ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروش خودرو با چند کلیک

این روزها خرید و فروش‌های آنلاین رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است. به گونه‌ای که در مقابل بازار رقابتی ارائه خدمات از سوی این سایت‌ها، در مقابل کلاهبرداری و سودجویی‌ها نیز ایجاد دردسر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها خرید و فروش‌های آنلاین رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است. به گونه‌ای که در مقابل بازار رقابتی ارائه خدمات از سوی این سایت‌ها، در مقابل کلاهبرداری و سودجویی‌ها نیز ایجاد دردسر کرده است.

به گزارش خودرو۴۵، چند وقتی می‌شود که خرید و فروش‌ها در بازار سنتی دیگر از تب و تاب افتاده. بازارهایی که روزی تعداد زیادی خریدار و فروشنده را به خود می‌دید؛ ترافیک ایجاد می‌کرد و گاه دعوا و منازعه، اکنون آن اندازه مدرن شده‌اند که زمان معامله را به یک یا چند روز مختصر کرده‌اند.

خرید و فروش‌هایی که گاه به دلیل کلاهبرداری‌های دلالان و یا افراد سودجو همواره دردسر ساز بوده و به نوعی خرید و فروش‌ها را با مشکلاتی مواجه کرده است؛ اما اکنون به واسطه چند راهکار ساده این معاملات با امنیت بالاتری انجام می‌شود.

طی سال‌های اخیر و با گسترش تکنولوژی، معاملات سنتی جای خود را به معاملات آنلاین داده است. به گونه‌ای که وجود اپلیکیشن‌های متعدد از فروش مواد غذایی گرفته تا مسکن و خودرو، رو به گسترش است. البته قابل توجه است که باید پیش از هرگونه خرید یا فروش اقلام و کالاها در سایت‌ها و اپ‌های ذکر شده، امنیت سایت مرجع ارزیابی شود.

فروش آنلاین خودرو چگونه امکان پذیر است؟

به طور کلی فرآیند فروش خودرو یکی از پر دردسرترین فرآیندها در بازار سنتی است؛ چرا که باید پیش از نقل و انتقال مدارک و توافق بر سر قیمت نهایی خودرو، از امنیت معامله و صحت و سقم توافق با فروشنده اطمینان حاصل کرد. حال اینکه حصول اطمینان خاطر از صفر تا صد معاملات چگونه امکان پذیر است و از چه ابزارهایی برای این کار باید کمک گرفت را در ادامه با یکدیگر مرور می‌کنیم.

 اهمیت شناسایی بازارهای خرید و فروش امن آنلاین

این روزها با فراگیر شدن معاملات آنلاین و روی کار آمدن تعداد زیادی صفحات مجازی، دیگر خرید و فروش‌های اینترنتی به لوازم خانگی، مواد غذایی و پوشاک محدود نمی‌شود. چرا که بزرگ ترین اقلام همچون خودرو و مسکن نیز به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌های هر خانواری مشتریان خود را نیز به صورت آنلاین معامله می‌شوند.

از این رو باید ابتدا سایت‌ها و یا مراجع خرید و فروش امن اینترنتی را شناسایی کنید و پس از آن کالای مورد نظر خود را در بستر معرفی شده به فروش برسانید و یا کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

به طور مثال جهت فروش خودرو که یکی از پر دردسرترین اقلام مورد معامله در کشور محسوب می‌شود باید اطلاعات کافی در این زمینه را مد نظر داشته باشید. زیرا ممکن است تعداد زیادی سایت و برنامه خرید و فروش خودرو پیش روی شما قرار گیرد و شما نیز برای انتخاب بهترین آن‌ها دچار تردید شوید.

به همین منظور بهتر است در ابتدا هدف اصلی از فروش خودروتان را مشخص کنید. سپس اطلاعات مربوط به خودرو مذکور را جهت عرضه در سایت معتبر فروش ارائه دهید تا خودرو شما با مناسب ترین قیمت به فروش رود.

حصول اطمینان از رضایت مشتریان شرکت

بارها و بارها برای همه ما پیش آمده شیفته شعارهای خدمت رسانی شرکت‌ها رو به رو شده‌ایم، اما حین انجام معامله اجرای تمام و کمال وعده‌ها انجام نشده است.  از این رو توصیه می‌شود با نگاهی دقیق به سایت و نظرات مشتریان پیشین هر شرکتی می‌توانید به خوبی از عملکرد شرکت مورد نظر جهت انجام معامله تان مطمئن شوید.

برای مثال سایت خودرو ۴۵، با هدف فروش خودرو مشتریان در کمترین زمان و با کارشناسی تخصصی خودرو در ۴۵ دقیقه به خوبی توانسته است به میزان بالایی از رضایت مشتریان خود دست یابد. به گونه‌ای که حتی در مدت زمان فعالیت یکساله‌اش مشتریانی داشته که علاوه بر رضایت کامل از معامله‌شان با این شرکت، آن را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کرده‌ و ارتباطشان با خودرو ۴۵ را حفظ کرده‌اند.

روش کار خودرو ۴۵ چگونه است؟

شرکت خودرو ۴۵ با هدف فروش خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن، امن و آسان این امکان را فراهم کرده تا فروشندگان، مشخصات ماشین خود را توسط فرم مربوطه در سایت اعلام کرده و منتظر تماس کارشناسان باشید.

پس از تماس کارشناسان با شما توسط اطلاعات موجود، بازه قیمتی خودرو شما اعلام می‌شود. همچنین بعد از موافقت فروشنده تعیین قرار ملاقات و حضور فروشنده در شعب این شرکت همچنین بررسی فنی و تخصصی خودرو، قیمت نهایی خودرو مورد نظر در کمتر از ۴۵ دقیقه تعیین و اعلام می‌شود.

در این مرحله، با توافق فروشنده مراحل تحویل مدارک خودرو جهت انتقال سند اعلام می‌شود تا پس از مراحل اداری، وجه نقد خودرو به فروشنده تحویل شود.

تحویل چه مدارکی هنگام فروش خودرو ضروری است؟

1. برگ سبز

2. کارت ماشین

3. کارت سوخت

4. کارت شناسایی

5. برگه گارانتی

6. دفترچه سرویس

7. معاینه فنی

8. سوئیچ یدک

9. بیمه شخص ثالث

10. فاکتور فروش

11. سند قطعی

12. برگه تصفیه خلافی خودرو

13. برگه تصفیه عوارض خودرو

از صفر تا صد فروش خودرو شما در خودرو ۴۵

پس از اولین ارتباط با کارشناسان تخصصی این سایت، مراحل فروش قدم به قدم پیش می‌رود تا معامله مورد رضایت طرفین قرار گیرد.

قدم اول: تکمیل فرم ثبت نام و وارد کردن اطلاعات خودرو

قدم دوم: دریافت بازه قیمتی از سوی کارشناسان خودرو ۴۵ و توافق زمان کارشناسی حضوری خودرو

قدم سوم: مراجعه به شعب خودرو ۴۵ و دریافت قیمت نهایی خودرو

قدم چهارم: ارائه مدارک خودرو اعم از پرداخت عوارض و خلافی خودرو، بیمه، کارت سوخت، برگ سبز، برگ گارانتی، معاینه فنی سالانه و ...

قدم پنجم: نقل و انتقال سند و دریافت وجه به صورت نقدی

حالا اگر می‌خواهید خودروتان را در کمترین زمان ممکن، به راحتی و بدون حتی یک روز اتلاف وقت در بازارهای فیزیکی با قیمت روز به فروش برسانید، همین حالا به سایت خودرو45 مراجعه کنید و فرم مربوط به مشخصات خودروتان را وارد کنید تا کارشناسان این شرکت در سریع‌ترین زمان ممکن ماشین شما را به فروش رسانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی