ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سپ در فهرست 20 شرکت برتر صنعت پرداخت دنیا قرار گرفت

بنا بر آخرین گزارش نیلسون ریپورت، پرداخت الکترونیک سامان جزو 20 شرکت برتر در جمع مهم‌ترین پذیرنده‌های پرداخت دنیا شناخته شد. به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سامان، نشریه نیلسون ریپورت در آخرین شماره خود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بنا بر آخرین گزارش نیلسون ریپورت، پرداخت الکترونیک سامان جزو 20 شرکت برتر در جمع مهم‌ترین پذیرنده‌های پرداخت دنیا شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سامان، نشریه نیلسون ریپورت در آخرین شماره خود در سال جدید با بررسی دقیق فعالیت شرکت های پرداختی در دنیا سپ را با 4 پله رشد، در میان 20 شرکت برتر دنیا در صنعت پرداخت الکترونیک جهان در ردیف نوزدهم نشاند.

بنابراین گزارش در فهرست 150 شرکتی این نشریه در سال گذشته هم پرداخت الکترونیک سامان با رشد چشمگیر از ردیف 26 به ردیف 23 صعود کرده بود که این گوی سبقت را امسال از دیگر شرکت‌ها ربود و در میان 20 شرکت برتر دنیا در صنعت پرداخت الکترونیک جهان درخشید.

نشریه اقتصادی نیلسون ریپورت نشریه‌ای است که بیش از ۴۷ سال به‌صورت اختصاصی در زمینه سیستم‌های پرداخت در دنیا منتشرشده و توانسته توجه ویژه بازیگران اصلی این صنعت در دنیا را به خود جلب کند. این نشریه معمولا در ماه‌های آخر سال میلادی گزارش‌های بررسی خود از وضعیت فعالیت شرکت‌های پرداخت الکترونیک دنیا را منتشر می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مجید
    مجید | ۱۷ مهر ۱۳۹۸

    جالبه به پرداخت ملت شده ۱۵ ام، کلی از شرکت های ایرانی دیگه هم تا رتبه ۵۰ ام هستند!

مطالب پیشنهادی