ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

این تابستان به شغل رویایی‌ات برس (بورسیه‌ی آموزشی شرکت پینورست)

یک سوال کلیشه‌ای هست که معمولاً در مصاحبه‌های شغلی از مصاحبه‌شوندگان می‌پرسند: «فکر می‌کنی پنج سال دیگر کجا باشی؟» این ‌طور سوال‌ها که زیاد از حد کلی‌اند ممکن است قدری تکراری و آزاردهنده باشند. به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یک سوال کلیشه‌ای هست که معمولاً در مصاحبه‌های شغلی از مصاحبه‌شوندگان می‌پرسند: «فکر می‌کنی پنج سال دیگر کجا باشی؟»

این ‌طور سوال‌ها که زیاد از حد کلی‌اند ممکن است قدری تکراری و آزاردهنده باشند. به همین خاطر ما در پینورست همان سوال را به یک شکل دیگر از کارجویان محترم می‌پرسیم: «برای رسیدن به شغل ایده‌آلتان در ۵ سال آینده چه برنامه‌ای دارید؟»

اگر واقعاً نتوانیم جواب مشخصی به این سوال بدهیم، باید ببینیم چه چیزهایی مانع‌مان شده که نمی‌توانیم به مسیر رسیدن به شغل رویایی‌مان فکر کنیم. سطح تحصیلات، عدم تجربه، نداشتن رزومه، نداشتن تخصص یا چیزهای دیگر؟

حالا اگر تصور کنید یک لحظه تمام این موانع برداشته شده‌اند، آن موقع دلتان می‌خواهد در چه موقعیت و در چه سازمانی باشید.

طی کردن یک دوره‌ی کارآموزی حرفه‌ای می‌تواند تعیین‌کننده باشد! اگر دوره‌ی آموزشی و کارآموزی به شکل اصولی طی شود، یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای استعدادیابی شغلی و جهت‌دهی به مسیر حرفه‌ای است.

این که به صورت فیزیکی در محل کار حضور داشته باشید به شما کمک می‌کند که متوجه تمام جوانب بشوید و بسیاری از چیزها را از طریق مشاهده یاد بگیرید.

در محیط کار واقعی چیزهایی به چشمتان می‌خورد که در هیچ مقاله و کلاس درسی به آن‌ها پرداخته نمی‌شود.

اگر قبلاً فقط دانشجو بوده‌اید و هنوز مشغول به کار نشده‌اید احتمالاً فقط بر اساس مقاله‌ها و نمره‌هایتان خودتان را ارزیابی کرده‌اید و هنوز تصویر روشنی از ادامه‌ی مسیر حرفه‌ای‌تان ندارید.

طی کردن یک دوره‌ی کارآموزی اصولی برای پیشرفت بسیار کمک‌کننده است چرا که در معرض راهنمایی‌ها و بازخوردهای اشخاصی قرار می‌گیرید که چالش‌های حرفه‌ای محیط کار واقعی را می‌شناسند و از آنچه واقعاً در بازار کسب و کار می‌گذرد، باخبر می‌شوید.

بورسیه‌ی آموزشی/استخدامی پینورست  (دوره‌ی دیجیتال مارکتینگ)

پینورست بنا بر مسئولیت اجتماعی که بر عهده‌ی خود احساس می‌کند، با هدف رفع خلا بین دانشگاه و محیط حرفه‌ای، دوره‌ای جهت آموزش و ارتقاء مهارت در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ تدارک دیده است.

اگر قصد دارید در زمینه‌ی کارشناس دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار شوید، این دوره می‌تواند سکوی پرتاب شما به سمت موفقیت باشد.

کسانی که در این دوره ثبت‌نام می‌کنند سه ماه آموزش رایگان می‌بینند، از مشاوره‌ی ناظران و منتورهای باتجربه بهره می‌برند، در کارگاه‌های تخصصی شرکت می‌کنند و آینده‌ی حرفه‌ای خود را شکل می‌دهند.

پذیرفته‌شدگانی که در آزمون پایان دوره، نمره‌ی قبولی را کسب کنند، بلافاصله در شرکت پینورست با حقوق و مزایا استخدام می‌شوند.

برای ثبت‌نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر، کلیک کنید:

pinorest.com/interns

 

سرفصل‌های آموزشی
  • استراتژی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین
  • مدیریت وب‌سایت‌های فروشگاهی و اطلاع‌رسانی
  • تولید محتوا
  • سئو و رقابت در گوگل
  • ابزارهای گوگل
  • کاربرد ابزار گرافیکی در تولید محتوا
معرفی پینورست

پینورست استارت‌آپی است که مردم به کمک آن می‌توانند به جای پرداخت هزینه‌های بالا برای رزرو هتل‌ها، با هزینه‌ی کمتر به اقامتگاه‌ها و آپارتمان‌های مبله در سرتاسر ایران دسترسی داشته باشند.

از طرف دیگر اگر بخواهید می‌توانید به کمک پینورست با اجاره روزانه آپارتمان مبله به مسافران، درآمد کسب کنید.

در واقع پینورست میزبان‌ها و مهمان‌ها را به هم وصل می‌کند. هر کسی می‌تواند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در پینورست حساب باز کند و با وارد کردن شماره تلفن از امکانات سایت استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی