ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

الکامپ
رپورتاژ آگهی

اولین نمایشگاه تخصصی صندوق مکانیزه فروش (POS) و فناوری‌های وابسته

الکامپ به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، با رویکرد شناسایی دستاوردها و پیشرفت‌های جدید در زمینه ICT توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار می‌شود که امسال با همت کمیسیون صندوق‌های مکانیزه فروش ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

الکامپ به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، با رویکرد شناسایی دستاوردها و پیشرفت‌های جدید در زمینه ICT توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار می‌شود که امسال با همت کمیسیون صندوق‌های مکانیزه فروش در این سازمان و مشارکت فعالان پیشرو در ارائه تجهیزات، نرم‌افزارها و خدمات صندوق فروشگاهی، برای اولین بار یکی از سالن‌های الکامپ به این حوزه تخصصی، اختصاص یافته است. صندوق مکانیزه فروش یکی از مهم‌ترین مجموعه ابزار فناوری اطلاعات برای مدیریت فروش در کسب و کارهای بزرگ و کوچک خرده‌فروشی است. مجموعه‌ای که می‌تواند شامل سخت‌افزارهای مختلفی همچون رایانه قابل لمس فروشگاهی، چاپگر صدور فیش، بارکدخوان، کشوی پول، ترازوی دیجیتال، چاپگر برچسب، رایانه‌های قابل حمل، تجهیزات RFID، کارتخوان، کیوسک سفارش‌گیری در کنار نرم‌افزارهای تخصصی مدیریت فروش و خدمات مرتبط با آن باشد.

از سوی دیگر، استفاده از این سیستم‌ها یکی از الزامات رسیدن به شفافیت مالیاتی و اطلاعاتی کشور به شمار می‌آید. سازمان امور مالیاتی از مدت‌ها پیش روی طرحی به نام “مکانیزاسیون صندوق‌های فروش” کار کرده است که اخیراً رئیس سازمان امور مالیاتی، از تصویب آن در مجلس شورای اسلامی خبر داده است. کمیسیون صندوق‌های مکانیزه فروش در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، با مشارکت جمعی از تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان مطرح و باسابقه این صنعت، در سالن تخصصی ۳۸A ضمن معرفی آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های حاصل در زمینه صندوق‌های فروشگاهی و فناوری‌های وابسته، از پتانسیل بالای موجود در بخش خصوصی که می‌تواند یکی از بازوهای مطمئن در اجرای پروژه ملی “مکانیزاسیون صندوق‌های فروش” باشد دفاع کنند.

الکامپ

در این پویش یکپارچه و منسجم صنفی، شرکت‌های تعاونی ترنا سیستم، فنی بازرگانی زبراسیا، پهن دشت سهیل (آلمارکز)، بردار هوشمند ماشین، سماء رایان صنعت، سام تدبیر آدنیس، سلطان رول کار، اتحاد برکت جنوب، مهندسی توزین صدر، رهیاب رایان فردا، نرم‌افزاری کیان نور رایانه، سانا ایده پرداز ویرا، تحلیلگران رمزینه آریا و کمیسیون صندوق‌های مکانیزه فروش درکنار هم و در یک سالن اختصاصی از بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) میزبان مسئولین محترم دولتی و مدیران اتحادیه‌های صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز خرید، برندهای ایرانی، واحدهای صنفی و سایر بازدیدکنندگان هستند.

 

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران - سالن 38A

زمان برگزاری: 27 تا 30 تیرماه 1398

ساعات بازدید: 10 صبح الی 6 بعدازظهر

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.elecompos.com مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی