ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

امنیت پایین ریموت‌ها، معضل جدید منازل

آیا می‌دانستید امنیت ریموت پارکینگ شما بسیار پایین است؟ انواع ریموت‌های پارکینگ فعلی موجود در بازار امکان کپی شدن را دارند و می‌توان به تعداد نامحدود از روی آنها کپی کرد به همین دلیل اغلب ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا می‌دانستید امنیت ریموت پارکینگ شما بسیار پایین است؟ انواع ریموت‌های پارکینگ فعلی موجود در بازار امکان کپی شدن را دارند و می‌توان به تعداد نامحدود از روی آنها کپی کرد به همین دلیل اغلب افراد نمی‌دانند چند نفر ریموت یا کلید ساختمان‌شان را دارند.

دربازکن هوشمند پارکینگ هوم چیست؟

دربازکن هوشمند پارکینگ هوم حذف ریموت و بالاتر بردن امنیت تردد ساکنین را هدف قرار داده و با ارائه یک دستگاه در کنار اپلیکیشن، باز و بسته کردن درها را به وسیله گوشی هوشمند، با امنیت بالا، امکان‌پذیر می‌کند.

این محصول با حفظ کاربری قبلی انواع درهای پارکینگ که همه با ریموت کار می‌کنند، به شما امکان می‌دهد تا با مدیریتی متمرکز، دسترسی افراد برای استفاده از در پارکینگ را فراهم کرده و آسودگی بیشتری برای ساکنین فراهم کنید.

هوم چطور کار می‌کند؟

فقط کافی است یکبار ریموت خود را از طریق اپلیکیشن هوم به دستگاه دربازکن هوشمند تعریف کنید و دستگاه را کنار در پارکینگ به برق متصل کنید.

دربازکن هوشمند هوم نیازی به اینترنت و سیم کارت ندارد و از طریق بلوتوث با گوشی موبایل ارتباط برقرار می‌کند. بلوتوث استفاده شده در گوشی‌های موبایل از نوع کم مصرف هستند و روشن و یا خاموش بودن آن تاثیری چندانی در مصرف باتری گوشی موبایل ندارد. برای استفاده از سیستم نیازی به اتصال دائمی به بلوتوث نیست فقط کافی است در داخل اپلیکیشن هوم دکمه بازشدن و یا بستن را انتخاب کنید و تمام مراحل برای باز یا بستن در به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

دسترسی دادن به افراد مختلف

با استفاده از این دستگاه شما می‌توانید به تعداد نامحدود به افراد مختلف دسترسی به باز و بسته کردن درب را بدهید و هر زمان که نیاز است می‌توانید دسترسی را بگیرید.

مدیریت کاربران

برخلاف ریموت‌های پارکینگ که هیچ نظارتی روی آنها وجود ندارد، با استفاده از دربازکن هوشمند پارکینگ هوم می‌توان دسترسی هر فرد را در هر زمان گرفت

امنیت بالا

سیستم مدیریت دسترسی در هوم با استفاده از الگوریتم‌های چند لایه امنیتی، می‌تواند امنیت مدیریت دسترسی‌ها را تضمین کند.

100 نفر هوم بخرن و تو دیگه #پشت_در_نمون

اگر تا پایان مرداد ماه با کد تخفیف digiato محصول دربازکن هوشمند هوم را سفارش دهید و تا پایان جشنواره ١٠٠ عدد محصول درب بازکن هوشمند هوم سفارش داده شود، هر محصول به جای۵٩٨ هزار تومان ٣۵٠ هزار تومان عرضه می شود. بعد از پایان جشنواره یعنی تاریخ یکم شهریور با شما تماس گرفته می‌شود و محصول را برای شما ارسال می‌کنیم.

اگر به ١٠٠ نفر نرسیدیم می‌توانید یا مابقی مبلغ رو پرداخت کنید یا ٣۵٠ هزار تومان خودتان رو پس بگیرید.

پس همین الان سفارش دهید و ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • CANOPUS
    CANOPUS | ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

    کاملا درسته ، آر اف مثل فریاد زدن رمز هست و با شنود و کپی قابل استفاده ، اما دستگاه معرفی شده عملا نه تنها اون رو حذف نمیکنه بلکه وضع رو بد تر هم میکنه چون با کپی کردنش و استفاده از بلوتوث به عنوان واسط جدید دو حفره ایجاد میکنه ، اگه بدون سیم و بلوتوث مستقیما به سیستم وصل بود قبول اما الان بلوتوث مجدد خودش آر اف ارسال میکنه برای گیرنده قبلی پس کمکی به بالا بردن و کپی شدن آر اف قبلی نکرده ، از طرفی کاربر از کجا میتونه مطمئن باشه شمای تولید کننده کد ذخیره شده رو همراه مختصات برای شرکت میزبان نمیفرستید؟

    • Hoom Startup
      Hoom Startup | ۲۷ مرداد ۱۳۹۸

      با سلام خدمت شما دوست عزیز

    • Hoom Startup
      Hoom Startup | ۲۷ مرداد ۱۳۹۸

      کپی کردن ریموت و ارسال مجدد کد آر اف برای راحتی در استفاده برای کاربر می باشد. سیستم دربازکن هوشمند پارکینگ هوم به صورت سیمی هم می توان نصب کرد که دیگر نگران وجود امواج آر اف فرکانس 433 مگاهرتز که قابل کپی شدن هستند (به اصطلاح کد لرنینگ) نخواهید بود. در مورد استفاده از بلوتوث و حفره امنیتی آن این توضیح ضروری است که ارتباط بلوتوث یک ارتباط Peer to peer است و امکان شنود را مانند امواج آر اف 433 مگاهرتز ندارد همین طور تمام قسمت ها رمزنگاری شده اند و حتی اگر کسی این ارتباط را شنود کند اولا نمی تواند بسته خام را استخراج کند ثانیا پیام هربار در حال تغییر است و کد شنود شده کارایی برای باز کردن در نخواهد داشت پس دربازکن هوشمند هوم نسبت به ریموت امنیت بالایی را برای کاربر فراهم می کند.

      • CANOPUS
        CANOPUS | ۲۷ مرداد ۱۳۹۸

        ضمن تشکر از پاسخ گویی و عدم حذف نظر ، به هر حال قبول داشته باشید یا خیر ، وقتی در تلفن همراه دسترسی ایجاد میشه لزومی نداره که خرابکار الزاما بلوتوث رو شنود کنه تا کنترل داشته باشه ، از طرفی اضافه میکنم دستگاه شما خودش عملا یک کپی کننده هست ، من در منزل یا ماشین خودم کشیک میکشم که شخص مورد نظرم بیاد و هنگام زدن ریموتش اون رو برای خودم لرن میکنم و وقتی نیست درب منزل یا مغازه یا ماشینش رو باز میکنم!(گیرنده های لرن بازار فقط گیرنده هستن اما شما دارید گیرنده فرستنده میفروشید)

        • Hoom Startup
          Hoom Startup | ۲۷ مرداد ۱۳۹۸

          برای لرن کردن ریموت برروی دستگاه دربازکن هوشمند پارکینگ نیاز است که ریموت پارکینگ را به مدت زیادی چسبیده به دستگاه نگه دارید در غیر این صورت کد ریموت شما برروی دستگاه ذخیره نمی شود پس به هیچ عنوان نمی توان به عنوان اسنیفر از دستگاه استفاده کرد.

  • CANOPUS
    CANOPUS | ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

    دو بار فرستادم نظرم قرار نگرفت ، بار سوم میگه نظر تکراریست ، ولی نظرات 0 هست ! (سابقه داشت با تاخیر اما این دیگه تازگی داره)

  • CANOPUS
    CANOPUS | ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

    امیدوارم نظرم حذف نشه

    کاملا درسته ، آر اف مثل فریاد زدن رمز هست و با شنود و کپی قابل استفاده ، اما دستگاه معرفی شده عملا نه تنها اون رو حذف نمیکنه بلکه وضع رو بد تر هم میکنه چون با کپی کردنش و استفاده از بلوتوث به عنوان واسط جدید دو حفره ایجاد میکنه ، اگه بدون سیم و بلوتوث مستقیما به سیستم وصل بود قبول اما الان بلوتوث مجدد خودش آر اف ارسال میکنه برای گیرنده قبلی پس کمکی به بالا بردن و کپی شدن آر اف قبلی نکرده ، از طرفی کاربر از کجا میتونه مطمئن باشه شمای تولید کننده کد ذخیره شده رو همراه مختصات برای شرکت میزبان نمیفرستید؟ ?

مطالب پیشنهادی