ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

قویترین نوت بوک و دسکتاپ گیم Alienware [رپورتاژ آگهی]

کمپانی Alienware برترین سازنده محصولات مخصوص انجام بازی‌های کامپیوتری است و تقریباً تمامی Gamer های حرفه ای دنیا با آن آشنایی کامل دارند. محصولات این کمپانی که همگی به سفارش آمریکا تولید می‌شوند از کیفیت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کمپانی Alienware برترین سازنده محصولات مخصوص انجام بازی‌های کامپیوتری است و تقریباً تمامی Gamer های حرفه ای دنیا با آن آشنایی کامل دارند.

محصولات این کمپانی که همگی به سفارش آمریکا تولید می‌شوند از کیفیت بسیار بالایی بهره‌مند هستند و اولین گزینه صاحبان این کمپانی برای تولید محصول، زیبایی و طراحی مدرن است.

ابتدا در مورد جزئیات شاهکار Alienware، یعنی کیس گیمینگ آن صحبت می کنیم

کیس Area 51 با طراحی خاص و جدید خود توانسته است تقدیر تمام طراحان را بدست آورد. از ویژگی سخت افزاری استفاده از پردازنده Intel Core i7 با 15 M کش از خانواده Haswell-E، سیستم خنک کننده مایع، امکان استفاده همزمان از 3 کارت گرافیک  انویدیا ، حافظه رم  DDR4 تا 32 گیگا بایت، امکان استفاده از 5 هارد دیسک، پلتفرم شبکه قدرتمند Killer، وای فای دوباندی و ویندوز 10 اشاره نمود. طراحی این کیس در نوع خود بی نظیر است به طوریکه مهندسی انجام شده در طراحی آن با تمرکز بر روی دفع حرارت به خاطر گردش بهتر هوا، تجربه بی نظیری در زمینه گیمینگ را با بهترین مدیریت دمایی و ارگونومی ممکن، برای کاربران به ارمغان می آورد. در طراحی جدید، نه‌تنها دسترسی به پورت‌های پشت کیس آسان‌تر است، بلکه دسترسی به پنل های کناری نیز به ‌قصد انجام فرآیند به روزرسانی سخت افزاری بسیار بهبود یافته است.

طراحی بی‌نظیر، بکر و فکر مهندسی پشت این طراحی سبب شد که از هم‌اکنون بتوان آن را یکی از بهترین کامپیوترهای گیمینگ دنیا محسوب کرد.

 Alienware طراحی این محصول چشم‌نواز و بسیار جالب را " تثلیث " یا " سه‌گانه" نامیده و دو مزیت را برای این طراحی سه‌گانه عنوان کرده است. نخست بحث ارگونومیک مطرح است چراکه در طراحی جدید، نه‌تنها دسترسی به پورت‌های پشت کیس آسان‌تر است، بلکه دسترسی به پنل های کناری نیز به‌قصد انجام فرآیند آپگرید بسیار بهبود یافته است. مزیت دوم آن، سیستم خنک‌کنندگی است. به ادعای Alienware در این طراحی 6 وجهی، میزان خروج هوای داغ حاصل از فعالیت‌های سنگین سخت‌افزاری، بیشتر از گذشته خواهد بود.

یکی از سری محصولات متعدد این کمپانی، لپ تاپ‌های مخصوص انجام بازی است که چند سالی است دل این دسته از کاربران را برده!

و اما لپ تاپ‌ها، این بار در اندازه 17.3” اینچی موسوم به Alienware M17، همانند برادران بزرگ‌تر خود از کیفیت ساخت و طراحی فوق مدرنی بهره برده که با امکانات فراوان آن، گزینه مناسبی برای کسانی که نیاز به یک دستگاه قدرتمند و البته زیبا دارند به شمار می‌رود.

از ویژگی‌های دیگر این طراحی می‌توان به نورپردازی وسیع لیزری دور دستگاه، روی محافظ نمایشگر و پس زمینه کیبورد اشاره کرد. صفحه نمایش 17.3”  اینچی این دستگاه با رزولوشن Full HD 1920×1080 تصاویر را با کیفیت هر چه تمام‌تر به نمایش می‌گذارند. کاملا واضح است که هیچ انتقادی به کیفیت نمایش و ساخت این نمایشگر وارد نیست. روشنایی تصاویر تولید شده بسیار بالاست و حتی در رنگ‌های تیره و مشکی، شما سایه های خاکستری را مشاهده نمی‌کنید. کنتراست تصویر 9000:1 نیز دیگر جای بحث باقی نمی‌گذارد.زاویه دید بالای نمایشگر به خاطر تکنولوژی IPS استفاده شده در ساخت آن عالی است!

دو بلندگو در جلوی بدنه تعبیه شده‌اند که با یک ساب ووفر که در زیر بدنه است پشتیبانی می‌شوند. صدای تولید شده از این بلندگوها کیفیت رضایت بخشی دارند و واقعا نیازی به هدفون و یا بلندگوهای خارجی نخواهید داشت. با وجود چهار گیگابایت حافظه اختصاصی پردازش گرافیکی این دستگاه به صورت SLI، شما هیچ مشکلی در انجام بازی‌های گرافیک سنگین با نهایت دقت تصویر، نخواهید داشت.

کاملا واضح است که این لپ تاپ مخصوص بازی تولید شده است اما چشم پوشی از این نکته که این دستگاه قادر به انجام محاسبات سنگین و پردازش گرافیکی مانند تدوین فیلم و کار با نرم افزارهای سه بعدی است، کاری اشتباه است. این دستگاه به راحتی قادر به اجرای نرم افزارهایی مانند3D Max و یا Adobe Premier است و رندر کردن برای این ماشین چون آب خوردن است. پس این لپ تاپ به درد کاربرانی غیر از کسانی که این دستگاه را فقط برای بازی می خواهند نیز می‌خورد!

برای اطلاعات بیشتر به سایت زیگورات مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir
    Amir | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    یکی از اینا مفت به ما بدن چی میشه :(

مطالب پیشنهادی