ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد با همیار زبان

آموزش زبان انگلیسی یکی از دغدغه های اساسی بیشتر مراکز آموزشی و آموزشگاه های معتبر کشور می باشد. در واقع به دلیل روزآمد بودن منابع آموزشی این موسسات نیز باید پذیرای این تغییرات و ارتقای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آموزش زبان انگلیسی یکی از دغدغه های اساسی بیشتر مراکز آموزشی و آموزشگاه های معتبر کشور می باشد. در واقع به دلیل روزآمد بودن منابع آموزشی این موسسات نیز باید پذیرای این تغییرات و ارتقای کیفی سطح آموزشی خودشان باشند. یکی از مواردی که می تواند مشوق و محرک اصلی این مراکز باشد شناسایی نیازهای آموزشی علاقه مندان زبان های خارجی به خصوص در زمینه آموزش زبان انگلیسی می باشد. به عبارت دیگر هر آموزشگاه زبان انگلیسی باید ضمن رعایت استانداردهای آموزشی وارد عرصه رقابت با سایر موسسات و آموزشگاه هایی شود که در همان مسیر سعی دارند تا به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست پیدا کنند.

شاید در تصوری که در ابتدا علاقه مندان زبان انگلیسی در این زمینه دارند صرفا وجود یک مرکز و آموزشگاه مجهز با تجهیزات و کلاس های مشخص و وجود اساتید برجسته به منظور آموزش زبان های مختلف باشد. با این وجود امروزه پیشرفت هایی که در عرصه تکنولوژی آموزشی ایجاد شده است حوزه آموزش زبان انگلیسی را نیز متحول کرده است. در واقع غیر از آموزشگاه های موجود که در سطح شهر و مناطق مختلفی به فعالیت می پردازند آموزش رایگان زبان انگلیسی و سایر زبان های معتبر نیز به صورت آنلاین انجام می گیرد که می تواند سطح مهارت های فرد را در زمینه زبان آموزی افزایش داده و از بسیاری جهات بر سایر روش های کلاسیک آموزشی ترجیح داده شود.

آموزش زبان انگلیسی و ضرورت تحول در این زمینه

زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک بخش بزرگی از جمعیت جهان مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه غیر از کشورهای اروپایی زبان های مختلفی از قبیل زبان هندی تا حدودی از این زبان متاثر شده که منجر به شکل گیری نوعی لهجه انگلیسی-هندی در این کشور شده است. حوزه های مختلف تجاری، ارتباطات و هر نوع پیشرفت  و گسترش در علوم مختلف کاملا با یادگیری و تسلط بر اصطلاحات و واژگان تخصصی آن مرتبط است. به بیانی دیگر یک سوی پل ترقی و پیشرفت در جامعه و  زبان انگلیسی دیگر از حدود و مرزهای یک قاره یا چند کشور فراتر رفته و  به یک قاره زبانی متفاوت و مستقل تبدیل شده است. با این وجود همانطور که اشاره کردیم وجود آموزشگاه و موسسات آموزشی در یک شهر به تنهایی به منظور یادگیری و پیشرفت زبان آموزان کافی نبوده بلکه لازم است تا فرد از سایر تکنیک ها و متدهای آموزشی نیز بهره مند شود. در واقع مزایای بهره مندی از روش های آنلاین بر سایر روش ها امری غیر قابل انکار است.

آموزش زبان انگلیسی و ضرورت تحول در این زمینه

مزایای استفاده از آموزش رایگان زبان انگلیسی

هر چند دلایل مختلفی به منظور آموزش رایگان زبان انگلیسی  وجود دارد با این وجود برخی از مهمترین ویژگی ها و مزیت های استفاده از آموزش رایگان زبان انگلیسی را که می تواند موجب جذب و تشویق بیشتر علاقه مندان و زبان آموزان می شود را به صورت زیر برشمرد:

  • دسترسی آسان و سهولت استفاده از روش آموزش رایگان زبان انگلیسی
  • عدم تحمیل هزینه های آموزشی به علاقه مندان و زبان آموزان
  • جذابیت بیشتر روش های آنلاین آموزشی
  • روزآمد بودن منابع و استفاده از متدهای آموزشی موثر

در ادامه این مطلب به بررسی و تشریح بیشتر این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

دسترسی آسان و سهولت استفاده از روش آموزش رایگان زبان انگلیسی

در بسیاری از موارد فرد ترجیح می دهد تا با در نظر گرفتن شرایط ارائه مطالب و منابع در این زمینه از روش های غیر حضوری بهره بگیرد. این روش ها که با استفاده از امکانات ساده ای از قبیل داشتن یک گوشی هوشمند و اینترنت می توان به آن دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده کرد. به عبارت دیگر سهولت استفاده از آموزش رایگان زبان انگلیسی از جمله دلایل عمده استفاده از این روش می باشد. شاید بتوان استفاده آسان از این روش را یکی از نخستین دلایل انتخاب آموزش آنلاین زبان انگلیسی برشمرد با این وجود توصیه می کنیم که زبان  آموزان از روش های  آنلاین به عنوان روش های مکمل آموزشی استفاده کنند چرا که با توجه به سطوح مختلفی که دارند این نوع دوره های آنلاین نیز متفاوت می باشد.

دسترسی آسان و سهولت استفاده از روش آموزش رایگان زبان انگلیسی

عدم تحمیل هزینه های آموزشی به علاقه مندان و زبان آموزان

در مواردی مشاهده شده است که برخی آموزشگاه ها غیر از تعرفه های موجود به دلیل نیاز به منابع مختلفی که اغلب دارای قیمت بالایی می باشند هزینه های جانبی دیگری را نیز برای زبان آموزان در نظر می گیرند که در اغلب موارد هر چند پرداخت هزینه ها اختیاری می باشد ولی به دلیل ضرورت استفاده از این منابع به ناچار زبان آموز نسبت به خرید یا پرداخت هزینه این منابع اقدام می کند. در روش آموزش آنلاین در واقع فرد می تواند از امکانات و خدمات آموزشی موجود به صورت رایگان یا با کمترین هزینه استفاده کند که در نوع خود می تواند برای زبان آموزان مفید واقع شود. همچنین غیر از هزینه های آموزشی هزینه های ایاب و ذهاب و نیز  عدم اتلاف وقت و انرژی فرد نیز می تواند در گرایش بیشتر علاقه مندان یادگیری و آموزش رایگان زبان انگلیسی موثر باشد.

جذابیت بیشتر روش های آنلاین آموزشی

در روش های آنلاین آموزشی از طریق فلش کارت، فیلم های سینمایی، سریال های معتبر زبان اصلی، انیمیشن و بازی های مختلف استفاده می شود. اپلیکیشن ها و افزونه های مختلفی که برای پلتفرم های معتبری چون اندروید یا آیفون و ویندوز نیز طراحی شده است می تواند به سهولت و سرعت بخشیدن به روند یادگیری زبان آموزان یاری برساند. قطعا دیدن و لذت بردن از فیلم ها یا انواع سرگرمی که موجب تقویت روند یادگیری می شود از هر نظر بر روش های خسته کننده و تکراری از قبیل استفاده مکرر از منابع مکتوب و قدیمی ارجحیت دارد. بنابراین عنصر جذابیت این منابع و عدم یکنواخت بودن منابع می تواند انگیزه مضاعفی را در علاقه مندان یادگیری زبان انگلیسی به وجود بیاورد. تنوع و غنای مطالب و منابع آموزش زبان انگلیسی می تواند از اصلی ترین دلایل رغبت بیشتر نوآموزان یا افرادی باشد که در سطوح مختلف در تلاش هستند تا به یادگیری این زبان محبوب و پرطرفدار بپردازند.

جذابیت بیشتر روش های آنلاین آموزشی

روزآمد بودن منابع و استفاده از متدهای آموزشی موثر

هر یک از منابع آموزشی و مستندات ارائه شده در آموزش رایگان بر اساس معیارها و استانداردهای آموزشی در سطح بین المللی می باشد.  بدین معنی که این منابع از هر نظر مورد تایید موسسات آموزشی معتبر جهانی می باشند و آموزشگاه های مطرح توانسته اند نتایج درخشانی را در این زمینه کسب نمایند. متدهای آموزشی که در آموزش زبان انگلیسی نیز مورد استفاده قرار می گیرد نیز توانسته است یادگیری زبان های مختلف را در زبان آموزان ارتقا بخشیده و به تحقق اهداف مورد نظر آنان منجر شود که از هر نظر قابل تامل می باشد.

هر آن چه که باید درباره آموزشگاه زبان انگلیسی همیار زبان بدانید

همیار زبان فقط یک آموزشگاه زبان انگلیسی نیست بلکه متشکل از چندین دپارتمان تخصصی برای سایر زبان های مرجع و پرکاربرد در سطح بین المللی می باشد. آموزشگاه همیار زبان با بهره گیری از روش های خلاقیت آمیز و نیز تجارب ارزنده ای که در زمینه آموزش زبان انگلیسی کسب کرده است در طول دوران فعالیت خود توانسته است به عنوان یکی از معتبرترین آموزشگاه هایی که به صورت آنلاین فعالیت می کند توانسته است خدمات شایان توجهی را در این زمینه به علاقه مندان و زبان آموزان ارائه نماید. مهمترین ویژگی هایی که موجب شده است تا همیار زبان از هر نظر به گزینه ای قابل اعتماد و تخصصی در این زمینه تبدیل شود را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

بهره مندی از توان، دانش و سوابق اساتید علمی و بومی زبان انگلیسی

در همیار زبان شما با مجموعه ای از اساتید حرفه ای در زمینه آموزش زبان های مختلف از جمله آموزش زبان انگلیسی مواجه هستید. این اساتید توانسته اند به صورت عملی و آکادمیک در این زمینه تجارب ارزشمندی کسب نمایند و آن را به زبان آموزان منتقل نمایند. اساتید این آموزشگاه دارای مدارک و رتبه های برتر علمی  در این زمینه می باشند که می تواند گواه تفاوت و تمایز همیار زبان با سایر آموزشگاه های موجود باشد.

بهره مندی از توان، دانش و سوابق اساتید علمی و بومی زبان انگلیسی

ارائه جدیدترین مطالب و مقالات در حوزه آموزش زبان های مختلف

مطالب منتشر شده در سایت های معتبر آموزشی همزمان در وب سایت همیا زبان نیز ارائه می شوند که می تواند زبان آموزان را با جدیدترین دستاوردهای آموزشی در این زمینه آشنا سازد.

تعیین سطح و برگزاری دوره های مرتبط با آزمون های آیلتس، تافل و سایر آزمون های معتبر

برگزاری دوره های آیلتس و تافل به عنوان معتبرترین و مهمترین آزمون های بین المللی نیز یکی دیگر از فعالیت های این آموزشگاه می باشد که می تواند زمینه مناسبی را به منظور آمادگی فرد برای شرکت و قبولی در آزمون نهایی فراهم نماید.

ارائه مدارک معتبر مطابق با هر سطح آموزشی

شما در پایان هر دوره می توانید گواهینامه آموزشی متناسب با همان دوره را دریافت نمایید. این مدارک از هر نظر قانونی بوده و مطابق معیارهای مورد قبول دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی بین المللی صادر می شوند.

پشتیبانی و مشاوره رایگان

شما هر زمان که دچار مشکلاتی در زمینه آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان ها شدید می توانید از پشتیبانی و مشاوره همیار زبان به صورت آنلاین و تلفنی استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی