ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

3 اپلیکیشن فوق العاده و جذاب برای حضور در دنیای مجازی

دنیای مجازی، دنیایی بزرگ و هیجان انگیز است که به ما این امکان را می دهد که با دوستان و عزیزان خود  در ارتباط باشیم و از حال و روز آنها باخبر شوید. در این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دنیای مجازی، دنیایی بزرگ و هیجان انگیز است که به ما این امکان را می دهد که با دوستان و عزیزان خود  در ارتباط باشیم و از حال و روز آنها باخبر شوید. در این نوشته می خواهیم 3 اپلیکیشن فوق العاده برای حضور در دنیای مجازی را به شما معرفی کنیم. این 3 برنامه، جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین اپلیکیشن های موبایلی هستند که استفاده از آنها راحت و لذت بخش است. از شما می خواهیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

3 اپلیکیشن فوق العاده برای حضور در دنیای مجازی را بشناسید!

3 اپلیکیشن زیر، جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین برنامه ها در اینترنت هستند:

  1. واتس اپ
  2. اینستاگرام
  3. اسنپ چت

با ما همراه باشید تا با ویژگی های این 3 برنامه جذاب و محبوب بیشتر آشنا شوید.

واتساپ: با واتساپ، چتِ خفن طور را تجربه کنید!

دانلود واتساپ

واتساپ، یک اپلیکیشن محبوب و قدرتمند است که امکانات بسیار جذابی دارد. با اپلیکیشن WhatsApp ، شما می توانید برای دوستان خود پیام متنی بفرستید، برای آنها استیکر ارسال کنید، با دوستان خود تماس تصویری و تماس صوتی برقرار کنید و با کمترین هزینه، با عزیزان خود در ارتباط باشید.

در حال حاضر در ایران، واتس اپ محبوب ترین و پرکاربردترین پیام رسان است و افراد زیادی از این اپلیکیشن فوق العاده برای ارتباط با دیگران استفاده می کنند. جذابیت و کیفیت WhatsApp بالا است و بسیاری از افراد در برنامه واتس آپ حضور دارند.

با قابلیت ها و امکانات اپلیکیشن واتس آپ بیشتر آشنا شوید!

از جمله امکانات اپلیکیشن واتساپ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب و استفاده از اپلیکیشن واتساپ رایگان است و شما برای ارتباط با افراد، هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.
  • در اپلیکیشن واتساپ ، شما می توانید متن و استیکرهای دلخواهتان را برای دیگران ارسال کنید.
  • واتس آپ قابلیت تماس صوتی را دارد و شما می توانید با اتصال به اینترنت، تماس صوتی رایگان برقرار کنید.
  • اگر از دوستان و عزیزان خود دور هستید و می خواهید با آنها تماس تصویری داشته باشید، می توانید با کمک واتس اپ تماس تصویری باکیفیت برقرار کنید.
  • واتس اپ سرعت بالایی دارد و به همین دلیل، بسیاری از افراد دوست دارند از این اپلیکیشن برای برقراری ارتباط استفاده کنند.
  • اموجی های موجود در واتس اپ بسیار زیبا و جذاب هستند و شما می توانید از آنها برای انتقال احساسات خود استفاده کنید.
  • WhatsApp این قابلیت را دارد که برای دیگر افراد، ویس ضبط کنید و سپس ویس ضبط شده را برای آنها ارسال کنید.
  • اپلیکیشن واتس اپ را می توان در گوشی های اندروید و آیفون نصب کرد و از این نظر، هیچ محدودیتی ندارد. نسخه ویندوزی اپلیکیشن واتس آپ نیز طراحی شده است و شما می توانید از واتس اپ در کامپیوتر و لب تاب خود نیز استفاده کنید.
  • محیط کاربری واتس اپ بسیار ساده و زیبا است و شما می توانید به راحتی از واتس اپ برای برقراری ارتباط استفاده کنید.
  • شما می توانید اکانت واتس اپ داخل گوشی اندرویدی یا گوشی آیفون خود را به نسخه ویندوز متصل کنید و با همکاران و مدیران خود نیز مکالمه داشته باشید.
  • یکی از قابلیت های واتس اپ جدید این است که شما می توانید مکان خود را به اشتراک بگذارید تا دیگران، راحت تر آدرس شما را پیدا کنند.
  • از دیگر ویژگی های واتساپ این است که می توانید فایل های مختلف مانند فایل متنی، ویدئو، پادکست و... را برای دیگر افراد ارسال کنید.
  • در واتس اپ، امکان ایجاد گروه وجود دارد و این موضوع، به شما این امکان را می دهد که با دوستان و عزیزان خود در یک گروه خاص باشید و گروهی چت کنید و لذت ببرید.
واتساپ را داغِ داغ استفاده کنید!

اگر می خواهید از امکانات و ویژگی های جالب و جدید اپلیکیشن واتس اپ بهره مند شوید، باید جدیدترین نسخه WhatsApp Messanger را دانلود کرده و آن را روی گوشی همراه، تبلت یا لب تاب خود نصب کنید. اگر می خواهید از به‌روزترین نسخه واتس اپ در گوشی تلفن یا کامپیوتر خود استفاده کنید، از شما دعوت می کنیم تا جدیدترین نسخه واتساپ را از وب سایت androidtime دریافت کنید. دانلود پیام رسان واتس اپ از وب سایت اندروید تایم بسیار آسان است و شما می توانید خیلی سریع این اپلیکیشن را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

با اپلیکیشن اینستاگرام، عکس و ویدئوهای جذاب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

دانلود اینستاگرام

یکی دیگر از اپلیکیشن های بسیار محبوب، اپلیکیشن اینستاگرام است. در فضای اینستاگرام، شما می توانید عکس و ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارید، از حال و روز دوستان و عزیزان خود باخبر شوید، با دوستان خود چت کنید، استوری های دیگران را ببنیید، جدیدترین اتفاقات دنیای مد و زیبایی و سایر اخبار جذاب را دنبال کنید، وسایل موردنیاز خود را پیدا کرده و آنها را بخرید، کلیپ های جذاب را مشاهده کنید و از دنیای جذاب اینستاگرام لذت ببرید.

آیا از قابلیت های جذاب اینستاگرام خبر دارید؟

قابلیت های جذاب زیر، باعث شده است که این برنامه، بسیار محبوب و پرطرفدار شود:

  • در اپلیکیشن اینستاگرام، شما می توانید عکس ها و ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارید و عکسهای دوستان خود را مشاهده کنید.
  • در اینستاگرام، شما می توانید عکس های خود را با فیلترها و افکت های رایگان درست کنید و به اشتراک بگذارید.
  • در اینستاگرام، امکان ارسال پیام به صورت دایرکت وجود دارد و شما می توانید با دیگران چت کنید.
  • در اینستاگرام، امکان ارسال voice وجود دارد و شما می توانید برای دیگران صوت ارسال کنید.
  • در قسمت IGTV اینستاگرام، شما می توانید فیلم ها و کلیپ های طولانی را مشاهده کنید.
  • در اینستاگرام، بخشی برای استوری وجود دارد و شما می توانید از حال لحظه ای دوستان خود باخبر شوید.
  • در اینستاگرام، شما می توانید لایو برگزار کنید و با دیگران به صورت زنده حرف بزنید یا در برنامه لایو دیگران شرکت کنید.
  • در اینستاگرام، امکان ایجاد گروه وجود دارد و شما می توانید با دیگر افراد، در یک گروه عضو شوید تا از تصاویر و ویدئوهای مشترک استفاده کنید.
  • با کمک اینستاگرام، شما می توانید یک فروشگاه اینستاگرامی داشته باشید و محصولات و کالاهای خود را در اینستاگرام بفروشید. بسیاری از افراد با کمک اینستاگرام، کسب درآمد می کنند.

همین حالا، جدیدترین نسخه اینستاگرام را دانلود و نصب کنید!

هر چند وقت یکبار، شرکت سازنده اپلیکیشن اینستاگرام،  نسخه جدید و به‌روز اینستاگرام را ارائه می دهد که امکانات و قابلیت های جدیدی دارد. اگر شما هم می خواهید از تمام امکانات اینستاگرام استفاده کنید، لازم است جدیدترین نسخه اینستاگرام را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

اگر می خواهید از به‌روزترین نسخه اینستاگرام در گوشی تلفن یا کامپیوتر خود استفاده کنید، از شما دعوت می کنیم تا جدیدترین نسخه اینستاگرام را از وب سایت androidtime دریافت کنید. دانلود اینستاگرام از وب سایت اندروید تایم بسیار آسان است و شما می توانید خیلی سریع این اپلیکیشن را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

با اپلیکیشن اسنپ چت، تصاویر خاص و جذاب بسازید!

دانلود اسنپ چت

یکی دیگر از برنامه های پرطرفدار و جذاب، برنامه اسنپ چت است. در برنامه snapchat، شما می توانید عکس های خاص و جذاب درست کنید و برای دوستان و عزیزان خود ارسال کنید. نکته ای که وجود دارد این است که تصاویر اسنپ چت، به صورت موقت ساخته می شود و بعد از چند ثانیه پاک می شوند! بسیاری از نوجوانها و جوانان از برنامه اسنپ چت برای درست کردن تصاویر خلاقانه استفاده می کنند. با کمک برنامه اسنپ چت، شما می توانید فیلترهای مختلف را روی عکسهای خود اعمال کنید، متن و تکست روی عکسها بگذارید، استیکرهای جالب را روی عکسهای خود قرار دهید و کارهای جالبی با عکسهای خود انجام دهید. شما می توانید عکسهای خود را با برنامه اسنپ چت درست کنید و در قسمت استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید تصاویر درست شده با اسنپ چت را ذخیره کنید، می توانید از آنها اسکرین شات بگیرید و در گالری تصاویر خود ذخیره کنید.

جدیدترین نسخه اسنپ چت را نصب کنید و تصاویر خود را جذاب تر و جالب تر کنید!

اگر می خواهید با کمک برنامه اسنپ چت، تصاویر جالب و متفاوت بسازید، همین حالا به سایت اندروید تایم بیایید و جدیدترین نسخه اسنپ چت را از وبسایت ما دریافت کنید. بعد از نصب اسنپ چت، می توانید از خودتان عکس بگیرید و با فیلترهای دلخواه خود، آنها را خاص تر و جذاب تر کنید.

چرا وب سایت اندروید تایم را برای دریافت برنامه ها انتخاب کنید؟

زیرا:

  • در وب سایت اندروید تایم، نسخه به‌روز و آپدیت تمام برنامه ها و بازی ها به سرعت منتشر می شود و شما می توانید جدیدترین برنامه ها را دریافت کنید.
  • سایت و سرور دانلود اندروید تایم در داخل کشور و در دیتاسنتر آسیاتک میزبانی می شود و ترافیک اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه می شود!
  • در وب سایت اندروید تایم، قابلیت جستجوی پیشرفته برای شما فراهم شده است و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی، برنامه موردنظر خود را پیدا کرده و آن را دانلود کنید.
  • دانلود برنامه ها و بازی ها از سایت اندروید تایم به صورت دانلود با لینک مستقیم انجام می شود و این موضوع، باعث سرعت و راحتی روند دانلود شده است.
  • تمام اپلیکیشن های سایت اندروید تایم رایگان هستند و برای دانلود و نصب آنها هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.
  • تعداد زیادی از افراد، اپلیکیشن های موردنظر خود را از وب سایت اندروید تایم دانلود کرده اند و همگی آنها از کیفیت برنامه ها و بازی ها راضی بوده اند.
  • تمام برنامه های و بازی های موجود در وب سایت اندروید تایم، توسط شرکت های معتبر و اصلی ساخته شده اند و در این وب سایت، هیچ برنامه مخربی وجود ندارد.
  • بعد از دانلود و نصب برنامه موردنظر خود، می توانید سوالات و مشکلات خود را با کمک تیم حرفه ای سایت اندروید تایم برطرف کنید.

پس همین حالا اپلیکیشن موردنظر خود را انتخاب کنید و خیلی راحت و سریع، برنامه خود را دانلود و نصب کنید. اگر دوست دارید برنامه های جذاب دنیای مجازی از جمله واتساپ، اینستاگرام و اسنپ چت را در گوشی همراه خود داشته باشید، این برنامه ها را از سایت اندروید تایم دریافت کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته همراه ما بودید از شما متشکریم. امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید از برنامه های جدید و جذاب سایت اندروید تایم، نهایت لذت را ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • reza afshari
    reza afshari | ۵ دی ۱۳۹۸

    قابلیتی که ازش خوشم اومده دانلود آن به صورت نیم بها محاسبه می شود?

  • h.salmanpour0601
    h.salmanpour0601 | ۵ دی ۱۳۹۸

    عالیه قشنگ ترین سایتی که تا الان دیدم???

  • Rahim Parast
    Rahim Parast | ۵ دی ۱۳۹۸

    خوب میشد اگه بصورت اپ دربیاد.

  • یاس کبود
    یاس کبود | ۵ دی ۱۳۹۸

    بعد از ۴سال بازدید کننده سایتتون
    میخام بهتون بگم اسم سایتتون رو بزارین سانسوراتو
    اگه قراره نظر برای سلامتی که بهتون جیره میدن بدیم دیگه چرا قابلیت کامنت زاشتید؟؟
    مقاله هایی هم که میزارید همه تبلیغات هست با تخریب دیگر برند ها

مطالب پیشنهادی