ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راهکار اینترنت پیشگامان برای حفظ یک ارتباط دائم

پیشگامان از جمله شرکت های اینترنتی است که با درک تمام نیازهای مشترکین، با قول یک اینترنت ثابت با کمترین قطعی و اختلال سرویس های ADSL را ارائه می کند. قطع شدن اینترنت، این روزها ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پیشگامان از جمله شرکت های اینترنتی است که با درک تمام نیازهای مشترکین، با قول یک اینترنت ثابت با کمترین قطعی و اختلال سرویس های ADSL را ارائه می کند.

قطع شدن اینترنت، این روزها دغدغه ذهنی خیلی از افراد را تشکیل می دهد و در پاسخ به این دغدغه فقط می توان یک پاسخ یافت: «قطعی اینترنت در دنیای کاملا دیجیتال عصر حاضر به هیچ وجه قابل درک و پذیرفتن نیست». اختلال اینترنت تعداد زیادی از امور زندگی روزمره را به راحتی مختل می کند.

بر اساس آخرین طرح آمارگیری برخورداری خانوارها و استفاده افراد از فناوری اطلاعات و ارتباطات که توسط مرکز آمار ارائه شده است، بیشترین سهم کاربرد اینترنت در ایران مربوط به حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی است. بر اساس این آمار حدود 30 درصد از مردم ایران از اینترنت برای برقرای ارتباط به صورت متنی، صوتی و تصویری استفاده می کنند. اینترنت این روزها آرامش و دلگرمی خیال خانواده‌هاییست که در شهرها و حتی کشورهای مختلف و با مسافت های زیاد از هم زندگی می‌کنند. این خانواده ها با استفاده از اپلیکیشن های پیام‌رسان با یکدیگر در تماسند و راه ارتباط آنها به هم فقط این تماس های صوتی و تصویری و متنی است. در نتیجه بی اینترنت ماندن می تواند آرامش یک خانواده را به راحتی به هم بزند.

چک کردن ایمیل و پیام و اخبار از شبکه های اجتماعی و وب سایت های مختلف جز اولین کارهایی است که هر فرد در ابتدای روز با هدف آگاهی از خبرهای روز کشور و حتی جهان انجام می دهد.

جستجوی اطلاعات از طریق اینترنت راه کسب علم و دانش را مرتفع تر کرده است و همانطور که از آمار می توان دید در جایگاه دومین رده کاربرد اینترنت در کشورمان نیز قرار گرفته است. فعالیت بسیاری از کسب و کارها بدون اینترنت عملا غیر ممکن شده است. آمارها نشان می دهد که بسیاری از نقل و انتقال های مالی این روزها فقط از طریق اینترنت انجام می شود. داشتن یک اینترنت ثابت مطمئن یا همان ADSL به یک وسیله ضروری برای زندگی تبدیل شده است.

زندگی در دنیای بدون اینترنت هیچ تفاوتی با زندگی در تاریکی مطلق ندارد. قطعا داشتن یک اینترنت مطمئن ثابت در منزل یا محل کسب و کارمی تواند یک اطمینان خاطر یا دلگرمی بزرگ برای حفظ ارتباط باشد.

پیشگامان از جمله شرکت های اینترنتی است، که با درک تمام نیازهای مشترکین، با قول یک اینترنت ثابت با کمترین قطعی و اختلال سرویس های ADSL را ارائه می کند. علاوه بر سرویس های متنوع، سرویس منحصر به فرد پرترافیک این شرکت با اینترنت بین الملل ۵۰۰۰ گیگ معادل ۱۵۰۰۰ گیگ اینترنت داخلی، این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

با این حجم ترافیک، پیشگامان هیچ دغدغه ای نه تنها برای داشتن یک اینترنت مطمئن بلکه حتی برای تمام شدن ترافیک سرویس نیز باقی نگذاشته است.

برای دریافت این سرویس با نصب و راه اندازی رایگان و یا سایر سرویس های اختصاصی پیشگامان با پشتیبانی ویژه 24 ساعته می توانید با کلیک بر روی اینجا خرید کنید و یا اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید با شماره 1577 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Br0ken
    Br0ken | ۲۸ دی ۱۳۹۸

    اینترنت فیبر گرفتم اونم آشغاله چه برسه به ADSL که حتی توی ایرانم در حال منسوخ شدنه!

  • mo13deh
    mo13deh | ۲۸ دی ۱۳۹۸

    همشون یه آشغالن.... هیچ فرقی ندارن...تلفن بی سیم روی این خط دارید؟... . خطتون نویز داره... مودمتونو مستقیم وصل کنید... اینم تمام جواباشونه

  • herogame
    herogame | ۲۸ دی ۱۳۹۸

    پیشگامان یکی از مزخرف ترین ISP های کشور (البته این به معنی بهتر بودن ISP دیگه نیست همشون به یه اندازه فاجعه هستن) بعد از 4 - 5 سال استفاده دارم میگم این تبلیغات برای مردم خارج نشین جواب میده اما داخل همه میدونیم چی به چیه

مطالب پیشنهادی