ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کوچک ترین و سریع ترین پاوربانک 10000mah دنیا، در ابعاد یک کارت اعتباری

اغلب ما حداقل برای یک بار هم که شده حس بد اتمام شارژ باتری گوشی هوشمند خود را در مواقع اضطراری تجربه کرده ایم، درست در زمانی که به هیچ منبع انرژی ای دسترسی نداریم. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اغلب ما حداقل برای یک بار هم که شده حس بد اتمام شارژ باتری گوشی هوشمند خود را در مواقع اضطراری تجربه کرده ایم، درست در زمانی که به هیچ منبع انرژی ای دسترسی نداریم. حال برای انجام کارهای خود به گوشیمان نیاز داریم اما گوشی تبدیل به یک تکه بی جان شده است. ما برای آن یک راهکار یافتیم: پاوربانک ها.

همانطور که همه ما می دانیم پاوربانک ها انواع مختلفی دارند. پاوربانک های کوچک با ظرفیت های کم و تنها برای شارژ یکباره گوشی تا پاوربانک هایی با ظرفیت های بالا با ابعاد بزرگ و وزن های زیاد و آزار دهنده برای استفاده های طولانی مدت. برخی از آن ها تنها می توانند یک گوشی را شارژ کنند و بعضی از آن ها برای شارژ همزمان چند گوشی مورد استفاده قرار می گیرند. اکثر پاوربانک ها گوشی ها را به صورت معمولی شارژ می کنند اما برخی از آن ها توانایی شارژ سریع گوشی را دارند. اما تنها تعداد انگشت شماری هستند که بتوانند سرعت شارژ «فوق سریع» را ایجاد کنند.

کمپانی انرژیا و پاوربانکی در اندازه یک کارت اعتباری

انرژیا یک شرکت تکنولوژی بیس و یکی از به روزترین کمپانی های طراحی و تولید محصولات تکنولوژی است. این شرکت سنگاپوری از سال 2009 به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند و به جرات می توان آن را از پیشروان و ایده پردازان حوزه محصولات جانبی دانست.

انرژیا به تازگی تحولی در طراحی پاوربانک ها به وجود آورده و از کوچک ترین پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی جهان در ابعاد یک کارت اعتباری رونمایی کرده است. این دستگاه Compact Mini نام دارد. ابعاد آن فوق العاده است و وزنی سبک دارد. با توجه به این ویژگی های ظاهری کامپکت مینی، قطعا می توان آن را بهترین شارژر همراه برای مسافرت ها دور و نزدیک دانست.

پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع سامسونگ، هواوی‌ و‌ اپل

کامپکت مینی با قدرت خروجی خود تمام استانداردهای روز شارژ سریع برندهای معتبر بازار مانند هواوی، سامسونگ و اپل را پشتیبانی کرده و نکته جالب تر این است که با توجه به ال ای دی سبز رنگ روی پاوربانک می توانید فعال بودن فست شارژ را متوجه شوید

تکنولوژی شارژ فوق سریع PD

همانطور که قبلا اشاره شد تنها تعداد انگشت شماری از پاوربانک ها هستند که از تکنولوژی شارژ فوق سریع PD یا Power Delivery بهره می برند. یکی از آن ها کامپکت مینی انرژیا می باشد که اولین پاوربانک جهان است که از فناوری برای شارژ گوشی استفاده می کند. تکنولوژی پاور دلیوری فناوری ای است که مدت زمان زیادی از معرفی آن نمی گذرد. این قابلیت از طریق پورت تایپ سی ایجاد می شود و به همین علت است که کمپانی های بزرگی مانند اپل، سامسونگ و هواوی در طراحی محصولات جدید خود از این پورت برای شارژ و انتقال داده ها استفاده می کنند.

فناوری شارژ سریع PD می تواند تنها در مدت زمان 30 دقیقه بیش از 50% ظرفیت باتری آیفون های جدید را شارژ کنند. این عملیات از طریق پورت تایپ سی انجام می شود. این تمام ماجرا نیست پورت Type-C در compact mini  به صورت 2 طرفه طراحی شده است و علاوه بر شارژ سریع دستگاه های شما می توان از طریق این پورت باتری داخلی پاوربانک را با بالاترین سرعت ممکن شارژ نمود.

تکنولوژی شارژ فوق سریع پاور دلیوری برای اولین بار در ایران

شرکت «تجارت پاسارگاد» توانسته برای اولین بار تکنولوژی پاور دلیوری را در ایران ارائه دهد. تجارت پاسارگاد به عنوان همکار و نمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی بزرگ انرژیا در ایران مفتخر است تمامی محصولات این شرکت را با 20 ماه گارانتی و به صورت مستقیم به همکاران و مشتریان عزیز ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • haftsin
    haftsin | ۸ مرداد ۱۳۹۸

    بد سایز ترین پاور بانک همینه واسه حمل

  • مجید
    مجید | ۷ مرداد ۱۳۹۸

    اندازه کارت اعتباری با قطر نصف کارت اعتباری و البته قیمت نجومی!

  • sadeq
    sadeq | ۷ مرداد ۱۳۹۸

    شما ضخامت ( عمق یا z) رو به عنوان بعد شناسایی نفرمودین؟
    یا قبولش ندارید؟

مطالب پیشنهادی