ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

جدیدترین متد طراحی اپلیکیشن موبایل در 2020

امروزه با افزایش کاربران گوشی های هوشمند نیاز به استفاده از اپلیکیشن های مختلف هم افزایش یافته است. تسریع و سهولت انجام بسیاری از کارهای روزمره با استفاده از اپلیکیشن موبایل طرفداران بسیاری پیدا کرده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه با افزایش کاربران گوشی های هوشمند نیاز به استفاده از اپلیکیشن های مختلف هم افزایش یافته است. تسریع و سهولت انجام بسیاری از کارهای روزمره با استفاده از اپلیکیشن موبایل طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از این رو بسیاری از کسب و کارها به فکر طراحی اپلیکیشن افتاده اند تا با ساخت اپلیکیشنی کاربردی یک پل ارتباطی مناسب با مشتری‌های خود داشته باشند.

از طرف دیگر، بسیاری از افراد ترجیح میدهند که خرید آنلاین را داشته باشند تا اینکه حضوری به فروشگاه ها مراجعه کنند. همچنین افزایش کاربران گوشی های هوشمند افراد را بر این واداشته است که سایت یا فروشگاه های خود را در قالب اپلیکیشن طراحی کنند. اپلیکیشن موبایل به دلیل دسترسی سریع تر کاربران و راحتی کار با آن طرفداران بسیاری دارد و کسب و کارهای کوچک و بزرگ با داشتن اپلیکیشن از رقبایی خود پیشی گرفته و بازار بزرگتری را به خود اختصاص می دهند. در واقع صاحبان کسب و کار با داشتن اپلیکیشن می توانند خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهند و راه های ارتباطی خود را با مشتریان را افزایش دهند.

تیم حرفه ای برنامه نویسان شرکت مهندسی کیان تجارت هر آنچه در دنیای اپلیکیشن قابل اجراست را طراحی و عملیاتی میکند.

شرکت مهندسی کیان تجارت با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی سایت، سئو، تبلیغات گوگل و بازاریابی اینترنتی با بکارگیری جدیدترین متدها و کدهای تخصصی برنامه نویسی و به روزترین روش های بازاریابی اینترنتی در حال فعالیت می باشد.

برخی از ویژگی های متمایز کننده گروه برنامه نویسی کیان با سایر شرکت های برنامه نویسی:

  • طراحی اپلیکیشن موبایل حرفه ای با جدید ترین متد روز
  • قابلیت ارتقا و توسعه
  • تحویل کار در سریع ترین زمان
  • مناسب ترین قیمت
  • پشتیبانی رایگان یکساله و آموزش نحوه کار با بخش های مختلف پنل و اپلیکیشن

مراحل طراحی اپلیکیشن موبایل در کیان تجارت:

  • بررسی نیاز مشتری در طی چند جلسه با حضور مشتری و کارشناسان کیان
  • طراحی Wireframe
  • طراحی ui توسط گرافیست های حرفه ای
  • پیاده سازی اپلیکیشن توسط برنامه نویسان بعد از تایید ui توسط مشتری
  • پشتیبانی رایگان به مدت یکسال
  • توسعه اپلیکیشن در صورت نیاز و خواست مشتری

انواع اپلیکیشن های موبایل:

طراحی اپلیکیشن موبایل با توجه به نیاز مشتری در دو نسخه اندروید و ios و طراحی و پیاده سازی می شود. اما به طور کلی اپلیکیشن موبایل باید به برای هر دو نسخه طراحی شود تا بر روی همه پلتفرم ها قادر به اجرا باشد و همچنین به همزمان قابلیت نصب بر روی تعداد زیادی دستگاه موبایل را داشته باشد. بیشتر کاربران موبایل در ایران از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند اما این را هم در نظر بگیرید که تعداد کاربران ios هم کم نیستند پس باید از متدی استفاده کرد که برای هر دو سیستم عامل قابل استفاده باشد.

مجموعه کیان تجارت از پلت فرم React Native برای طراحی اپلیکیشن های خود استفاده میکند و لازم به ذکر است که اینستاگرام و فیسبوک با این پلتفرم طراحی شده است. یکی از مزیت های اصلی React Native در مقابل سایر متدهای برنامه نویسی این است که با یک سورس کد می توان برنامه را در درو نسخه اندروید و ios اجرا کرد و این متد مقرون به صرفه تر از زمانیست که باید دو برنامه مختلف را طراحی کرد.

طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار:

امروزه طراحی اپلیکیشن نیازمندی در بخش ها و حوزه های مختلف کسب و کار طرفداران بسیاری پیدا کرده است. با طراحی چنین اپلیکیشنی در حوزه کسب و کار خود می توانید خرید، فروش و ثبت آگهی را به خود اختصاص دهید. اما باید به این نکته توجه کنید که شما برای طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار نیازمند به یک تیم متخصص و حرفه ای می باشید. چرا که اگر به دنبال موفقیت اپلیکیشن خود هستید باید مزیت و امکانات جدید در اپ خود تعریف کنید.

شرکت کیان تجارت با داشتن متخصصان و کارشناسان آماده ارائه پیشنهادات برای موفقیت اپلیکیشن شما است. همچنین داشتن تجربه و نمونه کارهای موفق اپلیکیشن در حوزه املاک، قطعات خودرو، چوب و ... این شرکت را از سایر شرکت ها متمایز کرده است.

قیمت طراحی اپلیکیشن در شرکت کیان تجارت:

با توجه به نیاز برخی از مشتریان محترم در خصوص طراحی اپلیکیشن ارزان و سریع و قابلیت به روز رسانی اپلیکیشن توسط مشتری، شرکت مهندسی کیان تجارت انواع اپلیکیشن های شخصی، شرکتی، سازمانی را با قیمتی ارزان و متناسب با نیاز شما ارائه می نماید.

امروزه  اکثر کاربران اینترنت می دانند که به علت افزایش تعداد صفحات اینترنتی و وب سایت ها در سراسر دنیا و همچنین در کشور خودمان، داشتن وب سایت دیگر مثل گذشته امتیاز خاصی محسوب نمی شود و آنچه باعث تمایز و برجسته شدن کسب و کار یا موسسه می شود ایجاد خلاقیت و نوآوری می باشد. طراحی اپلیکیشن های کاربردی و موفق با مزیت های جدید می تواند نوآوری به حساب آید و کسب و کار شما را می تواند متحول کند. در نتیجه قیمت اپلیکیشن بستگی به نیاز مشتری، ماژول و امکاناتی دارد که مشتری می خواهد.

نکاتی مهم برای طراحی اپلیکیشن که یک شرکت در طراحی آن باید رعایت کند:

یک شرکت حرفه ای باید تمامی جنبه های طراحی اپلیکیشن را بررسی و در طراحی آن بکار گیرد. طراحی اپلیکیشن برای تمامی پلت فرم ها، استفاده از نوآوری و خلاقیت، دوری از پیچیدگی، طراحی ui زیبا، شناخت نیازمندی های مارکت و به روز رسانی اپلیکیشن نکاتی که هستند که باید رعایت شوند تا اپلیکیشنی موفق داشته باشید.

شرکت کیان تجارت پس از تحویل اپلیکیشن، همواره گارانتی و پشتیبانی از محصولات خود را مد نظر قرار دارد و از رفع نقص و ایجاد تغییرات جزئی تا اعمال تغییرات کلی در صورت لزوم و اضافه نمودن قابلیت و امکانات جدید را برای اپلیکیشن های طراحی شده انجام می‌دهد.

نمونه کارهای اپلیکیشن که توسط تیم تخصصی کیان تجارت طراحی شده است:

  • طراحی اپلیکیشن استارت در حوزه فروش قطعات خودرو
  • اپلیکیشن پلاک در حوزه خرید، فروش، اجاره و رهن املاک
  • اپلیکیشن رابین در حوزه فروش چوب، یراق آلات و ...
  • اپلیکیشن بهزی در حوزه پسماندهای شهری
  • اپلیکیشن فروشگاهی لوتوس
  • اپلیکیشن کلون در زمینه فروش لودر، قطعات و لوازم جانبی آن
  • و....

در آخر ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که شرکت کیان تجارت مجموعه‌ای از بهترین متخصصان تحلیلگر، برنامه‌نویسان اپلیکیشن موبایل و گرافیست‌های حرفه‌ای را در کنار هم گردآورده است تا با افتخار انواع اپلیکیشن‌های موبایل را که مد نظر شماست طراحی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی