ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پروژه 6040 حرف آخر و صد روز طلایی تا کنکور 99

سرنوشت سازترین آزمون که پیش روی هر فردی است و کمتر خانه ای است که تا کنون جو کنکور وارد آن نشده باشد . اما هر آزمونی نیازمند ابزار مورد نیاز خود است برای آزمون ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سرنوشت سازترین آزمون که پیش روی هر فردی است و کمتر خانه ای است که تا کنون جو کنکور وارد آن نشده باشد . اما هر آزمونی نیازمند ابزار مورد نیاز خود است برای آزمون کنکور نیز ابزار مورد نیاز همان منابع است که به دلیل گستردگی منابع انتخاب بهترین منبع برای کنکور جزو سخت ترین کار های ممکن است به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا به معرفی بهترین منابع موجود در کنکور و معرفی برترین موسسه آموزشی با بالاترین بازدهی بپردازیم که هر سال نتایج درخشانی را به جای می‌گذارد و در سال 98 هم با کسب 51 رتبه زیر 300 به عنوان برترین موسسه آموزشی کنکور شناخته شد.

مهندس عبدالرضا منتظری مدرس نام آشنا ریاضی کنکور ایران در سال 1390 اقدام به احداث موسسه حرف آخر نمود که سبک جدیدی از آموزش را به داوطلبان ارائه دهد. این سبک که به پویا نمایی مشهور است کلیه دروس را بر دو پایه اصلی شهودی سازی و استفاده از الگو به جای فرمول آموزش می‌دهد و تا کنون به دلیل چنین سبک آموزشی موفق به دریافت مدارک افتخاری معتبر بین المللی از سازمان هایی نظیر یونسکو و دانشگاه فرانسه شده است و با نتایج درخشان خود به صورت نشر دیجیتال آموزش را در اختیار داوطلبان کنکور سراسری قرار می‌دهد. موسسه حرف آخر همان ابزاری است که با خیال راحت می‌توانید سرنوشت خود یا فرزندانتان را به آن بسپارید و رقم زدن نتیجه ای درخشان در کنکور را به آنان هدیه دهید.

با پروژه 6040 حرف آخر نظام جدید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید!

پیدا کردن بهترین منبع آموزشی همواره از دغدغه های اصلی والدین و فرزندان است اما با توجه به نتایجی که هر سال در این موسسه کسب می‌شود می‌توان با خیال راحت از منابع این موسسه استفاده کرد و از هر منبع دیگری اعم از کتاب و کلاس بی نیاز شد و با تدریس اساتید این مجموعه معلم خصوصی را با خود به خانه برد. از ویژگی های مهم این موسسه که بسیار در چشم است می‌توان به پشتبانی بی‌نظیر این موسسه اشاره کرد که به ازای دریافت محصولات علاوه بر گارانتی مادام العمر محصولات خدمات مشاوره ای ویژه به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که دیگر نیازی به صرف هزینه های کلان برای مشاوره نیست و دانش آموز از هر لحاظی پشتیبانی خواهد شد و خود را برای کسب بهترین نتیجه در کنکور آماده می‌سازد.

برنامه هایی که در کنار منابع این موسسه ارائه می‌شود به دو قسمت تقسیم می‌شود. برنامه 4 ماهه و برنامه دو ماهه. در برنامه 4 ماهه داوطلب صفر تا صد کنکور را همراه با حل تست انبوه و دوره های کامل مرور و جمع بندی و محک فقط در 4 ماه خواهد بست. اما مهمترین قسمت در این مجموعه این است که داوطلب در هر سطحی که باشد حتی اگر پس از چندین سال قصد شرکت مجدد در کنکور را داشته بدون هیچ ترس و نگرانی می‌تواند مشغول به آماده سازی خود برای کنکور باشد. دومین و پرطرفدار ترین برنامه از این مجموعه نیز برنامه 2 ماهه است که به پروژه 6040 حرف آخر نظام جدید معروف است و داوطلب فقط در 100 روز خود را برای کنکور آماده خواهد ساخت.

20 درصد از پروژه 6040 به صورت رایگان!!!!

پروژه 6040 حرف آخر نظام جدید از دو بخش پروژه 60 و پروژه 40 تشکیل شده است. در بخش اول داوطلب آموزش صفر تا صد را با همان مبنای پویا نمایی دریافت خواهد کرد و در 60 روز پرونده صفر تا صد آموزش را خواهد بست. این آموزش توسط برترین مدرسان کنکور ایران در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت و از لحاظ زمانی و اقتصادی بسیار به صرفه تر از سایر منابع آموزشی از جمله کلاس های آموزشی است. این آموزش کلا به صورت شهودی است یعنی دیگر خبری از وایت برد و ماژیک نیست بلکه کلیه دروس حتی درس دین و زندگی به صورتی شهودی آموزش داده می‌شود. اما عده ای از داوطلبان با حفظ فرمول مشکل فراوان دارند و اینجاست که الگو سازی به کمک این دسته از افراد می‌آید. با استفاده از الگو دیگر نیازی نیست داوطلب برای هر سوال یک فرمول به کار ببرد بلکه فقط با یک الگو کل سوالات را حل خواهد کرد و در این روش برای فصلی مانند حرکت شناسی که بیش از 40 فرمول دارد داوطلب فقط با یک الگو و بدون هیچ فرمولی قادر به حل کلیه تست های این فصل خواهد بود.

بعد از آموزش کامل و به پایان رساندن پروژه 60 داوطلب وارد پروژه 40 خواهد شد که در این پروژه زمان محک داوطلب و مهم تر از آن جمع بندی و مرور است. در پروژه 40 حرف آخر داوطلب 20 آزمون جامع و شبیه ساز کنکور دریافت خواهد کرد که تطابق هر سال تشابه زیادی با کنکور دارد. داوطلب در نصف روز یک آزمون را حل خواهد کرد و خود را محک خواهد زد و در یک روز و نیم دیگر با استفاده از پاسخنما که در هیچ آزمون و موسسه دیگری وجود ندارد نقاط ضعف خود را پوشش خواهد داد و یکبار کل دروس را مرور خواهد کرد یعنی در در40 روز داوطلب 20 بار کل دروس را مرور خواهد کرد و به این ترتیب با آمادگی کامل سر جلسه کنکور آماده خواهد شد. تمامی ویژگی های پروژه 6040 را می‌توانید در فروشگاه حرف اخر مشاهده کنید و سرنوشت کنکور خود را تضمین کنید.

برای دریافت 20 درصد از پروژه 6040 به صورت رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) کافیست با سایت مرکزی حرف آخر تماس بگیرید:

021-66576182

021-66566623

021-66576371

سایت مرکزی حرف آخر : harfeakharpub.com

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی