ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های اندروید

اندرویدگذر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سایت‌ها در حوزه اندروید چندسالی است که به طور جدی در حوزه دانلود بازی اندروید وارد شده و سعی کرده در این زمینه رضایت مخاطبین خود را جلب کند. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اندرویدگذر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سایت‌ها در حوزه اندروید چندسالی است که به طور جدی در حوزه دانلود بازی اندروید وارد شده و سعی کرده در این زمینه رضایت مخاطبین خود را جلب کند.

اندرویدگذر به طور جدی در حوزه دانلود بازی اندروید وارد شده و قصد جلب رضایت مخاطبان خود را دارد. در ادامه لیستی از معروف‌ترین و محبوترین بازی‌های اندروید که برای این سیستم عامل منتشر شده بررسی شده است.

پابجی موبایل (PUBG MOBILE)

پابجی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بقا است که در آن باید تلاش کرد تا در یک میدان نبرد بزرگ زنده ماند. بازیکن وارد یک میدان نبرد می‌شود که سلاحی برای مبارزه ندارد و باید اطراف خود و مکان‌های مختلف را به دقت بررسی کندتا برای حفاظت از جان خود سلاح و لباس پیدا کند.

مکان‌های مخفی که اسلحه، لباس و لوازم در آن وجود دارد را باید پیدا کرد. در برابر رقبا مبارزه کرد و با نابود کردن تمام حریفان خود، به آخرین بازمانده تبدیل شد. آن چیزی که در این بازی اندروید باید به یاد داشت این است که تمام بازیکنان که در راه ملاقات می‌شوند دشمنان هستند. همچنین نسخه کم حجم و سبک این بازی با نام PUBG MOBILE LITE با حجم کم و در عین حال با گرافیک با کیفیت بالا برای دستگاه‌هایی با سخت افزار ضعیف‌تر ارائه شده است.

بازی فورتنایت (Fortnite)

بازی فورتنایت را می‌توان محبوب ترین بازی سال دانست که طرفداران و بازیکنان زیادی در سراسر دنیا دارد. در این بازی جدید بازیکن در یک میدان نبرد بزرگ فرود می‌آید و آماده مبارزه با حریفان متعدد می‌شود. اسلحه و اقلام لباس را باید پیدا کرد تا از آنها در نبرد استفاده شود.

در این بازی اندرویدی بازیکن برای بقای خود مبارزه می‌کند و با 99 بازیکن دیگر به رقابت می‌پردازد. درست مثل هر بازیکن دیگر، شما در یک نقطه تصادفی بر روی نقشه پیاده می‌شوید. باید سعی کرد محیط اطراف را به همان اندازه که ممکن است بررسی کرد و به خانه‌ها رفت تا مکان‌های مخفی را پیدا کرده و سلاح‌های مختلف دریافت کرد.

به محض اینکه متوجه یک دشمن شد، باید ابتدا شلیک کرد. آخرین بازیکنی که زنده بماند برنده مسابقه خواهد بود. این بازی محبوب به دلیل عدم توافق کمپانی سازنده آن با گوگل پلی بر سر میزان کارمزد دریافتی گوگل از درآمدهای بازی، فقط از طریق سایت سازنده قابل دریافت است. با توجه به وجود مشکلاتی در دانلود این بازی برای کاربران، می‌توان برای دانلود بازی Fortnite اندروید به سایت اندرویدگذر مراجعه و همواره جدیدترین نسخه آن را دریافت کرد.

کلش اف کلنز (Clash of Clans)

کلش اف کلنز یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیک است که همواده محبوبیت و طرفداران فراوان خود را حفظ کرده است. در این بازی باید پادشاهی خود را تاسیس کرد، قبلیه خود را ایجاد کرد، از سرزمین خود محافظت کرد یا به قبایل دیگر حمله کرد. گسترش و بهبود محل سکونت خود و صلاحیت توزیع منابع برای بهبود. محل زندگی خود را گسترش داد و بهبود بخشید و منابع را به شایستگی در آن توزیع کرد.

دریم لیگ ساکر (Dream League Soccer)

دریم لیگ ساکر یکی از بهترین بازی‌های فوتبال اندروید است که علاوه بر داشتن حجم نه چندان زیاد از گرافیک و کیفیت بالایی برخوردار است و بازیکنان می‌توانند به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت از آن لذت ببرند. در این بازی می‌توان بهترین تیم جهان را ایجاد و آن را به میل خود سفارشی کرد، ورزشگاه خود را تاسیس کرد و به تیم قهرمان تبدیل شد. حضور تمام بازیکنان با فیزیک و ظاهر منحصر به فرد، ارتقاء بازیکنان، موسیقی متن بسیار زیبا، سفارشی کردن و وارد کردن کیت‌ها و لوگوهای شخصی خود و بسیاری از ویژگی‌های جذاب دیگر تجربه معتبر ترین بازی فوتبال را به ارمغان آورده است.

موج سواران مترو (Subway Surfers)

موج سواران مترو از بازی‌هایی است که اکثر کاربران قدیمی و جدید اندروید آن را می‌شناسند و آن را بازی کرده‌اند. در این بازی سرگرم کننده باید به Jake و دوستان او کمک کرد تا از دست پلیس و تعقیب کنندگان خود فرار کنند. در مسیر فرار انواع موانع وجود دارد که باید با حرکت درست در زمان مناسب، بدون برخورد با آنها عبور کرد. گرافیک با کیفیت HD و رنگارنگ و چالش‌های متنوع از جذابیت‌های این بازی اندروید است.

براول استارز (Brawl Stars)

براول استارز بازی جدید سوپرسل سازنده بازی محبوب کلش اف کلنز است. باید وارد میدان مسابقه شدو هر مقدار که ممکن است کریستال جادویی جمع آوری کرد و با دشمنانی که می‌خواهند کریستال‌ها را تصاحب کنند مبارزه کرد. در این بازی اندروید بازیکن جنگ 3 در مقابل 3 را در برابر بازیکنان سراسر جهان تجربه خواهد کرد.

می‌تواند با دوستان خود تیم تشکیل دهد و یک تیم شکست ناپذیر ایجاد کند. از توانایی‌های شخصیت‌های مختلف استفاده کند و یک تاکتیک کارآمد از تعامل با متحدین ایجاد کند. تیم‌های دشمن را شکست داده و اجازه ندهد کریستال‌ها را جمع آوری کنند.

ماینکرافت (Minecraft)

ماینکرافت یکی دیگر از بازی‌های قدیمی و همچنان محبوب است که میلیون‌ها بازیکن از سراسر دنیا دارد. در این بازی باید جهان‌های بی انتها را کاوش و هر چیز از ساده‌ترین خانه‌ها تا بزرگترین قلعه‌ها را ساخت. در حالت خلاقانه با منابع نامحدود بازی باید کرد و یا در حالت زنده ماندن در یک دنیای جدید قرار گرفت، سلاح‌ها و زره‌ها را برای جلوگیری از جمعیت‌های خطرناک باید جمع آوری کرد. به تنهایی یا با دوستان خود لوازم و ابزارهای جدید ساخت، جهان‌های مختلف را کاوش و برای زنده ماندن تلاش کرد.

بازی Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های ماشین سواری اندروید است که توسط استودیوی گیم لافت سازنده بازی Asphalt 8: Airborne طراحی شده است. فهرست بزرگی از سوپر اتومبیل ‌ا از تولید کنندگان مشهور خودرو مانند فراری، پورشه، لامبورگینی و ... در این بازی حضور دارند که می‌توان با آنها رانندگی کرد.

بازیکن آزاد است که ماشین رویایی مورد نیاز خود را انتخاب و در مکان‌های دیدنی بین ماشین‌های پرسرعت رقیب در سراسر جهان رقابت کند. امکان سفارشی سازی مشخصات فنی و ظاهری اتومبیل، شرکت در رقابت‌های آنلاین با بازیکنان واقعی، گرافیک با کیفیت بالا و صدای واقعی ماشین‌ها از ویژگی‌های برتر این بازی است.

آمیرزا (Amirza)

بازی آمیرزا (Amirza) یک بازی متفاوت، سرگرم کننده و فوق العاده جذاب در سبک کلمات است که افراد را به چالشی بزرگ و شیرین دعوت می‌کند. هدف بازی پیدا کردن کلمات مورد نظر از بین حروف بهم ریخته است. در این بین بازیکن باید هوش و ذکاوت خود را در بین بزرگان و میرزاهای عرصه کلمات محک بند و اعتبار خود را افزایش دهد، از میرزا دلاک مشتمالیان گرفته تا میرزا عالم خرمند همه و همه رقیبان سرسختی برای بازیکنان خواهند بود.

این بازی بیش از 500 مرحله متفاوت همراه با ده‌ها شخصیت بامزه ایرانی، انیمیشن‌های جذاب، موسیقی اصیل سنتی، گرافیک تماشایی، محیط‌های خاطره انگیز و بومی، دارد که می‌تواند صدها ساعت بازیکن را سرگرم کند و معلومات و دانش وی را به مرور زمان ارتقاء دهد.

بازی Soccer Stars

بازی Soccer Stars یک بازی فوتبال جذاب با گیم پلی ساده و فیزیک عالی است که حریف بازیکن در آن توپ است. در این بازی بازیکن و حریف در یک زمین فوتبال شامل چندین مهره هستند که باید با حرکاتی مانند ضربات بیلیارد توسط آنها، توپ را وارد دروازه حریف کرد و گل شد. بایکن می‌تواند با دوستان خود و یا بازیکنان واقعی سراسر جهان رقابت کند و آنها را شکست داده و رتبه و امتیاز خود را افزایش دهد. همچنین می‌توان با جمع آوری تیم‌های مختلف، بازی خود را سفارشی کرد.

بازی تام سخنگوی من 2 (My Talking Tom 2)

بازی تام سخنگوی من 2 یکی از پرطرفدارترین بازی‌های اندروید است که در آن بازیکن از حیوان مجازی خود که یک بچه گربه است مراقبت می‌کند. می‌توان به زبان خود با این گربه صحبت کرد و او نیز با شما صحبت خواهد کرد و به همه کارهایی که بازیکن می‌کند واکنش نشان می‌دهد و هر روز شگفتی‌های جدیدی به وجود می‌آورد.

هنگامی که گرسنه است باید به اون غذا داد، وقتی که کثیف است او را شست، وقتی احساس خستگی می‌کند او را به رختخواب برد و وقتی که نیاز دارد او را به توالت برد. با مراقبت‌های خوب شما، این بچه گربه به یک گربه بزرگ تبدیل می‌شود. تام گاهی اوقات بیمار می‌ شود که باید او را به بیمارستان برد تا بهبودی کامل خود را به دست آورد. همچنین می‌توان با او بازی کرد و او را به استخر برد و با جعبه‌های پر از اسباب بازی او بازی کرد تا همیشه خوشحال و سرحال باشد.

کوییز آو کینگز (Quiz Of Kings)

کوییز آو کینگز یک بازی آنلاین و رایگان در سبک دانستنی (Trivia) است که در آن می‌توان دوستان جدید پیدا کرد، به صورت دونفره یا گروهی با آنها مسابقه داد و اطلاعات عمومی خود را افزایش داد. این بازی با بیش از 1.000.000 سوال متنوع متنی و تصویری به‌روز در موضوعات مختلف از جمله اطلاعات عمومی، ورزشی، لوگو و سرگرمی، مذهبی، سینما، موسیقی، ریاضی و هوش، فوتبال و ... مخصوص کاربران ایرانی طراحی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۴ مرداد ۱۳۹۸

    عالی بود ممنون

مطالب پیشنهادی