ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

همراهی به مثابه مشارکت و همدلی دو سویه اجتماع و صنعت

شرکت کرمان موتور در ماه های گذشته شرایط فروش متنوعی را اعلام کرده است. سابقه فعالیت کرمان موتور همواره با ترسیم چشم اندازی جسورانه و در عین حال واقع گرایانه موجب ارایه محصولاتی همگام با ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت کرمان موتور در ماه های گذشته شرایط فروش متنوعی را اعلام کرده است. سابقه فعالیت کرمان موتور همواره با ترسیم چشم اندازی جسورانه و در عین حال واقع گرایانه موجب ارایه محصولاتی همگام با رشد تکنولوژی جهانی بوده است که مولفه های ایمنی، کیفیت و امکانات رفاهی از مزایای آن است.

راز موفقیت این شرکت را می توان به عدم اعتماد به خارجی های غیر قابل اعتماد ،استفاده از توان تولید داخلی و انتخاب شریک تجاری صحیح خلاصه کرد.

شرکت کرمان موتور در پی تحقیق همه جانبه در خصوص بررسی و انتخاب شریک تجاری مناسب و خوش نام، سرلوحه قرار دادن نیاز و سلیقه هموطنان و توان خرید اقشار مختلف درآمدی جامعه و در بلند ترین گام خود ایجاد، توسعه و گسترش خط تولید و مونتاژ با حفظ کیفیت و استانداردهای جهانی که موجب اشتغال نیروی انسانی متخصص و کارآمد گردیده و با ایجاد شبکه منسجم نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور معنای حضور پرتلاش و مستمر با غلبه بر تمامی مشکلات صنعت خودرو را عینیت بخشیده است.

به نظر می رسد این بار شرکت کرمان موتور در جهت نیل به آرمان های همسو با رشد تولید و شکوفایی فناوری درمیهن عزیز "طرح همراهی در تولید" با اهدافی مدون و چشم اندازی بلند را ارائه نموده است.

طرح مذکور  دارای مزیت های پررنگی همچون امکان انتخاب خودرو، بازده سود مشارکت بسیار مناسب و درصورت لزوم قابلیت نقدشوندگی است.

در طرح همراهی با تولید امکان خرید خودرو دلخواه و متناسب با نیاز، سلیقه و بودجه از بین سه خودروی خوش نام تولیدی کرمان موتور JAC S5, JAC S3, JAC J4 مقدور است.

کرمان موتور

سرمایه گذاری چشمگیر در چرخه تولید که با پذیرش سهم بزرگی از ریسک سرمایه گذاری مولد توسط شرکت کرمان موتور  به سرمایه های خرد و کلان امکان بهره مندی از پاداشی در خور توجه و همراه با آسودگی خیال را فراهم می سازد که با هر مقدار سرمایه، در گردش چرخ عظیم صنعت میهن اسلامی مشارکت پر بازده داشته باشند و در صورتی که در زمان صدور دعوتنامه تکمیل وجه تمایل به دریافت خودرو انتخابی را نداشته باشند علاوه بر سود مشارکت، از افزایش قیمت تعهدی شرکت برای باز خرید خودرو در زمان دعوتنامه نسبت به قیمت صدور دعوتنامه نیز برخوردار خواهند گردید.

جلب رضایت و اعتماد کامل مشتریان، هدفی است که شرکت کرمان موتور را مصمم نموده ضمن حفظ و بهبود مداوم کیفیت، همگام با پیشرفتهای نوین علمی در صنعت خودروسازی، سازمان خود را تعالی بخشیده و زمینه های مناسب جهت رشد و شکوفایی استعدادها، توسعه روحیه کار تیمی، همدلی و مشارکت عمومی تمامی کارکنان در کلیه فعالیتهای موثر بر کیفیت را ایجاد نماید.

همچنین ضروری است یادآوری شود در صورتی که همراهان در تولید بنا به هر دلیل در مسیر این طرح هدفمند تصمیم بر انصراف داشته باشند از 12% سود انصراف سالیانه برخوردار می گردند.

اطلاعات کامل از شرایط طرح "همراهی در تولید" در وب سایت رسمی کرمان موتور قابل دریافت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی