ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آترامارت، جشنواره استقبال از بهار را برگزار می کند [رپورتاژ آگهی]

فروشگاه اینترنتی آترامارت "تخصصی ترین مرجع فروش اینترنتی کالای دیجیتال" تضمین کننده کیفیت کالای ارائه شده است و کالاها را با بهترین قیمت عرضه می کند. این فروشگاه سهم بالایی از کالاهای دیجیتال با برندهای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروشگاه اینترنتی آترامارت "تخصصی ترین مرجع فروش اینترنتی کالای دیجیتال" تضمین کننده کیفیت کالای ارائه شده است و کالاها را با بهترین قیمت عرضه می کند. این فروشگاه سهم بالایی از کالاهای دیجیتال با برندهای مختلف را در فروشگاه خود در اختیار دارد و با ارسال سریع کالا به مشتریان یکی از دکوردداران این حوزه به شمار می رود و در صورت تقاضای مشتری اجناس ناموجود را در سریع ترین زمان ممکن تهیه کرده و در اختیار وی قرار می دهد.

این فروشگاه در نظر دارد جشنواره ای با عنوان استقبال از بهار در آستانه نوروز 95 از روز دوشنبه 10 اسفند به مدت محدودی برگزار کند. در این جشنواره محصولات دیجیتال حداکثر با 50 درصد تخفیف به فروش می رسند.

آترامارت با شعار تخصصی ترین مرجع فروش اینترنتی کالای دیجیتال، به تولید اطلاعات جامع محصول و تجزیه و تحلیل کالاها در آزمایشگاه ها می پردازد و این امر باعث شده تا کاربران قبل از خرید محصولات مورد علاقه خود، اطلاعات کامل را کسب کنند.

گفتنی است رضایت مندی و خشنودی مشتریان یکی از اهداف مهم آترامارت است. بنابراین این شرکت تلاش می کند تا بهترین شرایط را برای خریداران خود فراهم کند تا آسوده تر، هوشمند تر و با دانش بیشتر بتوانند خریدهای خود را انجام دهند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.AtraMart.com مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • فرید یوسفی
    فرید یوسفی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    آخه به چه قیمتی آگهی می پذیرید؟!! فروشگاهی که ادعاهای آنچنانی کرده و هیچ کدوم واقعیت نداره! نه بهترینه و نه کامل ترین! یه نگاه به لیست محصولات ش کنید، چهار تا برند و با تنوع بسیار پایین و نا امید کننده! نسخه موبایل سایت که فاجعه هست از هر نظر... سرتاسر متن ها هم مشکل املایی و نگارشی داره... بخش شرایط برگشت کالا هم بدون محتواست و و و... لطفا به مخاطبین رسانه تون احترام بذارید.
    ممنون

    • Kk47
      Kk47 | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

      دمت گرم واقعاً.اونایی که مدعی تبلیغ علم وفرهنگ هستن بموقعش پول روبه همه جیزترجیح میدن.

      • فرید یوسفی
        فرید یوسفی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

        من بیش از ۱۵ ساله کارم رسانه ست و با مشکلات این حوزه بخوبی آشنا هستم مخصوصا مسائل مالی از این رو شرایط رسانه ی فعال و مستقلی همچون دیجیاتو برای بقا بشدت دشواره و ناگزیر برای پذیرش آگهی هستند. ما باید خوشحال باشیم که حداقل این تبلیغات در راستا و مرتبط با تکنولوژی و دنیای مجازی هست. با این اوصاف انتظار داریم قبل از انتشار، محتوای آگهی و ادعاهای مطرح شده با واقعیت وجودی خدمات و یا محصولات آگهی دهنده از طرف دیجیاتو مطابقت داده بشه... سپاس و تشکر از تیم دیجیاتو

مطالب پیشنهادی