؟ ایهالناس، کارتریج برای پرینترهای جوهرافشان هست و تونر مخصوص پرینترهای لیزری...تو کل مقاله تبلیغاتی بالا همه جا عکس پرینتر لیزری و تونر گذاشته شده اما همه جا از کلمه کارتریج استفاده کرده...

مطالب پیشنهادی