ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ترفندهای اساسی خرید بلیط هواپیما ارزان

افراد زیادی هستند که به طور مداوم با هواپیما سفر می کنند. این افراد ممکن است برای سفرهای کاری ناچار به خرید بلیط هواپیما باشند و یا جزو آن دسته از افرادی باشند که جهانگردی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

افراد زیادی هستند که به طور مداوم با هواپیما سفر می کنند. این افراد ممکن است برای سفرهای کاری ناچار به خرید بلیط هواپیما باشند و یا جزو آن دسته از افرادی باشند که جهانگردی و سفر به نقاط مختلف دنیا را برگزیده‌اند. شما به هر علتی نیازمند خرید بلیط هواپیما باشید، در تلاش هستند تا به صرفه ترین بلیط هواپیما را رزرو کنید. هرچه تعداد سفر های شما بیشتر باشد باید قیمت بلیط هواپیما برای شما مهمتر است. چرا که با مدیریت صحیح منابع مالی خود می توانید  سفر با کیفیت تری را پشت سر  بگذارید.

تیک بان یکی از سایت های معتبر گردشگری در این مقاله سعی می کند تا ترفندهایی را برای مسافرانی که به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان هستند بیاموزد. با استفاده از این روشها به راحتی می توانید ارزانترین و با کیفیت ترین پروازها را داشته باشید. سایت تیک بان توانسته در ارائه بلیط خارجی نام نیکویی را برای خود دست و پا کند. نام سایت خرید بلیط هواپیما ,قطار و اتوبوس تیک بان را می توانید در کنار سایت هایی چون Travelocity و Sky scanner ببینید.

جستجوی بلیط به صورت آنلاین

یکی از روش های موثر در دستیابی به ارزان ترین بلیط هواپیما، جستجوی بلیط به صورت آنلاین ایست. در این روش با مراجعه به سایت های معتبر گردشگری و فروش آنلاین بلیط به راحتی می توانید جدیدترین قیمتها را از ایرلاین های مختلف مشاهده کنید سپس با مقایسه آنها بهترین گزینه را انتخاب و رزرو نمایید. حتی می توانید از برنامه خرید بلیط هواپیما هم استفاده کنید.

خرید بلیط  هواپیما به صورت انفرادی

در سفر های دسته جمعی و خانوادگی معمولا افراد سعی میکنند تا بلیط را به صورت یکجا خریداری کنند در صورتی که می توانند برای کاهش هزینه ها، بلیط های مختلف را در ایرلاین های متفاوت جستجو کنند. در این صورت هر ایرلاین برای پرواز ظرفیت محدودی دارد و در آخرین لحظات پرواز قیمت بلیط ها را بسیار کاهش می دهد. به طور مثال می توانید برای هر کدام از اعضای خانواده بلیطی را از ایرلاین های متنوع رزرو کنید سپس در مقصد به یکدیگر بپیوندید.

اواسط هفته پرواز کنید

به طور معمول در همه جای دنیا روزهای تعطیل و یا اواخر هفته که تعداد متقاضیان خرید بلیط هواپیما بیشتر است، قیمت بلیط نیز افزایش پیدا می کند. برای مواجه شدن با این موضوع می توانید اواسط هفته را برای سفر خود انتخاب کنید. در این روزها بلیط هواپیما ارزانتر است.

از پرواز غیر مستقیم استفاده کنید

پروازهایی که در بین راه توقف دارند معمولا ارزانتر از پروازهای مستقیم هستند. اگر قصد دارید تا ارزانترین پرواز ها را تجربه کنید و زمان برای شما از اهمیت چندانی برخوردار نیست می توانید پروازهایی را انتخاب کنید که توقف طولانی مدت دارند.

سفر در تعطیلات را فراموش کنید

حتی الامکان سعی کنید از سفر کردن در تعطیلات اجتناب کنید. بهترین راهکار برای دستیابی به بلیط ارزان هواپیما این است که یک روز بعد از اتمام تعطیلات اقدام به پرواز کنید. به طور مثال 14 فروردین می تواند انتخاب شایسته ای برای آغاز سفر شما باشد.

بلیط های چارتر و لحظه آخری را فراموش نکنید

در هنگام مراجعه به سایت های فروش بلیط هواپیما بهتر است قیمت بلیط های سیستمی و چارتر را با یکدیگر  بررسی و مقایسه کنید. در برخی از مواقع می توانید با خرید بلیط لحظه آخری، بلیط هواپیمایی هما قیمت بلیط قطار تهیه کنید!

ایرلاین های معروف گرانتر هستند

به طور کلی سفر با شرکت های هواپیمایی بزرگ و معروف برایتان گران تمام می شود. گاهی ایرلاین هایی که اصلا با آنها آشنا نیستید می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.  بنابراین در هنگام رزرو بلیط به نام شرکت هواپیمایی دقت کنید و قیمت آنها را با دیگر ایرلاین ها مقایسه نمایید.

مسافت مهم است

این طبیعی است که هر چه مقصد دورتر باشد، قیمت بلیط هواپیما نیز گرانتر باشد. برای این که بتوانید هزینه کمتری برای خرید بلیط بپردازید، می توانید به مناطقی سفر کنید که به مبدأ شما نزدیک تر هستند.

با تور سفر کنید

اگر در شهر مقصد مکانی برای اقامت ندارید و علاوه بر بلیط به رزرو هتل هم نیاز دارید بهتر است سفر با تور را تجربه کنید. تورها علاوه بر بلیط هواپیما مشکل اقامت را برای شما حل می کنند و قیمت مناسب تری را به شما  پیشنهاد می دهند. سفر با تور در چنین شرایطی که مردم درگیر کرونا ویروس هستند، توصیه نمی شود.

سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران طی سخنانی در بین خبرنگاران درباره آخرین تصمیم های ستاد مبارزه با ویروس کرونا در این کشور گفت: به جای قرنطینه شهرها، محدودیت عبور و مرور افراد مشکوک به ابتلای ویروس کرونا در بین شهرها اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: در ورودی شهرها که پر تردد است، اکیپ‌ های وزارت بهداشت مستقر می‌شوند و درجه حرارت بدن را با تب سنج‌های دیجیتال می‌سنجند. افراد مشکوک متوقف و 14 روز قرنطینه می شوند.

 عضو شبکه های اجتماعی باشید

امروزه با پیشرفت های دنیای الکترونیک علاوه بر مراجعه به سایت های گردشگری و خرید آنلاین می توانید عضو شبکه های مختلف اجتماعی شوید و از این طریق در جریان تخفیفات ویژه و آفرها قرار بگیرید. همچنین با نصب اپلیکیشن فروش بلیط هواپیما میتوانید در هر زمان و مکان به خرید بلیط دسترسی داشته باشید.

در پایان برای خرید بلیط هواپیما به شما پیشنهاد می کند تا با مراجعه به آدرس https://tikban.com از انواع بلیط هواپیما با قیمت های مناسب و اقتصادی بهره مند شده و سفری لذت بخش را با خانواده و دوستان خود تجربه کنید. سایت تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جز سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی