ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اجاره کالا روشی موثر برای مدیریت هزینه ها

حتما برای شما هم پیش آمده است که با پایان ماه و زمانی که لیست مخارج ماهیانه را بررسی می‌کنید به خرید هایی می‌رسید که دیگر احتیاجی به آن ها ندارید. منظورم همان کالاهایی است ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حتما برای شما هم پیش آمده است که با پایان ماه و زمانی که لیست مخارج ماهیانه را بررسی می‌کنید به خرید هایی می‌رسید که دیگر احتیاجی به آن ها ندارید. منظورم همان کالاهایی است که به هر دلیلی برای چند روز به آن ها نیاز داشته اید و ناچار به خرید آن ها شده اید اما حالا فقط به وسیله اضافه‌ای در گوشه انباری تبدیل شده اند. مثلا برای یک مهمانی نیاز به تعداد بیشتری صندلی و میز دارید و یا به طور موقت به قهوه ساز، مایکروفر ویا سایر وسایل پذیرایی و پخت پز نیاز پیدا کرده اید. این کالا ها اگرچه در این شرایط واقعا ضروری اند اما شما به طور مداوم به آن ها نیاز ندارید. اگر تمام هزینه هایی که در طول سال صرف خرید این کالا ها کرده اید را جمع کنید، متوجه رقم چشمگیری خواهید شد.

کار به اینجا ختم نمی‌شود اگر شما صاحب شرکت و یا موسسه ای هستید نشست های کاری و جلسات تجاری اجتناب ناپذیر است. البته شرکت در نمایشگاه را نباید فراموش کنیم. برگزاری این رویداد ها نیاز به تجهیزاتی دارد که قطعا خرید آن ها توجیه اقتصادی ندارد. اما از دست دادن مزیت های اقتصادی این همایش ها بدون شک زیان بار است. پس باید به دنبال روشی برای کاهش این هزینه ها باشیم. استفاده از کالای ارزان تر یعنی قربانی کردن کیفیت و این چیزی نیست که شما به دنبال آن باشید. این جا است که اهمیت اجاره کالا خودش را نشان می‌دهد.

اجاره ی کالا هایی که شما به طور موقت به آن ها نیاز دارید بخش هنگفتی از هزینه های شما را کاهش می دهد و به شما این امکان را می دهد که بدون دغدغه به انجام پروژه های خود بپردازید. مشکلاتی که اجاره کالا برای مشتریان به همراه داشت انگیزه‌ای شد برای پیدایش کلاب رنتر.

کلاب رنتر مجموعه‌ای است که می‌توانید تمامی نیاز های خود از کالاهای اجاره‌ای را به صورت یکجا از آن تهیه نمایید. این مجموعه با هدف تسهیل در فرآیند اجاره کالا از سال 1397 در حال فعالیت است و گستره کالاهای موجود در آن هر روز در حال گسترش است. برای اجاره کالا از کلاب رنتر شما مانند گذشته نیاز به گذاشتن چک تضمین یا سفته ندارید! اجاره کالا تنها با ارائه کارت شناسایی میسر است. مزیت دیگری که کلاب رنتر را به برند اول اجاره تبدیل کرده است فرآیند اجاره کالا است. سفارشات به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت می‌شود و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رسد. این سهولت در ثبت سفارش بسیاری را به اجاره کالا تشویق کرده است.

کلاب رنتر یکی از کامل ترین مجموعه ها جهت اجاره ی انواع کالا است و تنوع بالای محصولات به خوبی پاسخگوی نیاز های مشتریان است. اگر سری به وب سایت کلاب رنتر بزنید خواهید دید که کالاهای موجود در چند دسته بندی کلی تفکیک شده اند و هر دسته بندی شامل طیف گسترده ای از کالاها است.

نمایشگاه داران و شرکت هایی که حضور پر رنگی در نمایشگاه های کشور دارند کلاب رنتر را به عنوان تامین کننده اصلی تجهیزات نمایشگاهی می‌شناسند. بخش تجهیزات نمایشگاهی کلاب رنتر نیاز های شما در یک غرفه از تجهیزات تبلیغاتی چون استند های لمسی و پاپ آپ های نمایشگاهی گرفته تا وسایل پذیرایی و تزئینات غرفه را با تنوعی قابل توجه در برمیگیرید. تنوع بالای محصولات و سرویس دهی سریع مزیت هایی است که کلاب رنتر را به انتخاب اول غرفه داران تبدیل ساخته است.

اگر به فکر برگزاری جشن و یا مراسم هستید حتما به بخش تجهیزات مراسم کلاب رنتر سر بزنید. شما در این بخش تمام وسایلی که برای تشکیل انواع مراسم از تکیه های حسینی تا عروسی ها و مراسم عقد نیاز است را در اختیار خواهید داشت. انواع تجهیزات صوتی، لوازم پذیرایی ،استیج، رقص نور، انواع میز و صندلی و غیره. از وقت خود استفاده کنید و تمامی محصولات این بخش را به دقت بررسی کنید و مشخصات هر کدام را مطالعه کنید و بهترین وسیله ها را برای مهمانی خود انتخاب کنید و با خیالی آسوده به آماده سازی جشن خود بپردازید.

کلاب رنتر نیاز های بیماران را هم در نظر گرفته است و بخش بهداشت و سلامت سایت به اجاره تجهیزات بیمارستانی همچون ویلچر و دستگاه زردی نوزاد اختصاص دارد. در این بخش تجهیزاتی همچون دستگاه فشار سنج و واکر و تخت بیمارستانی را هم می‎‌توانید پیدا کنید.

یکی از جذاب ترین بخش های این سایت اجاره کنسول های بازی است که طرفداران بسیاری در بین جوانان دارد و کاربران زیادی از سایت به دنبال اجاره این وسیله جذاب هستند. علاوه بر پلی استیشن و XBOX و بازی های این دو کنسول شما می‌توانید وسایل جانبی همچون عینک های واقعیت مجازی و ... را هم اجاره کنید..

مجموعه ی کلاب رنتر امیدوار است با ارائه هر چه بهتر خدمات اجاره ی کالا با هدف ارتقاء مدریت هزینه ها و بهبود توانایی های مروبط به بودجه بندی، سهم کوچی در موفقیت های شما در کسب و کار و اقتصاد داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۶ شهریور ۱۳۹۸

    قیمت هاش مسخره است . با قیمت اجاره یک هفته میشه خودش رو خرید

مطالب پیشنهادی