ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نگاهی به مشخصات ام وی ام ایکس 55 : از یک کانسپت جنجالی تا یک محصول جذاب

چینی ها  از 6 الی 7 سال پیش (نزدیک به یک دهه قبل)  صنعت خودروسازی خود را وارد مرحله جدیدی کردند و این مهم نیز به کمک طراحی زیبا و کیفیت معقول محصولات تولیشان صورت ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چینی ها  از 6 الی 7 سال پیش (نزدیک به یک دهه قبل)  صنعت خودروسازی خود را وارد مرحله جدیدی کردند و این مهم نیز به کمک طراحی زیبا و کیفیت معقول محصولات تولیشان صورت پذیرفت. حال نیز به سمت طراحی های جنجالی و مهندسی روز میروند تا وارد مرحله نهایی شوند.

از سالها پیش تولید کنندگان چینی با بهره از تجارت و همکاری برترین های دنیا  توانستند خودروهای مفهومی خود را معرفی نمایند که با تولید آن ها قدرت و پیشرفت چینی ها نمایان تر شده است. در سال 2014 شرکت خودروسازی چری که به عنوان بزرگترین صادر کننده خودرو از کشور چین شناخته میشود در نمایشگاه پکن خودروی مفهومی بتا را معرفی نمود ، که طراحی خاص آن بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت.

ایکس 55

طراحی خاص و تهاجمی و اسپرتی این خودرو حرف های بسیاری را برای گفتن داشت، با این حال  شرکت سازنده با گذاشتن وقت و زمان بسیار و انجام تست و آزمایشهای گوناگون در نهایت در سال 2017، در نمایشگاه پکن نسخه نهایی این خودرو را رونمایی کرد.

ام وی ام ایکس 55 با چهره خاص خود رونمایی شد تا بدل به یکی از کراس اوورهای موفق هم در بازار داخلی و صادراتی چین شود. اخیرا پس از مدتها انتظار، بالاخره ایکس 55 وارد بازار کشورمان شد تا با طراحی اسپورت و استایل خاص خود توجه بسیاری را به سمت خود جذب نماید.

ساعت کنترلی هوشمند این خودرو برای تنظیمات لازم نشان دهنده تکنولوژی به روز آن است تا در کنار موتور پر قدرت دوربو و گیربکس دوکلاچه، ایربگ های جانبی، دوربین 360، ترمز پارک برقی و اتوهلد ...... یک خودروی کامل و زیبا باشد، ایده زیبایی که با تبدیل به واقعیت خودرویی خاص و دوست داشتنی را پدید آورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی