ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ام وی ام ایکس 55، شاسی بلند محبوب مدیران خودرو به بازار می آید

شرکت مدیران خودرو، موفقیت خود را در سال 1389 با عرضه کراس اوور شهری ایکس 33 رونق بخشید. این خودرو تا کنون همواره در خط تولید مدیران خودرو قرار داشته و پر فروش ترین محصول ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت مدیران خودرو، موفقیت خود را در سال 1389 با عرضه کراس اوور شهری ایکس 33 رونق بخشید. این خودرو تا کنون همواره در خط تولید مدیران خودرو قرار داشته و پر فروش ترین محصول این خودروساز نیز می باشد. در ارزیابی موسسه جی دی پاورز در کلاس کامپکت اس یو وی ها این  خودرو به همراه برادر کوچکترش ایکس 22 در دسته بهترین ها به لحاظ کیفیت قرار گرفته اند.

این شرکت پس از عرضه موفق خودروهای تیگو 5، تیگو7 و ایکس 22، سرانجام در نمایشگاه شانگهای 2017 خودروی ایکس 55 را رونمایی کرد که مورد توجه بسیاری قرار گرفت. بسیاری از افراد این محصول را موفق و خوش نام میدانند.

ام وی ام ایکس 55 به لحاظ طراحی دارای نوعی سادگی در کنار وقار است و شما طرحی کاملا اروپایی را در این خودرو می‌بینید، با سبک و استایلی مشابه محصولات مدرن فولکس واگن روبرو هستید.

در سال 2017 و همزمان با نمایشگاه فرانکفورت شرکت چری این خودرو را در کشور آلمان توسط رسانه ها مورد تست و بررسی قرار داد، بر اساس نتایج بدست آمده از تست ها ام وی ام ایکس 55 دارای هندلینگ و فرمان پذیری بسیار بالایی است.

ام وی ام ایکس 55

این خودرو خیلی زود سر از بازارهای صادراتی چری به کشورهای آمریکای جنوبی، روسیه و دیگر بازارها در آورد و توانست به یک خودروی مطلوب و موفق بدل گردد. در بازار برزیل این خودرو  توانست بسیاری از رقبای خود را شکست دهد و حتی جالب آن که مقایسه ای بین این خودرو و آئودی کیو3 در کشور برزیل صورت پذیرفت. همین موضوع نشان دهنده حضور پرقدرت و توان بالای ام وی ام ایکس 55 دارد.

این خودرو قرار است تا توسط شرکت مدیران خودرو، با موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 147 اسب بخار  و گیربکس 6 سرعته دوکلاچه در ایران عرضه شود. همچنین ام وی ام ایکس 55 مجهز به آپشن های مهم ایمنی و رفاهی چون دوربین 360، ایربگ های جانبی و پرده ایی خواهد بود  و به علاوه ساعت مچی هوشمند کنترل خودرو نیز به همراه آن خواهد بود که رقابت این محصول با خودروهای وارداتی چون سانگ یانگ تیوولی و نیسان جوک را بیشتر خواهد کرد. با توجه به ممنوعیت واردات خودرو و نبود خودروی لوکس و قابل توجه انتظار می رود قابلیت های بالای این محصول یک موفقیت قابل قبول در بازار ایران برای آن به همراه داشته باشد.

اخیرا شرکت مدیران خودرو در پیست اتومبیل رانی آزادی ام وی ام ایکس 55 را برای نمایندگی های خود تست نمود که بازخورد آن پس از تست بسیار مثبت ارزیابی گردید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی