ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آموزش کسب و کار اینترنتی با میهن وردپرس

امروزه با فراگیر شدن اینترنت و دستگاه‌های هوشمند، کسب‌وکارهای اینترنتی فراگیر شده است. حال اصلاً کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ اگر شما بتوانید از طریق اینترنت درآمدی کسب کنید صرفه نظر از کم یا زیاد بودن آن، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه با فراگیر شدن اینترنت و دستگاه‌های هوشمند، کسب‌وکارهای اینترنتی فراگیر شده است. حال اصلاً کسب‌وکار اینترنتی چیست؟

اگر شما بتوانید از طریق اینترنت درآمدی کسب کنید صرفه نظر از کم یا زیاد بودن آن، شما دارای یک کسب‌وکار اینترنتی هستید.

لزوم داشتن کسبوکار اینترنتی

یکی از سختی‌های کار اجبار به حضور داشتن در زمان معین و در مکان است اما در کسب‌وکار اینترنتی، شما در هر کجای دنیا که باشید حتی هنگام خواب نیز می‌توانید درآمد کسب کنید. استفاده از بستر اینترنت برای فروش کالا و خدمات راهکار بی‌نظیری است چراکه با استفاده از این راهکار شما مشتری خود را نیز محدود نمی‌کنید.

در کسب‌وکار اینترنتی شما این امکان را دارید تا محصول و یا خدمات خود را به جامعه بزرگ‌تری ارائه دهید و این‌گونه است که درآمد در کسب‌وکار اینترنتی بیشتر است.

اگر شما کسب‌وکار سنتی دارید می‌توانید با توجه به تلاش و پشتکار خود درآمد خود را تا چندین برابر افزایش دهید. همان‌طور که می‌دانید در کسب‌وکار اینترنتی برای کسب درآمد هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

وردپرس چیست؟

برای تبدیل کسب‌وکار سنتی به کسب‌وکار اینترنتی نیاز به یک سایت دارید.

برای طراحی یک وب‌سایت راه‌های زیادی پیش روی شما است که برای تمام این راهکارها نیازمند مهارت برنامه‌نویسی و طراحی یک وب‌سایت هستید و شما باید کد نویسی و طراحی یک سایت را بلد باشید. اگر در این زمینه مهارتی ندارید نگران نباشید، برای این موضوع راه‌حل ساده دیگری نیز پیش‌بینی‌شده مانند استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا.

سیستم‌های مدیریت محتوا به شما کمک می‌کنند در یک محیط ساده و روان تنها با چند کلیک وب‌سایت خود را طراحی و محتوای آن را مدیریت کنید. وردپرس یکی از این سیستم‌های مدیریت محتوا است که در حال حاضر محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین سیستم مدیریت محتوا دنیا است که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دنیا از آن برای مدیریت سایت خود استفاده می‌کنند. وردپرس در مقایسه با سایر سیستم‌های مدیریت محتوا دو مزیت بسیار مهم دارد که باعث هر چه بیشتر شدن محبوبیتش است. اولین مزیت مهم آن رایگان بودن این سیستم مدیریتی است و دوم open source یا همان متن‌باز بودنش است که این امکان دست شما را در ارتقا و انعطاف‌پذیری بالای سایت باز می‌گذارد. شما می‌توانید با هر مدل بیزینسی که در ذهن دارید سایت خود را طراحی کنید.
شاید فکر کنید طراحی سایت بسیار کار دشواری است اما برخلاف این عقیده شما می‌توانید با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس سایت خود را به بهترین نحو طراحی و مدیریت کنید.

با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا دیگر نیازی نیست هزینه‌های گزاف برای برنامه‌نویسی طراحی سایت پرداخت کنید و خود شما قادر خواهید بود سایت خود را راه‌اندازی کنید.

این سیستم مدیریت محتوا متن‌باز است، می‌توانید هر نوع شخصی‌سازی که می‌خواهید بر روی آن اعمال کنید. علاوه بر این‌ها قالب‌هایی زیبا نیز برای کارکردها و کسب‌وکارهای مختلف طراحی‌شده است و شما با توجه به نیازهای سایت خود می‌توانید قالب مناسب خود را انتخاب کرده  و در سایت خود استفاده کنید. شما به کمک این قالب‌ها و افزونه‌ها قادر خواهید بود تنها به کمک چند کلیک ساده وب‌سایت‌هایی حرفه‌ای با امکانات حرفه‌ای پیاده‌سازی کنید.

میهن وردپرس و آموزش کسب و کار اینترنتی

سایت میهن وردپرس با توجه به تجربه چندین ساله‌ای که در این زمینه دارد می‌تواند گزینه خوبی برای کمک به شما برای ساخت کسب‌وکار اینترنتی‌تان باشد. سایت میهن وردپرس به شما کمک می‌کند که از ابتدا کسب‌وکار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید. در این وب‌سایت برای تمامی سؤال‌های ذهن شما در ارتباط با راه‌اندازی یک وب‌سایت و چگونگی مدیریت آن آموزش‌های رایگان وجود دارد. همچنین شما می‌توانید از آموزش‌های این سایت در جهت رفع ابهامات خود در زمینه کسب‌وکار آنلاین استفاده کنید.

میهن وردپرس باهدف ایجاد مرجع کامل در زمینه وردپرس سعی می‌کند نیاز کاربران را در حوزه کسب‌وکار اینترنتی برطرف کند و همچنین در تلاش است به علاقه‌مندان این زمینه در هرچه پررونق‌تر کردن کسب‌وکارشان کمک کند..

در این وب‌سایت مقاله‌های رایگان برای تمامی مواردی که در سایت ممکن است با آن مواجه شوید، وجود دارد. آموزش وردپرس نیز به‌صورت رایگان در سایت میهن وردپرس موجود است. در سایت میهن وردپرس قالب‌های رایگان و حرفه‌ای زیبا و همچنین افزونه‌هایی برای انواع کسب‌وکارها قرار گرفته که می‌توانید از آن‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی خود استفاده کنید.

همین حالا می‌توانید از آموزش وردپرس بصورت رایگان در سایت میهن وردپرس استفاده کنید. اگر قصد دارید وردپرس را بصورت ویدیویی یاد بگیرید می‌توانید در دوره آموزش آنلاین وردپرس ثبت‌نام کنید. بعد از ساخت سایت خود، برای رساندن آن به درآمد می‌توانید در دوره جامع وبمستران طلایی ثبت‌نام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی