ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بیمه‌بازار، محبوب‌ترین برند بیمه آنلاین کشور

در جشنواره برند محبوب که به صورت سالیانه برگزار می‌شود، مشتریان در گروه‌های مختلف کالا و خدمات، به برندهای مورد نظر خود رای داده و آنها را از نظر ویژگی‌های مختلف با یکدیگر مقایسه می‌کنند. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در جشنواره برند محبوب که به صورت سالیانه برگزار می‌شود، مشتریان در گروه‌های مختلف کالا و خدمات، به برندهای مورد نظر خود رای داده و آنها را از نظر ویژگی‌های مختلف با یکدیگر مقایسه می‌کنند. در پایان جشنواره نیز برندهای برتر در هر کدام از گروه‌ها معرفی می‌شوند.

در این جشنواره از نظرسنجی مردمی برای شناسایی میزان محبوبیت شرکت‌های فعال در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده می‌شود. شرکت‌کنندگان در نظرسنجی با توجه به ویژگی‌های تاثیرگذار در محبوبیت یک برند، آنها را در گروه‌های مختلف رتبه‌بندی می‌کنند.

در گروه صنایع مرتبط با «بانک و بیمه» و در زیرشاخه بیمه‌های آنلاین، بیمه‌بازار توانست با کسب بیشترین امتیاز، عنوان محبوب‌ترین برند بیمه آنلاین کشور را از آن خود کند.

بیمه‌های آنلاین، سامانه‌های نوپا در صنعت بیمه

حدود سه سال است که اینشورتک‌ها یا همان بیمه‌های آنلاین، که در واقع پلتفرم‌های مقایسه و خرید آنلاین بیمه در کشور هستند، شروع به کار کرده‌اند. اگرچه در بسیاری از کشورها خدمات آنلاین مالی و بیمه‌ای شناخته شده است، اما در کشور ما این برندها هنوز نوپا محسوب می‌شوند و درصد بالای از افراد هنوز خرید سنتی و حضوری بیمه را ترجیح می‌دهند. با این حال استارت‌آپ‌های فعال بیمه آنلاین در کشور طی سه سال گذشته، تلاش داشته‌اند تا با معرفی مزایای خرید آنلاین بیمه و تاکید بر امکان مقایسه قیمت و شرایط بیمه‌گران مختلف، و همین‌طور جلب اعتماد خریداران سنتی بیمه، بازار هدف خود را به خرید آنلاین بیمه تشویق کنند. با وجود تمام تفاوت‌ها، شرکت‌های آنلاین بیمه زیر نظر بیمه مرکزی فعالیت می‌کنند و دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند.

رای مشتریان به اولین استارت‌آپ بیمه آنلاین کشور

در ششمین دوره جشنواره برند محبوب، از مشتریان بیمه‌های آنلاین، نظرسنجی شد که کدام یک از این برندها، در ارائه خدمات به کاربران موفق‌تر عمل کرده. بیمه‌بازار، که اولین استارت‌آپ بیمه‌ای کشور است، در نظرسنجی توانست با کسب بیشترین رای، عنوان برند محبوب بیمه آنلاین را کشور را کسب کند. در این نظرسنجی ویژگی‌هایی از قبیل کیفیت و سهولت دریافت خدمات، قابلیت اطمینان، و پشتیبانی مناسب پس از خرید، مورد سنجش قرار گرفت و مشتریان، بیمه‌بازار را دارای این ویژگی‌ها دانستند.

برگزاری اختتامیه جشنواره در دانشگاه صنعتی شریف

اختتامیه ششمین جشنواره ملی برند محبوب، در تاریخ ۲۲ مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در این مراسم از برند‌هایی که در ده گروه مختلف کالا و خدمات توانستند عنوان برند محبوب را کسب کنند، تجلیل شد. محمدرضا فرحی، بنیان‌گذار بیمه‌بازار در این مراسم برای دریافت تندیس زرین برند محبوب بیمه آنلاین، حضور پیدا کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی