ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سومین سمینار تخصصی اشنایدر دیجی لینک با حضور وردسان و اشنایدر الکتریک فرانسه [رپورتاژ آگهی]

سومین سمینار اشنایدر دیجی لینک (Schneider Digilink)، در تاریخ یازدهم اسفندماه 94 در هتل سیمرغ برگزار شد. این سمینار با هدف معرفی تجهیزات شبکه اشنایدر دیجی لینک و با حضور مدیران ارشد کمپانی اشنایدرالکتریک فرانسه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سومین سمینار اشنایدر دیجی لینک (Schneider Digilink)، در تاریخ یازدهم اسفندماه 94 در هتل سیمرغ برگزار شد. این سمینار با هدف معرفی تجهیزات شبکه اشنایدر دیجی لینک و با حضور مدیران ارشد کمپانی اشنایدرالکتریک فرانسه (Schneider electric) و آقای "سعید میرسجادی" مدیرعامل شرکت وردسان (worldsun)، تنها نماینده انحصاری اشنایدر دیجی لینک فرانسه در ایران، با شعار Life is On برگزار شد.

شرکت وردسان نماینده انحصاری اشنایدر دیجی لینک فرانسه (Schneider Digilink) بر روی تجهیزات پسیو شبکه است که با نام تجاری دیجی لینک (Digilink) فعالیت می‌کند و سهم قابل توجهی از بازار ایران را در اختیار دارد.

logo101091

در این سمینار مهندس" ادگارد بوچینه" مدیرعامل اشنایدر الکتریک به معرفی اجمالی کمپانی اشنایدر پرداخت. مهندس "جین باپتیست پلانگ" مدیر کل ایران و خاورمیانه اشنایدر فرانسه به همکاری ده ساله این شرکت با وردسان اشاره کرد و مهندس "شیرکانت تلارکر" مدیر تولید اشنایدر الکتریک به معرفی محصولات اشنایدر دیجی لینک (Schneider Digilink) پرداخت و تمایز این برند فرانسوی و بین المللی را در استانداردها،کیفیت و آزمون های انجام گرفته بر روی تجهیزات شبکه اشنایدر دیجی لینک از قبیل کابل مسی (copper cable) شامل cat5, cat6, cat 6A, cat 6 (LSZH) و فیبر نوری (fiber cable) دانست.

pics2

سمینار مذکور پذیرای جمعی از مدیران فناوری اطلاعات، متخصصین شبکه، شرکت‌ها و ارگان‌های خصوصی و دولتی فعال در زمینه تجهیزات پسیو شبکه بود. تلاش این سمینار بالابردن سطح اطلاعات علمی در زمینه تجهیزات شبکه اشنایدر و آشنایی هرچه بیشتر با محصولات اِشنایدردیجی لینک فرانسه بود. گردهمایی فوق با برگزاری برنامه پرسش و پاسخ و اهدای جوایز به قید قرعه به شرکت‌کنندگان به کار خود پایان داد.

pics3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی