ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هندزفری بلوتوث اصلی سامسونگ را چطور تشخیص دهیم؟

خرید جنس اصل از جمله مهمترین دغدغه های تمام افراد برای خرید هر کالایی است. در برخورد با برخی کالاها نظیر لباس و یا گوشی ها تشخیص جنس اصل از تقلبی کار خیلی سختی نیست. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید جنس اصل از جمله مهمترین دغدغه های تمام افراد برای خرید هر کالایی است. در برخورد با برخی کالاها نظیر لباس و یا گوشی ها تشخیص جنس اصل از تقلبی کار خیلی سختی نیست. اما وقتی نوبت به خرید لوازم جانبی، به خصوص لوازم جانبی گوشی های هوشمند می رسد تشخیص اصل از تقلبی کار ساده ای نیست. در ادامه قصد داریم تا به بررسی راه های تشخیص هندزفری بلوتوث سامسونگ اصل با نمونه های تقلبی آن بپردازیم.

سامسونگ، برند آشنای گوشی های هوشمند در ایران

سامسونگ نامی آشنا در محصولات دیجیتال هوشمند و برندهای لوازم خانگی است که از سال ها پیش در بازار ایران حضور دارد. تقریبا همه نام سامسونگ را شنیده ایم و حداقل یکی از تولیدات آن را در خانه خود مورد استفاده قرار می دهیم. برند سامسونگ کالاهای مختلفی را به کشور ما وارد می کند اما یکی از فراوان ترین محصولاتش در بازار ایران انواع گوشی های هوشمند و لوازم جانبی گوشی هاست.

تقریبا تمام کسانی که یکی از گوشی های سامسونگ را نگهداری می کنند دغدغه بسیاری در خرید لوازم جانبی موبایل سامسونگ دارند و همیشه نگران اصل بودن کالای خریداری شده هستند. این موضوع به خصوص در شارژرهای سامسونگ و هندزفری های بلوتوث یا معمولی سامسونگ مشکل رایجی است. پس راه حل چیست؟

مهم ترین نکات برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ

خرید شارژر اصلی را می توانیم به عنوان رایج ترین مشکل کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ معرفی کنیم. اما چه راه حلی برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از نمونه تقلبی آن وجود دارد؟ اولین نکته در تشخیص تقلبی یا اصل بودن شارژر سامسونگ توجه به برند سامسونگ روی آداپتور است.

در نمونه های اصلی برند سامسونگ با فونت معمولی و به صورت لیزری روی محصول حک می شود. در حالی که در نمونه های تقلبی این برند به صورت برچسب روی محصول قرار داده می شود. یکی دیگر از راه های تشخیص نمونه تقلبی بررسی زمان مورد نیاز برای شارژ است. شارژر اصلی سامسونگ در حین شارژ برای رساندن باتری به حجم 50 درصد در حدود 30 دقیقه زمان نیاز دارد. درحالیکه نمونه های تقلبی در زمانی بیشتر از 30 دقیقه ظرفیت باتری گوشی را به 50 درصد می رسانند.

همچنین در حین خرید می توانید به حروف اختصاصی UL روی محصول توجه کنید که به مخفف underwriters laboratories است. این عبارت بدین معناست که در حین تولید محصول بررسی های کیفی لازم روی شارژر انجام شده و آداپتور از ایمنی لازم برخوردار است. پس می تواند مهر تایید بر اصل بودن محصول خریداری شده برای شما باشد.

اما بهترین نکته بررسی محل قرارگیری پورت شارژ است. در نمونه های اصلی از شارژر سامسونگ پورت شارژ در سمت راست قرار دارد. اما در نمونه های تقلبی این پورت در بخش چپ و بالای آداپتور قرار گرفته است. همچنین در شارژر های اصلی رنگ لوگوی حک شده روی محصول دارای کیفیت بالایی است و در طول زمان تغییر رنگ نمی دهد.

پس اگر شارژر شما بعد از مدتی تغییر رنگ داد و نوشته ها شروع به محو شدن کردند نشانه ای از تقلبی بودن محصول خریداری شده است. استفاده از شارژهای تقلبی آسیب های زیادی به خصوص به باتری دستگاه وارد می کند و حتی ممکن است منجر به منفجرشدن باتری و بروز آتش سوزی شود.

هندزفری بلوتوث U-Level سامسونگ را اصل بخرید

حتما می پرسید چطور و یا از کجا؟ هندزفری های بلوتوث و گردنی تکنولوژی جدید نیست، اما همچنان از جمله لوازم جانبی مورد استفاده و پرکاربرد بین افراد است. سامسونگ نیز در تولید این محصول همچنان ابتکارهای قابل توجهی را از خود نشان می دهد. هندزفری بلوتوث سامسونگ جدیدترین نسل از هندزفری های است که این برند آشنا به بازار ایران عرضه داشت.

هدفونی منعطف، دارای بلوتوث و گردنی که در عین ظاهری زیبا، طراحی سبک و کاربری راحتی که دارد کیفیت بسیار مطلوبی داشته و رضایت مخاطبین را به خوبی جلب کرده است. اما نمونه های تقلبی بسیاری نیز از این محصول در بازار وجود دارد که با کمی دقت می تواند متوجه تقلبی بودن آن بشوید.

در نمونه تقلبی هندزفری بلوتوث U-Level آرایش دکمه های کاربری برروی بدنه، محل قرارگیری و حتی طراحی آنها کاملا مشهود است. همچنین در دفترچه راهنمای محصول می توانید غلط های املایی بسیاری نیز پیدا کنید.

یکی دیگر از نشانه های تقلبی بودن محصول عدم استفاده از رنگ قرمز در دکمه خاموش و روشن محصول است. همچنین برند Level در جعبه محصول حک نمی شود. هندزفری بلوتوث سامسونگ قیمت نسبتا بالایی دارد و در سایت های خارجی نمونه تقلبی آن به قیمت 12 دلار به فروش می رسد. پس قیمت محصول می تواند یکی دیگر از راهنماهای شما در خرید محصول باشد.

بهترین راه برای خرید لوازم جانبی اصل برای گوشی های هوشمند چیست؟

مسلما داشتن اطلاعات کامل یکی از بهترین راه هایی است که می توانید برای خرید محصولات اصلی به کار ببرید، اما لزوما ساده ترین راه نیست. یکی از راه های شما برای اطمینان در خرید می تواند تهیه محصول از فروشگاه های معتبر باشد.

امروزه فروشگاه های آنلاین و فیزیکی بسیاری وجود دارد که به فروش انواع محصولات جانبی مشغول هستند، اما همه آنها اعتبار لازم را ندارند. فروشگاه جانبی با سابقه ای موفق در فروش انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند یکی از فروشگاه های آنلاینی است که در آن می توانید انواع لوازم جانبی اصل را در کوتاهترین زمان ممکن خریداری کنید. بیاد داشته باشید که به قول معروف «هرچقدر پول بدهید، همانقدر آش می خورید» پس در خرید محصولات اصلی انتظار قیمت کم نداشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی