ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

۲ تور ویژه و ارزان برای تعطیلات تابستان

با توجه به آمدن روز‌‌های تابستانی مرداد ماه با وجود روز‌های داغ تابستانی یکی از بهترین کارها سفر به شهر‌های ساحلی است. دو مقصد پر طرفدار ساحلی این روز‌ها گرجستان و استانبول است. آژانس اویسا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به آمدن روز‌‌های تابستانی مرداد ماه با وجود روز‌های داغ تابستانی یکی از بهترین کارها سفر به شهر‌های ساحلی است. دو مقصد پر طرفدار ساحلی این روز‌ها گرجستان و استانبول است. آژانس اویسا تور‌های گردشگری تابستانه را برای سفری فرح بخش برای شما برنامه‌ریزی کرده است.

تور گرجستان تابستان ۹۸؛ تفریح در زیباترین ساحل دریای سیاه

تور گرجستان را از روی وب‌سایت آژانس آویسا بررسی کنید، در سفر‌های تابستانی می‌توانید هم تفلیس را ببنید و هم در باتومی اقامت کنید.

تفلیس شهری آسیایی اروپایی است با کوچه‌ پس کوچه‌‌های سنگ فرش زیبا در خیابان روستاولی که در کافه‌هایش نوشیدنی‌های خوش طعم گرجی سرو می شوند. این شهر همسو با پیشرفت و مدرن شدن در بخش جذب توریست از هتل سازی گرفته تا بناهای جدید و زیبابسیار دیدنی‌و جالب توجه است.

برای خرید از برندهای مختلف اروپایی به تفلیس مال و گالریا تفلیس بروید و در این مراکز خرید خوب تفلیس خرید کنید در فاصله خریدتان بچه‌ها می‌توانند در پارک بازی از امکانات تفریحی بهره‌مند شوند.

در این سفر از خوردن غذاهای گرجی لذت ببرید؛ انواع خورشت و خوراک‌های گوشتی را با طعم‌های لذیذ سرو می‌کنند. برای لذت بیشتر از سفر به خیابان‌های بتانیکوری و یا میزا شافی به سمت شهر قدیمی آبانتونی بروید در اینجا حمام های گوگردی که از دل زمین می‌جوشند و بسیار جالب هستند در رستوران‌های محلی حتما غذاهای محلی را امتحان کنید.

در روز‌های سفر در شهر باتومی در ساحل دریای سیاه قدم می‌زند و از سنگ‌های زیبای کف دریا که با زلالی آب دیده می‌شوند لذت ببرید. اینجا شهری شب زنده دار است و پر از مراکز تفریحی شبانه است. برای تماشای شهر از بالا به تلکابین باتومی بروید و از منظره زیبای شهر دیدن کنید.

در سفر به گرجستان هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید که اقامتی راحت و آسوده خاطر داشته باشید هتل های وب‌سایت آویسا را بررسی کنید و برای سفر به تفلیس و باتومی و خوردن صبحانه‌های خوش‌مزه گرجی هر روز صبح در هتل‌ زیباییتان آماده شوید.

سفر‌های تابستانی گرجستان با پرواز‌های چارتر قشم ایر برنامه‌ریزی می‌شوند که شما با نرخ به صرفه بتوانید سفر خوبی را تجربه کنید همه گردشگران پس از رسیدن به فرودگاه با ترنسفر‌های مخصوص آژانس به هتل می‌روند.

برای دیدن گرجستان و معاشرت با مردمی خون‌گرم بار سفر ببنید و با آژانس آویسا هماهنگی لازم سفر را برای رزرو تور گرجستان تابستان ۹۸ انجام دهید.

 تور استانبول تابستان ۹۸؛ آرامش در میان شهر رویایی آسیا

تور استانبول تابستان 98 جزو پر‌طرفدار‌ترین سفر‌های گردشگری در تابستان است، گردشگرانی که از اروپا و روسیه برای استفاده از امکانات تفریحی و لذت بردن از این شهر زیبا به استانبول سفر کرده‌اند. همه جای شهر پر از توریست است در خیابان استقلال قدم بزنید همزمان که کافه‌ها و انواع بوتیک‌ها را می‌بینید گروه‌های موسیقی را در جای جای این خیابان می‌بینید که با اجرا‌های جالبشان حال و هوایی دوست داشتنی را به این فضا اضافه می‌کنند.  این شهر گویی واقعا خاک گرمی دارد و تمامی گردشگرانی که یک بار آن را دیده‌اند همیشه عزم سفر دوباره می‌کنند.

تورهای تابستانی مختلفی در آژانس آویسا برای سفر به ترکیه مخصوصا استانبول برنامه‌ریزی شده است که با پرواز‌های قشم ایر، اطلس‌جت و ماهان به همراه ترنسفر‌های فرودگاهی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با توجه به بودجه و سلیقه شخصی خود هتل‌های پیشنهادی آژانس را بررسی کنید. از هتل‌های سه ستاره فاتح گرفته تا هتل‌های زیبا و لوکس شیشلی هر کدام را مایل بودید انتخاب کنید و برای اقامت در این شهر زیبا سفر کنید. رزرو هتل در آژانس آویسا با صبحانه است و روز‌های سفر را با خوردن صبحانه‌های ترکی که همیشه مزه‌ای از شیرینی و شوری را دارند برای شما سرو می‌شود.

در قنادی‌ها و کافه‌های محله کادیکوی و اطراف برج گالاتا باقلوا و قهوه ترک نوش جان کنید. تماشای غروب آفتاب از بالای برج گالاتا و کشتی‌های مسافر‌بری تنگه بسفور یکی از آن تجربه‌های فراموش نشدنی زندگی است.

برای لذت بردن از سوال زیبای بسفر به ساحل‌های ماسه‌ای استانبول بروید و یا برای خوش‌گذرانی به جزیره بیوکآدا بروید. در ساحل زیبایش آفتاب بگیرید و از نوشیدنی‌های ترکی غافل نشوید.

برای تفریح چند روزه می‌توانید سفر‌های ۳ شب تا یک هفته‌ای را انتخاب کنید و برای سفر در تابستان امسال با تور استانبول راهی ترکیه شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی