ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

انتشار افسانه چشم‌هایت با حمایت مادیران

با امضای یک توافق نامه بین بابک ثقفی مدیر عامل مادیران و همایون شجریان و علیرضا قربانی، هنرمندان سرشناس موسیقی ایرانی، ایکس‌ویژن حامی رسمی آلبوم «افسانه چشمهایت» شد. «افسانه چشم‌هایت» نخستین آلبوم مشترک این دو ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با امضای یک توافق نامه بین بابک ثقفی مدیر عامل مادیران و همایون شجریان و علیرضا قربانی، هنرمندان سرشناس موسیقی ایرانی، ایکس‌ویژن حامی رسمی آلبوم «افسانه چشمهایت» شد.

«افسانه چشم‌هایت» نخستین آلبوم مشترک این دو هنرمند سرشناس است که مادیران با شعار «این شنیدن دیدنی است» به استقبال انتشار آن رفته است. قرار است این آلبوم در روز 19 آبان ماه جاری در یک مراسم ویژه رونمایی شود.

مهیار علیزاده آهنگسازی این آلبوم را به عهده داشته است. او درباره این آلبوم توضیح می‌دهد: «اشعاری برای این آلبوم انتخاب شده که حضور دو خواننده را توجیه کند. همایون شجریان و علیرضا قربانی در این آلبوم نقش‌های متفاوتی دارند که در نیمی از آن مشغول گفت و گو با یکدیگرند».

با امضای یک توافق‌نامه بین بابک ثقفی مدیر عامل مادیران و همایون شجریان و علیرضا قربانی هنرمندان سرشناس موسیقی ایران، ایکس ویژن حامی رسمی آلبوم «افسانه چشمهایت» شد.

فضای اکثر قطعات ساخته شده از آلبوم «افسانه چشم‌هایت»، ارکسترال است. به گفته او در یکی از قطعات از سازهای ایرانی هم استفاده شده‌است. این گزارش حاکی از آن است که نوازندگان این آلبوم ترکیبی از نوازندگان ایرانی و اروپایی هستند که ارکستر فیلارمونیک متروپلیتن پراگ بخش اعظم آن را نواخته است. البته هرچند این آلبوم در شهر پراگ ضبط شده اما در بعضی قطعات نوازندگان ایرانی سازهای کلاسیک نیز به هنرنمایی پرداخته‌اند. در این آلبوم برای نخستین بار شعر «درد مشترک» سروده احمد شاملو، در کنار اشعاری از شاعران برجسته معاصر ایران نظیر، هوشنگ ابتهاج (سایه)، سیمین بهبهانی، شفیعی کدکنی، مهدی اخوان ثالث و علیرضا کلیایی هم‌خوانی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی