ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کوماکس
رپورتاژ آگهی

3 نکته که هنگام خرابی آیفون تصویری باید رعایت شود

امروزه استفاده از سیستم آیفون تصویری بسیار شایع تر از گذشته شده و کمتر منازل و یا شرکت هایی را خواهیم یافت که از این سیستم بهرهمند نباشند. آیفون تصویری نیز مانند سایر لوازم الکترونیکی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه استفاده از سیستم آیفون تصویری بسیار شایع تر از گذشته شده و کمتر منازل و یا شرکت هایی را خواهیم یافت که از این سیستم بهرهمند نباشند.

آیفون تصویری نیز مانند سایر لوازم الکترونیکی پس از گذشت چند سال از عمر خود دچار مشکلات و خرابی هایی می شود، ما قصد داریم در این مقاله نکاتی را برای شما بیان کنیم که هنگام بروز خرابی آیفون تصویری هزینه های شما را کاهش بدهد و از ایجاد آسیب های احتمالی در سایر تجهیزات جلوگیری شود. با ما همراه باشید...

قبل از بیان نکات لازم است خودمان را معرفی کنیم. مجموعه کوماکس تصویر بیش از دو دهه است که بصورت تخصصی در زمینه تعمیر آیفون تصویری فعالیت دارد و امروز می خواهیم تجربه بیست ساله خود را در اختیار شما قرار بدهیم.

اقداماتی که هنگام خرابی آیفون تصویری باید انجام بدهیم

۱- جدا کردن سیستم از برق

مهم ترین اقدامی که هنگام خراب شدن آیفون تصویری لازم است انجام شود، جدا کردن قطعه آسیب دیده از برق می باشد. بار ها مشاهده شده است که پس از خراب شدن یکی از اجزاء سیستم آیفون تصویری، سایر قطعات موجود در مدار نیز دچار آسیب شده است. پس اولین اقدام بعد از بروز مشکل قطع برق سیستم است.

۲- استفاده از خدمات تعمیر در محل

پیشنهاد کوماکس تصویر به شما استفاده از خدمات تعمیر در محل می باشد. زیرا در صورت باز کردن پنل جلوی درب و یا مانیتور و انتقال آن به تعمیرگاه ممکن است مشکلاتی از قبیل آسیب دیدن پنل و مانیتور، به هم ریختن و یا اتصالی در سیم کشی و... رخ دهد که هزینه تعمیرات شما را چندین برابر می سازد. اما خدمات تعمیر آیفون تصویری در محل علاوه بر صرفه جویی در زمان شما باعث جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی نیز خواهد شد.

کوماکس

۳- بکارگیری تعمیرکاران متخصص

توصیه همیشگی ما به مشتریان بکارگیری تعمیرکار متخصص برای رفع مشکلات آیفون تصویری می باشد. نمونه های زیادی مشاهده گردیده که به علت نصب و تعمیرات غیر اصولی توسط افراد برقکار و غیر متخصص منجربه بروز خسارات سنگین شده است و جهت رفع مشکل نیاز به تعمیرات اساسی و حتی تعویض سیم کشی ساختمان بوده است.

در صورتی که تعمیرکار متخصص برای رفع ایراد آیفون تصویری خود سراغ ندارید، کوماکس تصویر به عنوان یک تیم تخصصی تعمیرات آیفون تصویری در تهران آماده خدمت رسانی به شماست.

خدمات تعمیر آیفون تصویری کوماکس، هیوندای، کنوی و سوزکی از برند های خارجی و تعمیر آیفون تصویری آلدو، الکتروپیک، سیماران، تابا و کامکث از برند های ایرانی تحت پوشش مجموعه کوماکس تصویر قرار می گیرد. شایان ذکر است کوماکس تصویر جهت اطمینان خاطر مشتریان خدمات خود را گارانتی کیفی می کند.

کوماکس

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم روش هایی که باعث کاهش خسارات به هنگام خراب شدن آیفون تصویری کاربرد دارد را برای شما توضیح بدهیم. جدا کردن آیفون تصویری از برق، استفاده از خدمات تعمیر در محل و بکارگیری تعمیرکاران مجرب و متخصص باعث کاهش هزینه های شما و جلوگیری از بروز مشکلات در آینده می شود.

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا رزرو وقت برای تعمیرات آیفون تصویری می توانید به وب سایت کوماکس تصویر مراجعه نمایید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم...

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی