ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

برنامه ها و بازی های سیستم عامل اندروید

اندروید یکی از سیستم عامل های گوشی های هوشمند است که کاربران این مدل از این گوشی ها با توجه به این سیستم می توانند برنامه های مورد نیاز خود را با توجه به آن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اندروید یکی از سیستم عامل های گوشی های هوشمند است که کاربران این مدل از این گوشی ها با توجه به این سیستم می توانند برنامه های مورد نیاز خود را با توجه به آن دانلود و استفاده کنند در اکثر مدل های گوشی سیستم عامل مورد استفاده اندروید است و در گوشی های اپل سیستم عامل آی او اس است و فرق دارد.

اندروید چیست؟

اندروید لغتی انگلیسی android که معنای لغوی آن شبیه به انسان است، و سیستم عامل مورد استفاده در گوشی های همراه هوشمند امروزی است که دنیای بسیار وسیعی از ارتباطات و فناوری و پیشرفت علم در بر می گیرد. سیستم عامل اندروید به تازگی علاوه بر گوشی های هوشمند و تبلت ها در برخی تلویزیون ها و ساعت ها نیز به کار گرفته شده است. می توان این سیستم عامل مورد استفاده را پر کاربرد ترین سیستم عامل دنیای هوشمند رسانه ها دانست. اندروید نیز از ابتدا توسط شرکت گوگل توسعه پیدا کرد. این سیستم عامل هوشمند از ابتدا تا به امروز بسیار پیشرفته تر شده و شاهد وسعت و پیشرفته تر شدن آن در آینده نیز هستیم. و با توجه به اسم آن دنیایی بسیار وسیع مانند ذهن انسان دارد.

نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید

بازی های اندروید

بازی های اندروید بسیار زیادی برای سرگرمی مناسب همه سنین از کودکی تا بزرگ سالان قرار داد شده است و امروزه نیز می بینیم کودکان نیز سرگرمیشان با بازی هایی در تبلت و گوشی است. برخی از این بازی ها رایگان و برخی پولی هستند که با توجه به مبلغی که نوشته شده و پرداخت آن می توانید آن بازی را دانلود کنید و از آن استفاده نمایید. حتی برخی بازی های اندروید نیز گروهی اند که یک شخص از یک کشور با فرد دیگری از کشور دیگر می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و بازی کنند این پیشرفت و گستردگی دنیای دیجیتال را نشان می دهد. بازی های سیستم عامل اندروید را می توانید از برنامه بازار که توسط ایرانی ها ساخته شده و یا گوگل پلی دانلود و استفاده نمایید و لذت ببرید و سرگرم شوید.

برنامه های اندروید

برنامه های اندروید متنوعی را می توانید در گوشی همراه خود داشته باشید. این برنامه ها از رژیم غذایی و برنامه ورزشی و برنامه های مختلف ادیت عکس و عکاسی و برنامه های ارتباطی متنوع مانند تلگرام و واتس اپ و اینستاگرام و ... همه این برنامه هایی که در گذشته بسیار دور از دسترس بودند امروزه با توجه به این سیستم عامل هوشمند به راحتی با یک دانلود همیشه همراه شما و در دسترستان قرار گرفته است. که تمامی برنامه های سیستم عامل اندروید را مانند بازی ها در برنامه بازار که توسط ایرانی ها ساخته شده و یا در گوگل پلی دانلود و یا خریداری کنید و همیشه در گوشی و همراه خود در دسترس داشته باشید و استفاده نمایید. البته سیستم عامل اندروید روز به روز پیشرفته تر می شود و نسخه های جدیدی از آن ارائه می گردد که برای داشتن برنامه های پیشرفته تر و نسخه جدید آنها باید با نسخه جدید این نرم افزار پیش ببرید تا بتوانید از برنامه های آن لذت ببرید و استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Meysam.n
    Meysam.n | ۵ شهریور ۱۳۹۸

    برای ورال وب
    عجیبه برا یکی تبلیغ کنی ولی اسمشو اصلا نیاری
    داری اشتباه میزنی داداچ
    شاید خواسته ریا نشه
    ابتدای مقاله دانلود رو لمس کنید

  • Javad Fathi
    Javad Fathi | ۵ شهریور ۱۳۹۸

    اینو واسه کی نوشتید؟ ??

    • Moji
      Moji | ۵ شهریور ۱۳۹۸

      واسه گوگل?

مطالب پیشنهادی